Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goede dag, ik ben aan het twijfelen of ik een google home of google home mini moet kopen. We luisteren heel graag naar spotify muziek op onze speaker van Harman. Van hun heb ik begrepen dat het mogelijk is om via de google home app de speaker te besturen. Als het allemaal heel leuk is dan gaan wij natuurlijk ook de chromecast en de philips lichten kopen.

maar mijn vraag is, wie heeft er al een google home/ mini? Welke raad je aan om eerst te kopen?
Ik zie op marktplaats verschillende verkopers die deze verkopen of raden jullie mij aan om dit in duitsland zelf te kopen?

Hoe zit het met privacy? Want het lijkt mij een beetje een gek idee dat het mogelijk is dat zo'n apparaat asl het ware jouw gesprekken kan beluisteren ondanks je geen hi google eerst zegt. Je gaat ook niet constant het aan en uit zetten.

graag jullie meningen en advies,
gr. Iris

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het verschil tussen Home en Home Mini is de speaker, dus als je het via de Harman afspeelt, dan kan je gewoon voor de Mini gaan :)

Kijk anders in het Google Home-topic? :)
Google Home

Qua privacy is dit interessant:
reviews: Google Home versus Amazon Echo: strijd tussen slimme speakers

En in de reacties op dat artikel deze discussie:
ISaFeeliN in 'reviews: Google Home versus Amazon Echo: strijd tussen slimme s...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@iris1609 welkom op Tweakers.

Op Tweakers verwachten we van een topic net wat meer eigen inzet dan je nu hebt laten zien. Je openingspost bevat nu eigenlijk alleen maar vragen. Sommige vragen zijn vrij simpel op te zoeken op internet. Lees dus even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyzerox
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-09 13:37
Om hierop aan te sluiten: ik heb recentelijk 2 Google mini's aangeschaft. Het valt mij op dat de Google mini frequent mijn stemgeluid niet oppikt of aangeeft dat hij het commando niet uit kan voeren. Dit is nogal een teleurstelling omdat ik eigenlijk veel positieve reviews lees en mijn Philips Hue lampen niet aan wil sturen via de app. Zijn er gebruikers die dit herkennen? Ik twijfel namelijk of ik de producten wil retourneren. Ik vind het in ieder geval zonde als iets niet naar behoren werkt omdat ik het product gebrekkig geïnstalleerd heb. Is er een manier om de sensitiviteit van de microfoon aan te passen? Of zijn er nog dingen die ik kan proberen om dit op te lossen? De ''voicematch'' heb ik al enkele malen geconfigureerd.

Is dit überhaupt wel het juiste topic om zoiets aan te halen? Zo niet hoor ik graag waar ik mijn vraag kan stellen!

Alvast dank voor alle reacties/feedback _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Groeten,

Nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
skyzerox schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:46:
Om hierop aan te sluiten: ik heb recentelijk 2 Google mini's aangeschaft. Het valt mij op dat de Google mini frequent mijn stemgeluid niet oppikt of aangeeft dat hij het commando niet uit kan voeren. Dit is nogal een teleurstelling omdat ik eigenlijk veel positieve reviews lees en mijn Philips Hue lampen niet aan wil sturen via de app. Zijn er gebruikers die dit herkennen? Ik twijfel namelijk of ik de producten wil retourneren. Ik vind het in ieder geval zonde als iets niet naar behoren werkt omdat ik het product gebrekkig geïnstalleerd heb. Is er een manier om de sensitiviteit van de microfoon aan te passen? Of zijn er nog dingen die ik kan proberen om dit op te lossen? De ''voicematch'' heb ik al enkele malen geconfigureerd.

Is dit überhaupt wel het juiste topic om zoiets aan te halen? Zo niet hoor ik graag waar ik mijn vraag kan stellen!

Alvast dank voor alle reacties/feedback _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Groeten,

Nick.
Het antwoord staat 2 posts boven je.. En dit is idd niet het topic om deze vragen te stellen.