Vraag

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Ik zoek een?
Vervanger voor de wileyfox spark + (zelfde prijsklasse) en spec's (scherm stuk van huidige)
mijn punten
Verwisselbare accu (ooit bollende accu gehad .. wel prettig dat deze vervangbaar is)
SD kaart toe te voegen (dualsim + sd slot) hoewel dual sim niet echt boeiend is.
Accuduur kan beter (eigenlijk bagger nu)
Meest belangrijk .. gemakkelijk hoesjes voor te verkrijgen (nu wel lastig) ..

spec's pricewatch: Wileyfox Spark + Wit

hoe minder troep van de fabrikant hoe blijer ik ben ...

Ik ben beetje huiverig voor de nieuwere versie .. van de wileyfox, maar dit heeft meer met hoesje / accu duur te maken. voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden.
rens-br schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:08:
[mbr]@vso Wat heb je dus zelf al gevonden? Kun je dat toevoegen aan je openingspost?[/]
ik heb zelf zitten kijken maar dan bv beetje filteren op gelijkwaardige spec's vind niet veel in het kader hoesjes gemakkelijk verkrijgbaar" .. vandaar dat ik geen toestellen zelf nog heb toegevoegd

[ Voor 20% gewijzigd door vso op 08-12-2017 10:31 ]

Tja vanalles

Beste antwoord (via vso op 12-12-2017 14:34)

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-11 13:36
vso schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:25:
[...]

zeer intressant ervaring met deze toko ? en met het merk ? kan je iets meer vertellen ???

Ik ga wel google-en btw maar ben benieuwd waarom je met deze komt en dus daarom verzoek voor toelichting
Kwalitatief goed merk uit China, bekend van de Powerbanks, oordopjes, telefoons en nog veel meer.
Gebruik zelf (en vrouw) de Xiaomi Redmi Note 4, dit is de grotere/snellere versie van de Redmi 4X.
Let wel op dat je gaat voor een Global versie i.v.m. de gebruikte banden voor 4G in NL.

Lees dit topic eens door over het toestel wat ik je aanraadde:
[Xiaomi Redmi 4X] Ervaringen & Discussie

Wat betreft Geekbuying.com, staat bekend als betrouwbaar. Leveren vanuit DE / IT / SP, wat zorgt dat je geen importkosten hebt. Onlangs een Android TV box besteld en in het verleden wat oordopjes etc. Mijn ervaring met deze webshop is goed.

Alle reacties

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Heb je al een keer naar de Wiko / Huawei serie gekeken?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@vso je openingspost is al heel erg compleet, maar het is wel nodig om met wat eigen opties te komen. Wat heb je dus zelf al gevonden? Kun je dat toevoegen aan je openingspost?
vso schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:59:
ik heb zelf zitten kijken maar dan bv beetje filteren op gelijkwaardige spec's vind niet veel in het kader hoesjes gemakkelijk verkrijgbaar" .. vandaar dat ik geen toestellen zelf nog heb toegevoegd
Dat kan je natuurlijk zelf eenvoudig uitzoeken. Gooi je wensen / eisen in de pricewatch en ga daarna bij die toestellen even kijken hoe verkrijgbaarheid van de hoesjes zijn. :) Op bijv. eBay, Aliexpress, GearBest, Banggood.com of nederlandse webshops / winkels.

[ Voor 60% gewijzigd door rens-br op 08-12-2017 10:32 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:11
Je kunt in de pricewatch ook filteren op accu capaciteit, je huidige heeft 2200 mAh, maar een populair model als de Moto E4 heeft 2800 mAh, dan heb je al een beter resultaat:
pricewatch: Motorola Moto E4 Grijs

• Dreamvoid
  • Niet online
Als je het hebt over de prijzen van wat een Wileyfox Spark vorig jaar kostte, dan kan je voor een Moto G5 gaan. Dualsim plus SD card, verwisselbare accu, veel hoesjes beschikbaar.

Als het goedkoper moet, dan bv de Nokia 3 of Huawei Y6, beide hebben ook dualsim plus SD.

[ Voor 9% gewijzigd door Dreamvoid op 11-12-2017 11:52 ]

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Dual sim laat ik liever varen, beter accu is zoiezo een pre, en systeemupdates
moto g5 is zeker wel een optie beetje duurder .. liever rond de 150 of lager

hoesje en vervangbaar scherm (lees niet te duur of te lastig bij een doorsnee toko) is dan wel beter.

dank zoiezo voor het meedenken .. (aanbod is nog steeds welkom) wat zijn de meest gangbare modellen (lees is dit simpel op prijswatch te filteren ???)

Tja vanalles

• Dreamvoid
  • Niet online
Sorteer op "meest bekeken" en dan kom je wel min of meer op de populairste modellen uit.

• Purehz
Een Xiaomi Redmi 4x misschien iets? Grote batterij waarmee je 2 dagen vooruit kunt.

Te bestellen vanuit Europa voor 135 euro incl tempered glass en softcase (dus geen importkosten):
https://www.geekbuying.co...phone---Black-384891.html

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Purehz schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:49:
Een Xiaomi Redmi 4x misschien iets? Grote batterij waarmee je 2 dagen vooruit kunt.

Te bestellen vanuit Europa voor 135 euro incl tempered glass en softcase (dus geen importkosten):
https://www.geekbuying.co...phone---Black-384891.html
zeer intressant ervaring met deze toko ? en met het merk ? kan je iets meer vertellen ???

Ik ga wel google-en btw maar ben benieuwd waarom je met deze komt en dus daarom verzoek voor toelichting

Tja vanalles

Acties:
  • Beste antwoord

• Purehz
vso schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:25:
[...]

Kwalitatief goed merk uit China, bekend van de Powerbanks, oordopjes, telefoons en nog veel meer.
Gebruik zelf (en vrouw) de Xiaomi Redmi Note 4, dit is de grotere/snellere versie van de Redmi 4X.
Let wel op dat je gaat voor een Global versie i.v.m. de gebruikte banden voor 4G in NL.

Lees dit topic eens door over het toestel wat ik je aanraadde:
[Xiaomi Redmi 4X] Ervaringen & Discussie

Wat betreft Geekbuying.com, staat bekend als betrouwbaar. Leveren vanuit DE / IT / SP, wat zorgt dat je geen importkosten hebt. Onlangs een Android TV box besteld en in het verleden wat oordopjes etc. Mijn ervaring met deze webshop is goed.
Pagina: 1