Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp bij project mining

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Vraag

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:17
Beste mede Tweakers,

Ik heb even een vraag. Ik en een klein groepje vrienden willen gezamenlijk een simpele mining machine maken, nou hoeft dit geen grote te zijn en hoeft ook niet veel op te leveren. Ons gaat het puur om achter de werking te komen etc.. nou is onze vraag, wat hebben wij hiervoor nodig en wat is het meest interessant om te minen? Zoals ik al aangaf het gaat niet om het geld (natuurlijk wel leuk!)

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wij willen gewoon een basic, niet te uitgebreid systeem en t mag niet teveel kosten, want zoals ik al aangaf, het gaat puur om achter de werking te komen en de techniek erachter.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Op internet heb ik gezocht naar de werking maar zouden het graag in de praktijk willen leren (wel het leukste natuurlijk!). Ook zelf op mijn huidige PC geprobeerd, maar kwam niet veel uit en was niet praktisch.

Tips en info altijd welkom! mocht ik er nog wat bij moeten melden hoor ik dit graag!

Groet,

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Dit is niet de plek maar vooral niet de manier om zo'n topic te openen.

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> DAA

Maar waar dan ook op GoT is eigen inzet vereist, niet in de laatste plaats op zoek gaan naar wat al over een onderwerp op GoT geschreven is en op basis daarvan een eigen poging doen incl onderbouwing waarom je bepaalde keuzes maakt. Al zit je er technisch totaal naast, we kunnen dan met je meedenken. Aangezien dergelijke inzet hier geheel ontbreekt: dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.