Hallo,
Ik wil graag mijn eerste game pc aanschaffen. Helaas heb ik er weinig kennis over, dus zou ik het erg waarderen als jullie mij hierbij verder kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou heel graag de nieuwe game Fortnite Battle Royale erop willen spelen, dat is de game wat in op dit moment het meest speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 800 euro. Ik weet niet helemaal zeker of dit genoeg is voor een redelijk snelle pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt, aangezien ik er gewoon totaal niks over weet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat jullie me dit aan kunnen raden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ook hier weet ik echt helemaal niets van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt iets heel specifieks, wil eigenlijk gewoon het beste uit mn budget halen.
Ga je overklokken?
Nee, aangezien mijn beperkte kennis hierover.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik het beste kan krijgen voor 800 euro. Als het kwalitatief veel uit kan maken, zou ik best iets meer willen betalen.
Ik weet dat dit niet al te veel informatie is, maar dat is ook de reden dat ik hier ben. Ik hoop dat jullie me hierbij mee kunnen helpen.
Ik wil graag mijn eerste game pc aanschaffen. Helaas heb ik er weinig kennis over, dus zou ik het erg waarderen als jullie mij hierbij verder kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou heel graag de nieuwe game Fortnite Battle Royale erop willen spelen, dat is de game wat in op dit moment het meest speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 800 euro. Ik weet niet helemaal zeker of dit genoeg is voor een redelijk snelle pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt, aangezien ik er gewoon totaal niks over weet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat jullie me dit aan kunnen raden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ook hier weet ik echt helemaal niets van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt iets heel specifieks, wil eigenlijk gewoon het beste uit mn budget halen.
Ga je overklokken?
Nee, aangezien mijn beperkte kennis hierover.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik het beste kan krijgen voor 800 euro. Als het kwalitatief veel uit kan maken, zou ik best iets meer willen betalen.
Ik weet dat dit niet al te veel informatie is, maar dat is ook de reden dat ik hier ben. Ik hoop dat jullie me hierbij mee kunnen helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2017 00:29 ]