Is een 'wat te kopen?'/'patsersys' subforum nix?

Pagina: 1
Acties:

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Naar aanleiding van gathering.tweakers.net/showtopic.php/181940 schiet er een id door mijn hoofd. Ook omdat ik me al tijden erger aan mensen die niets te melden hebben en op komen scheppen over hun (meestal casual) systeem. Is het geen idee om een subforum te maken voor vragen over aan te schaffen/aangeschafte/te upgraden hardware. Nu heb je overal (vooral HA) onzin over nieuwe systemen. Gevolg: de modjes en powerusers ergeren zich en het topic gaat op slot, en de topicstarter krijgt vervolgens weer eens een aanval van zelfmedelijden.

Om toch deze mensen te helpen en forumvervuiling tegen te gaan, een dergelijk subforum? Lijkt me ideaal, dan hoef je die onzin ook niet te lezen. *D

Graag reacties! Doe er wat mee...

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Ik weet niet of het wel verstandig is om de hardware groep uit te breiden met NOG een forum.. het zijn er al zoveel :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik vind het niets, het moet gewoon geweerd worden zulke dingen, krijg je alleen maar meer publiek met een lager niveau en zo te lezen is dat nou net iets wat je niet wilt. Af en toe is het wel leuk hoor zo'n topic, maar om er nou een compleet subforum voor te gaan maken.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Neuh, voorlopig komen er iig. geen Hardware forums bij.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 19:55 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik vind het niets, het moet gewoon geweerd worden zulke dingen, krijg je alleen maar meer publiek met een lager niveau en zo te lezen is dat nou net iets wat je niet wilt. Af en toe is het wel leuk hoor zo'n topic, maar om er nou een compleet subforum voor te gaan maken.
Tsja, zoals ik al aangeef heb ik ook een hekel aan dergelijke topics. Maar je krijgt gelijk weer een hoop gezeur als er een dergelijk topic wordt gesloten, én, wat belangrijker is, voor elk gesloten topic staan er binnen een half uur 5 nieuwe. Vandaar dit idee. Je kunt dan kiezen of je dergelijke topics leest of niet leest.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Mijn mening:
Ik denk dat zo een Forum weinig gelezen zal worden. Zelf sla ik zulke vragen meestal meteen over :) Of probeer hem gesloten te krijgen :P

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 19:58 schreef scorpionv het volgende:

[..]

Tsja, zoals ik al aangeef heb ik ook een hekel aan dergelijke topics. Maar je krijgt gelijk weer een hoop gezeur als er een dergelijk topic wordt gesloten, én, wat belangrijker is, voor elk gesloten topic staan er binnen een half uur 5 nieuwe. Vandaar dit idee. Je kunt dan kiezen of je dergelijke topics leest of niet leest.
Dat gezeur is niet terecht dan, als ze gaan zeuren zijn we snel uitgepraat hoor.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 11 juli 2001 19:55 schreef Bulldog het volgende:
Neuh, voorlopig komen er iig. geen Hardware forums bij.
Hey! That's my line! :P

Over het idee: het idee is leuk; maar aangezien we dit soort dingen van de forums willen verdrijven (we proberen het iig), zal het niet doorgaan.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Op woensdag 11 juli 2001 19:55 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
krijg je alleen maar meer publiek met een lager niveau en zo te lezen is dat nou net iets wat je niet wilt.
vind ik wel een beetje verdrietig, net of ik niet gewenst ben hier. :(

Alhoewel ik dat soort topics eigenlijk zelf nooit inkijk, mag de motivatie om er geen subforum van te maken nooit zijn dat het 'een lager niveau mensen aantrekt'.
Je moet immers ergens je informatie vandaan halen. Sommige mensen moeten echter wel eerst leren nadenken over wat ze gaan posten.
Maar ja met die quota's voor HK moet ik mij ook wel eens bedwingen om geen onzin te posten. ;)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Pagina: 1