Hulp bij game pc Is het topic nu goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[iGame soms video's opnemen maar vooral op high game/i]
Maximum bedrag 800/900$

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja G.Skill DDR4 Trident Z RGB 2x8GB 3000

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een videokaart denk ik ik heb hier niet er veel verstand van.

[b]Intel en Nvidia. [/i]

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat hij game's op high kan spelen en later nog geupgrade kan worden.

Ga je overklokken?
misschien met de hulp van mijn broer

Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag hulp met een goede keuze maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is het topic nu goed?
Nee! Vind het zelfs kwalijk(er) dat je van onderstaande topics niet eens de adviezen/lijsten overneemt in dit topic en ons weer laat zwemmen wat je aan inzet al getoond hebt.

Graag hulp bij het samen stellen van mijn game pc
Welke componenten Game PC 900$
Kunnen jullie mij helpen GAME PC

Is het niet gewoon een beter idee dat je met je broer iets samenstelt aan de keukentafel en dat bij een lokale computerboer bestelt?

In NL betalen we niet met dollars; ik snap je topicstart dus sowieso niet

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2017 10:47 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kijk naar de desktop best buy guide, neem daar voorbeeld uit en pas die aan, dan heb je al tenminste inzet getoond.. ipv "doen jullie even alls voor me? ok!"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja godverrdome, ik snap er geen reet van ik denk ik doe t nu goed nog niet sjezus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:16
Gewoon lezen misschien een optie? Er staat toch duidelijk wat er van je verwacht wordt :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

@Verwijderd
Er staan tal van voorbeelden hoe je een fatsoenlijke startpost maakt, als je dat al te veel moeite vindt, kan je beter ergens anders proberen hulp te krijgen. En boos worden op de mensen die je moeten gaan helpen zorgt niet bepaald voor goodwill.

Dus, kijk naar andere topics in het subforum Desktop Aankoopadvies en zorg dat je dit toepast op je eigen topic.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik doe niet boos op mensne vind t gwn kut ik snap er gewoon geen reet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:24
Begin gewoon eens met DAA beleid te lezen. Dan weet je precies wat er verkeerd gaat.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
@Verwijderd Wat snap je niet aan DAA Beleid lezen en opvolgen? Zelf kijken welke componenten er al zijn voor het gekozen budget et cetera?
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:29:
ja godverrdome, ik snap er geen reet van ik denk ik doe t nu goed nog niet sjezus
Dit gaat je niet verder helpen hier. Je komt eigenlijk over als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:38:
ik doe niet boos op mensne vind t gwn kut ik snap er gewoon geen reet van
Ja en? Zo zijn er elke dag tientallen mensen die zich hier registreren en een topic openen over een PC kopen. Als je dan advies krijgt, open dan geen nieuw topic. En het advies wat je krijgt, volg je letterlijk niet op en al je oude topics kom je ook niet meer in terug om een normaal antwoord te geven.

Vervelend dat je er dan weinig van snapt maar de crew van GoT heeft zijn best gedaan om in een aantal sticky topics in Desktop Aankoopadvies uit te leggen hoe het wel werkt. Dat sla je over, wil/doet het niet.

Kan je wel roepen dat je er geen reet van snapt; het is een kwartier, misschien een half uur, zelf inzet tonen en dan de vereiste informatie met 1 klik op de knop verzamelen en in een topic zetten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Afijn, zo gaat het niet werken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.