high Sierra Bug?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Hi Tweakers!

Ik heb een vage bug in Mac Os high sierra en ik vroeg me af of jullie dit ook hadden? en of jullie een oplossing hebben?

Zoals te zien is op de screenshots blijven er af en toe foto's in mijn scherm hangen. De foto is klein en niet aanklikbaar. Zodra ik het systeem herstart is die wel weg. Ik werk dagelijks met Indesign, photoshop en andere creatieve programma's dus ik hoef denk niet uit te leggen hoe vervelend dit is haha

Ik hoop dat de link werkt naar de afbeeldingen :)
https://photos.app.goo.gl/8Z954koC72b5f5Ny2

Het betreft een MacBook pro late 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat zal denk ik toch een bug zijn in die software. Heb je al eens geprobeerd alle gerelateerde processen geforceerd te sluiten (kill)?

Ik had dit ook met Vanilla (kan screenshot sturen indien nodig), dan verschenen er strepen op het scherm als de Mac uit standby kwam. killall Vanilla.app en voila, de boel verdween van het scherm. Dit hebben zij opgelost met een update.

Ik vermoed dus geen bug in High Sierra, maar in de software die je gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 05-12-2017 03:14 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoos
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 14:49
Ik heb met illustrator/indesign het zelfde sins High sierra! Geen idee waar het vandaan komt.

Nieuwe macbook pro tb, laatste update van creative cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennjos
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb dat ook regelmatig als ik met photoshop werk. Enige wat momenteel bij mij helpt is de macbook opnieuw opstarten.

Het probleem lijkt ook alleen te ontstaan als ik met meerdere foto's werk. Waneer ik een foto in photoshop sleep dan zie je een verkleining van de foto ontstaan en die komt dan inderdaad op het bureaublad en is niet te verwijderen of aan te klikken.

Dit is op een macbook pro mid 2015

[ Voor 27% gewijzigd door Dennjos op 09-12-2017 10:34 ]