Ik heb even hulp nodig. Ik heb een 3 TB harddisk met daarop een GPT partitie met data, NTFS file systeem. Deze disk zat in een Windows 7 PC. Werkte prima. Ik wilde deze echter gebruiken vanuit een USB3 harddisk behuizing. Ik heb de harddisk ingebouwd in de behuizing en aangesloten op een Windows 7 laptop. De disk werd herkend (USB gedeelte werkt). De disk werd echter niet herkend. Geen drive letter en in diskmanager kreeg ik voor die disk de opmerking dat ie geinitialiseerd moest worden om gebruikt te worden. Ik kreeg de keuze MBR/GPT en koos voor MBR. Niet handig blijkt nu want ik kreeg daarna 2 partities (2TB + 1 TB) die nog geformateerd moeten worden. Oeps momentje dus.
Wat zijn nu de mogelijkheden om terug te gaan naar een situatie waarbij ik bij de data kan? Ik heb geen backup van de data (niet nodig voor deze data, niet belangrijk genoeg) dus als dit fucked up is dan is dat zo.
Wat zijn nu de mogelijkheden om terug te gaan naar een situatie waarbij ik bij de data kan? Ik heb geen backup van de data (niet nodig voor deze data, niet belangrijk genoeg) dus als dit fucked up is dan is dat zo.