Marketingactie op Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Beste,

Op https://maxict.nl/landingd/362/decemberactie loopt een marketingactie van Max ICT om een review te schrijven op Tweakers.net waarmee je 50 euro kan verdienen. Mag deze actie volgens jullie regels?
Het is toegestaan beoordelingen voor de shop te genereren door middel van marketingacties, mits: de shop de inhoud van beoordelingen op geen enkele wijze tracht te beïnvloeden; de shop uitdrukkelijk kenbaar maakt betrouwbare en onafhankelijke beoordelingen te willen ontvangen, ongeacht of deze positief of negatief zijn;,de shop geen prijzen of beloningen voor het geven van een beoordeling in het vooruitzicht stelt, anders dan beloningen met een waarde van maximaal € 5 (inclusief btw)
De shop mag geen prijzen in het vooruitzicht stellen voor het geven een beoordeling. Dat doet Max ICT nu wel?

Gaan jullie de reviews nu weghalen van die gebruikers?

[ Voor 7% gewijzigd door CyberMania op 06-12-2017 07:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Valt dit niet gedeeltelijk onder: Uitleg status afkomst product en dan onder het kopje "Gesponsord"?

/edit: er zijn ook andere shops (met of zonder stenen winkel) die het zeer op prijs stellen als je een review schrijft en op basis daarvan vindt er een verloting plaats of krijg je een accesoire.

[ Voor 44% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2017 07:34 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
zacht kickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-09 15:39
Denk dat dit mag, komt bij heel veel websites voor. O.a. Megekko, 4Launch, AZERTY. Zolang de review eerlijk is en je niet reviews spamt lijkt het toegestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Zolang shops deze van te voren met Tweakers overleggen is het toegestaan.
Ik heb deze nog even bij onze marketingafdeling nagevraagd en deze is bekend.
Dus ja, deze is toegestaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
mooijekind11 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:30:
Zolang shops deze van te voren met Tweakers overleggen is het toegestaan.
Ik heb deze nog even bij onze marketingafdeling nagevraagd en deze is bekend.
Dus ja, deze is toegestaan :-)
Bedankt voor het navragen! Maar waarom staat dan dat het verboden is in de algemene voorwaarden van de pricewatch? Eigenlijk: wat stellen zulke algemene voorwaarden dan nog voor als ze zo gemakkelijk aan de kant worden gezet? Dat lijkt me toch niet de bedoeling kunnen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door CyberMania op 18-12-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Omdat tevens deze zin in de algemene voorwaarden staat:

Acties die niet voldoen aan het voorgaande, waaronder uitdrukkelijk winacties,
mogen enkel door of namens Klant worden georganiseerd met voorafgaande toestemming van Tweakers.net.
De Klant erkent dat Tweakers.net aan deze toestemming voorwaarden kan verbinden.

Dus nee, de voorwaarden worden niet aan de kant gezet en de klant heeft zich hier aan te houden :-)
Pagina: 1