Ik zoek een?
Vervanger voor de wileyfox spark + (zelfde prijsklasse) en spec's (scherm stuk van huidige)
mijn punten
Verwisselbare accu (ooit bollende accu gehad .. wel prettig dat deze vervangbaar is)
SD kaart toe te voegen (dualsim + sd slot) hoewel dual sim niet echt boeiend is.
Accuduur kan beter (eigenlijk bagger nu)
Meest belangrijk .. gemakkelijk hoesjes voor te verkrijgen (nu wel lastig) ..
spec's pricewatch: Wileyfox Spark + Wit
hoe minder troep van de fabrikant hoe blijer ik ben ...
Ik ben beetje huiverig voor de nieuwere versie .. van de wileyfox, maar dit heeft meer met hoesje / accu duur te maken. voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden.
Vervanger voor de wileyfox spark + (zelfde prijsklasse) en spec's (scherm stuk van huidige)
mijn punten
Verwisselbare accu (ooit bollende accu gehad .. wel prettig dat deze vervangbaar is)
SD kaart toe te voegen (dualsim + sd slot) hoewel dual sim niet echt boeiend is.
Accuduur kan beter (eigenlijk bagger nu)
Meest belangrijk .. gemakkelijk hoesjes voor te verkrijgen (nu wel lastig) ..
spec's pricewatch: Wileyfox Spark + Wit
hoe minder troep van de fabrikant hoe blijer ik ben ...
Ik ben beetje huiverig voor de nieuwere versie .. van de wileyfox, maar dit heeft meer met hoesje / accu duur te maken. voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden.
ik heb zelf zitten kijken maar dan bv beetje filteren op gelijkwaardige spec's vind niet veel in het kader hoesjes gemakkelijk verkrijgbaar" .. vandaar dat ik geen toestellen zelf nog heb toegevoegdrens-br schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:08:
[mbr]@vso Wat heb je dus zelf al gevonden? Kun je dat toevoegen aan je openingspost?[/]
[ Voor 20% gewijzigd door vso op 08-12-2017 10:31 ]
Tja vanalles