Toon posts:

Je bent een echte kerel om slotjes op te plaatsen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het slotje. Fijne kerel ben jij.

Ik vraag mij alleen af of dit syteem redelijk is omdat het een nieuw mbord is. Krijg is goede reacties. Gooi je er een slotje op :(

Bedankt....voor niks. Als dit tweakers is hoeft het voor mij niet!!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ehh lieve adjes?

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 14:40
Oje, nou ga je boze emailtjes van de modjes krijgen denk ik... Die krijg ik ook geregeld, terwijl ik niks fout doe eigenlijk, tenminste niks ernstigs...

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 19:34
Mijn mening is dat(te) er vaak vrij snel een slotje op iets gaat.

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 19:34
Je komt hier toch om advies te vragen en andere te geven.
Je mag nu dus al niet meer vragen wat andere van je systeem vinden en wat ze eraan zouden veranderen. :(

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Post ff linkie waar je een slotje op kreeg, ben wel benieuwd..

Ms deed je wel wat verkeerd, maar nodig die ad. dan uit om het toe te lichten.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik wil niet vervelnd zijn, maar kun je dit niet beter in lieve adjes bespreken?

zo kun je alleen maar mensen tegen het hoofd stoten, en boze modjes krijgen

Verwijderd

Kayz. Ben ik het niet mee eens. Een hoop mensen donderen een stuk tekst van een website als een Topic en vragen dan "is dit een goed systeem" en verwachten dan dat iedereen serieus antwoord gaat geven... Zo werkt dat niet.

In de eerste plaats gaat de lol na 2 keer zo iets te hebben gezien er snel vanaf. En verder staat in de FAQ een heel duidelijk standpunt over deze punten. Het is gewoon niet toegestaan...

Overigens zul je mij niet snel op zulke vragen antwoord geven en indien er GEEN mod-personen waren denk ik door niemand.

Als het nu ging om een VERGELIJKING van 2 zaken/pcs zal er ZEKER een antwoord komen.

Overigens hoort dit in LA en niet HA.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Move HA -> LA.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Nigelator. Klik op zijn naam. 2de topic van boven ... [topic=181920]

Verwijderd

Nee ik ben het met je eens hier had geen slotje opgehoeven :(:( ik heb de link ff opgezocht

Kijk en oordeel zelf..

<a href="http:// [topic=181920]

Verwijderd

ecteinascidin (Moderator PM - 2987) - schreef op woensdag 11 juli 2001 15:46
Beetje zinloos topic.

Je plaatst een verlanglijst en anderen mogen 't ff oppoetsen. Liever niet, de verdienstelijkheid van anderen gebruiken we liever voor werkelijke vragen.
Dat is reinste onzin, FJ start een topic met daarin de spullen die hij wil gaan kopen voor zijn pc. Hij vraagt op tweakers de meningen en eventuele wijzigingen die wij (als tweakers zijnde) zouden maken op zijn systeem. Dit doet hij met (naar mijn mening) de beste intenties en met als einddoel een goed, stabiel en optimaal systeem aan te kunnen schaffen.

De tweakers die serrieus hierop reageren (zie topic) reageren niet met onzinopmerkingen, maar met serrieuze opties. Als tweakers hun diensten hier niet voor willen lenen dan wordt er oftewel NIET op gereageert of alle reakties zouden off-topic zijn. De reaktie van deze moderator slaat kant nog wal, net als het op slot gooien van deze topic. :(

ow en euh, boze mailtjes van de modjes :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 11 juli 2001 16:05 schreef DeatHLocK het volgende:
Dat is reinste onzin, FJ start een topic met daarin de spullen die hij wil gaan kopen voor zijn pc. Hij vraagt op tweakers de meningen en eventuele wijzigingen die wij (als tweakers zijnde) zouden maken op zijn systeem. Dit doet hij met (naar mijn mening) de beste intenties en met als einddoel een goed, stabiel en optimaal systeem aan te kunnen schaffen.

De tweakers die serrieus hierop reageren (zie topic) reageren niet met onzinopmerkingen, maar met serrieuze opties. Als tweakers hun diensten hier niet voor willen lenen dan wordt er oftewel NIET op gereageert of alle reakties zouden off-topic zijn. De reaktie van deze moderator slaat kant nog wal, net als het op slot gooien van deze topic. :(
Ik quote mezelf nogmaals (vanochtend precies dezelfde toestand in LA) :P
De praktijk is dat dit soort vragen elke dag in redelijk grote getalen worden gesteld, en dat iedereen een zo snel/goed mogelijk systeem voor het geld wil. Zodoende komen de eisen en te kiezen componenten iedere keer weer in dezelfde samenstelling terug.
Dit is een tweakers forum. De hobby is juist om zoveel mogelijk je best te doen een optimaal systeem te bouwen en te behouden.

In de afgelopen dagen zijn exact soortgelijke topics ook op slot gegaan. Het is dus ook niet aan te raden om een nieuwe topic met deze strekking te openen. Wat WEL mag, is een aantal dingen te noemen waar je nog advies over wil. Bijvoorbeeld als je twijfelt tussen het ene geheugen of het anderen, of de ene videokaart of de andere. In veel gevallen kom je dan vrij ver met de Search, maar als het over vrij specifiek dingen gaat is er niks mis mee om een topic te openen met een vraag daarover
Het is dus echt niet de bedoeling om een topic te openen om een compleet systeem te laten samenstellen, of te vragen wat mensen er van vinden. Je krijgt dan een waterval van allerlei verschillende meningen over alle onderdelen van het systeem over je heen. Weinig zinvol dus.
Iedereen wordt op den duur doodziek van dit soort topics, dus ze worden helemaal terecht gesloten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dit is 't type postingen die we graag in toom willen houden: " 't mag wel, maar niet teveel". Ze kunnen namelijk informatief zijn vor anderen die dan een blauwdruk zien van wat ze willen hebben.

Mar als 't teveel wordt, dan is HA gewoon een forum met " wat moet ik kopen" en geen Harde waren troubles. Zowiezo dat de energie van users betern in problemen kan gaan zitten dan in winkellijstjes. Dit topic was namelijk wel een erg mooi voorbeeld van een winkellijstje incl prijs.... alleen niet met herkomsten zodat andere users er in principe niets aan hebben.

Ik heb om deze redenen een slotje neergezet.

Verwijderd

Topicstarter
Jaja....
Dus er moest een voorbeeld gesteld worden :?

Wel laat ook maar, het is mij de moeite al niet eens meer waard.

Ik vind wel dat ik toch al zinnige antwoorden heb gekregen en wil de mensen daarvoor bedanken. Want daar is deze forum toch voor. Elkaar helpen.
Pagina: 1