Kader in beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds de laatste update van mijn macbook pro heb ik constant een kader in mijn beeldscherm staan.

Waarom is dit en hoe zet ik het uit?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stapje4
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-11-2022
:? :? :? :? Mijn Macbook heeft een vergelijkbaar probleem. Als ik een cold reboot heb gedaan heb ik een scherm zoals dat eruit moet zien. Maar na verloop van tijd komt er steeds meer 'clutter'. stukjes tekst uit applicaties (OneNote, Excel, die niet meer weggaan. Mijn enige optie is een complete reboot. Dit heb ik nog niet zo lang en zou best kunnen samenvallen met de laatste update. HS 10.13.0, MBP Late 2011. Wie heeft er een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is dit hetzelfde probleem als high Sierra Bug? ?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
stapje4 schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:23:
:? :? :? :? Mijn Macbook heeft een vergelijkbaar probleem. Als ik een cold reboot heb gedaan heb ik een scherm zoals dat eruit moet zien. Maar na verloop van tijd komt er steeds meer 'clutter'. stukjes tekst uit applicaties (OneNote, Excel, die niet meer weggaan. Mijn enige optie is een complete reboot. Dit heb ik nog niet zo lang en zou best kunnen samenvallen met de laatste update. HS 10.13.0, MBP Late 2011. Wie heeft er een tip?
Weet je zeker dat het niet je videochip is? Het is tenslotte een 2011 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

stapje4 schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:23:
Je kunt beter een nieuw topic aanmaken in plaats van andermans topic te kapen.
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:42:
Mijn vraag
Sinds de laatste update van mijn macbook pro heb ik constant een kader in mijn beeldscherm staan.

Waarom is dit en hoe zet ik het uit?
Wat voor een MacBook Pro gaat het hier, en om welke versie van 'de laatste update' gaat het hier? Kun je een screenshot maken?

Als het er ongeveer zo uitziet:
Afbeeldingslocatie: https://help.apple.com/voiceover/info/guide/10.12/en.lproj/Art/S0085_VoiceOverCursor.png
Dan heb je per ongeluk VoiceOver aangezet. Dit kun je uitzetten via ⌘F5, of via System Preferences > Accessibility > VoiceOver.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/