Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
wat zeiken jullie toch veel, het is een goddamn A3 het staat op de f#@cking chip. wil je het zien, kom maar langs.
Waar woon jeOp donderdag 12 juli 2001 21:56 schreef FMS het volgende:
ach ik heb het wel gehad nu, ik moet gaan bewijzen dat ik een A3. nou schijt, geloof me geloof me noet kan geen worst meer wezen ik ga in een paar uur me gehuegen oc.
wat zeiken jullie toch veel, het is een goddamn A3 het staat op de f#@cking chip. wil je het zien, kom maar langs.
| I've got permission to color outside the lines |
Overigins was die Asus 'in het begin' wel een pain in the ass, ik had in m'n bios agp-driving strengh veranderd van "auto" naar "db". (schijnt sneller te zijn
Dat ging goed met die Leadtek, maar met de Asus had ik regelmatig vastlopers.
Ik begreep er in het begin geen reet van, maar herrinner me toen weer dat ik aan die agp-strengh had zitten klooien, op auto was alles weer rocksolid.
Niet op voorraad.
ik meen het als je ooit in amersfoort bent mag je gerust langs komen alles bekijken. ik was zelf behoorlijk pissed dat ik een A3 had maar omdat er nix fout te merken is heb ik hem maar gehouden.Op donderdag 12 juli 2001 21:58 schreef Genotix het volgende:
[..]
Waar woon jeNeuh hor geintje. Maareh kan je dan niet geloven dat het nogal ongeloofwaardig over komt. Dus vandaar het gezeik, er lopen gewoon een hoop mensen rond die een beetje willen showen met de spullen die ze niet hebben. Maareh zou je er echt 1 hebben neem ik alles terug, en ga lekker verder met oc'en. Ene no hard feelings
ik zal nog zeker pics maken van my kast en da fan naast me kast, ik heb zelf hele ding in mekaar gezet en ben er erg trots op.
De voltage mod is wel behoorlijk zeg, ik had nooit verwacht dat je daar zulke snelheden mee kan bereiken (600 mhz mem).
Niet op voorraad.
Q3 torture 1600x1200x32 4x fsaa kan ik 20 minuten draaien @ 253/540, langer niet getest
(me bak staat te demoën in de zaak
3dmark 2k1 loopt nog steeds vast op hetzelfde punt boeieh!...
Ed waarmee test jij je artifacts eigenlijk?
ik heb het idee dat dat artifact tester 2.0 niet zo heel zuiver is (geen @ games wel @ at 2.0 )...
ennne.. hoeveel risici neem ik als ik die memplaatjes wil verwijderen, veel kans op schade? (chips die blijven plakken aan de verkeerde kant bijvoorbeeld
Dan een schietgebed
Misschien gaat het wel beter na een uur Q3?? dus als die dingen gloeiend heet zijn, ik weet eigelijk niet waarmee ze nou precies vastgelijmd zitten, het zou toch geen Thermal Adhesive zijn
Niet op voorraad.
De heatsink eraf halen, niet doen, niet slim. Hij stond net op 540, ik heb toen de fan naast de kast eve uit gezet. En ik kreeg
dus wel artefacts. ik krijg volgende week 4 stuk koperen heatsink MET vins, als alles goed gaat kan ie dan minst op 555 stabiel.
Ik zit te denken hoe ik die kaart later moet door verkopen als ik dan wil upgraden.
Kopen mensen kaarten die gemod zijn??? Want het zou nie makkelijk zijn om alles weer op plaats te krijgen.
dus jah, gemodde dingen zijn wel te verkopen mits het maar redelijk binnen de perken blijft..
(dus geen 172 W pelt e.d.
ik ga dan me CPU oc, ik haal nu 1507 stres 47
maar eerst nieuw RAM kopen en een nieuw cooler 4 de CPU dan kijken hoeveel 3Dmarks
Moet toch is kijken naar hoe ik die gf3 moet gaan modden.
Verwijderd
Euhm ff serieus graag : is het nou echt zo link om die memplaatjes te verwijderen (als je de in-zak, in-vriezer, met-houtje/plastic-oplichten manier gebruikt) of is er bijna geen risisco?Op donderdag 12 juli 2001 22:13 schreef edward2 het volgende:
Wat die memplaatjes betreft, ja das een kwestie van gevoel, als ik het zou doen zou ik hem eerst in de vriezer leggen, in een zak oid. .
Dan een schietgebeden dan met niet al teveel kracht met een stukje houd of plastic, of iets anders wat niet te hard is, proberen die plaatjes op te lichten, kijk uit voor SMD's
![]()
Misschien gaat het wel beter na een uur Q3?? dus als die dingen gloeiend heet zijn, ik weet eigelijk niet waarmee ze nou precies vastgelijmd zitten, het zou toch geen Thermal Adhesive zijn
(ik zat eraan te denken om een geforce 3 te kopen, en dan wat van die alpha heatsinx + een blue orb erop te zetten)
PS die blue orb past gewoon toch?
wat de geheugen betreft, ik heb ze nu er af gehaald ik ga later nieuw koperen sinks op doen, en het is niet de moeilijkse zaak van de wereld.
neem alleen koper,
Ik heb dit alle maal bij een kennis gedaan, hij heeft dus de nodige spullen. Ik heb zijn vriezer gebruikt.
Ik moet nu de nieuw sinks er op moet zetten, dat zal zeker niet makkelijk zijn.
PS als je met schuur papier dat zwarte laagje van de core er af haalt zie je een koperen cirkel. dit schijnt beter te zijn voor de cooling van de core, ik heb het niet gedaan maar je mag het proberen als je wilt
Ik kan die manual dingen niet instellen, ik zit hier trouwens met de 12,60 drivers. Heel vaag. Met de 12.41 drivers kan het wel gewoon. Ff die 12.90 drivers proberen, de laatste keer begon die te zeiken daarmee.Op vrijdag 13 juli 2001 16:46 schreef FMS het volgende:
vraagje:
hebben jullie de Antisocpoe filtering optie in de G3 settings?
want ik heb het hiet niet.
12.90 drivers.
die 12.90 is wel erg snell, zon 150 3dmarks meer.
koeler? ik heb mijn koeler zo strak erop gebout gehad dat de pcb doorboog, niets aan de hand, die dingen kunnen wel wat hebben...
ik denk dat ik die zooi op het mem voorlopig laat zitten, ik zie nergens artifacts @ 540mhz mem, artifact tester 2.0 ziet er wel degelijk een paar (10 ofzo) maar ik neem aan dat dat programma gewoon zeurt...
die mem kan wel 565 halen met lucht cooling, ik snap gewoon niet hoe die MSI mem op 565 kanOp vrijdag 13 juli 2001 17:23 schreef Dr.Q het volgende:
erm... ik neem aan dat bij 540 mem je ongeveer wel aan het maximum haalbare/nodige zit, ik neem aan dat ik bij die vcore mod toch niet hoger ga geraken dan 280mhz core..
koeler? ik heb mijn koeler zo strak erop gebout gehad dat de pcb doorboog, niets aan de hand, die dingen kunnen wel wat hebben...
ik denk dat ik die zooi op het mem voorlopig laat zitten, ik zie nergens artifacts @ 540mhz mem, artifact tester 2.0 ziet er wel degelijk een paar (10 ofzo) maar ik neem aan dat dat programma gewoon zeurt...
ik moet nu wachten op de nieuw sinks, ik ben blij als ik dan 550 haal.
hoe lang heb je G3 op die snelheden gedraaid?
ik kan niet langer dan een uur Q3 met die geheugen.
van artifact tester moet je maar nix hebben, soms geeft ie artifact terwijl er nix is en soms nix terwijl je in 3dmark 1001 artifact ziet. je moet gewoon in de games kijken, 2de game van 3dmark geeft als eerst artifact aan.
NVmax ga ik ook eens proberen.
De 1e staat op guru3d en de 2e op 3dchipset.
Niet op voorraad.
Verwijderd
1 ding : die blue-orb op de Hercules GFIII was toch een low-profile blue orb ofziets.Op vrijdag 13 juli 2001 15:27 schreef FMS het volgende:
dude, u moet zeker geen blue orb nemen, die dingen cooling 4 geen meter. kijk gewoon naar de HeculesG3. de core gaat nie hoger dan 235. je kunt beter een koperen heatsink nemen met een niet al te groot fan.
wat de geheugen betreft, ik heb ze nu er af gehaald ik ga later nieuw koperen sinks op doen, en het is niet de moeilijkse zaak van de wereld.
neem alleen koper,
ik weet verder ook niet meer over de orb. ik zou toch een koperen heatsink nemen als ik jou was, het hoeft niet groot te zijn.Op vrijdag 13 juli 2001 17:58 schreef Alain het volgende:
[..]
1 ding : die blue-orb op de Hercules GFIII was toch een low-profile blue orb ofziets.Dus een stuk kleiner als een normale en hij neemt ook geen pci slot in.
en heel blangrijg is een goede airflow, dus je moet er voor zorgen dat de lucht van de sinks circuleert. zelf heb ik een fan naast de kast, je kunt ook een pci cooler nemen.
PS, dit topic word wel lang
project IGI vreet maximaal 245mhz core, q3 torture (alles max 1600x1200) vreet 253 mhz core, 3dmark 2k1 vreet 235 mhz core...
wat is het nu toch !?!?
is het hitte? (lijkt me stug) zijn het drivers (zou kunnen) is het een brakke core (zou kunnen) is het vcore? (zou ook kunnen)
alleen aan vcore en koeling kan ik wat doen... helaas pindakaas...
hoeveel kwaad kan het als je audio en NIC gedeeld zijn op 1 IRQ? als dat niet veel deert dan kan ik er een alpha pep66 op knallen, ben ik gelijk van dat gezeur van warmlopende core af
of is een spire full copper ook een goede optie? (en zeker goedkoper, voor goed-koper
heuh ik zit hier nu op me werk.. maar een spire (www.spire.nl) full copper is totaal 49 mm hoog ofzo en toch van redelijk formaat...Op vrijdag 13 juli 2001 19:30 schreef Genotix het volgende:
Waar haal je dan een koperen klein heatsinkie vandaan + fan. Ik kan ze nergens vinden namelijk en ik vind dat ding dat er nu op zit niet echt om over naar huis te schrijven.

alleen een beetje groot
60x60x45 ofzow
ik zie em niet in de prijswatch...

En niet al te groot. Is kijken waar ze die verkopen.
AMD Athlon 750@825 / 512MB
Ik krijg hem ook niet hoger als 225/530
EN zowie zo als ik het geheugen op 500 heb staan heb ik een hogere 3DMark score
max wat ik er mee haal is...45**
en in 2000 59** <225/540>
Snap niet waarom dat verschil niet veel groter is.
Ook een A3 H
Maandag komen de heatsinks. en alles goed ga heb ik maandag avond een monster, anders heb ik heel wat geld weg gegooid,
ik zal het niet alleen doen. ik ga al vast voorbereiden. Het zijn dus 4 stuks, en zijn nogal groot en de vins zijn lang, alles koper.
als dat goed gaat ga ik me richten op de CPU en geheugen.
Waar heb jij die koperen dingen vandaan?Op vrijdag 13 juli 2001 20:52 schreef FMS het volgende:
Update:
Maandag komen de heatsinks. en alles goed ga heb ik maandag avond een monster, anders heb ik heel wat geld weg gegooid,
ik zal het niet alleen doen. ik ga al vast voorbereiden. Het zijn dus 4 stuks, en zijn nogal groot en de vins zijn lang, alles koper.
als dat goed gaat ga ik me richten op de CPU en geheugen.
cooler heatsink: (ik heb een andere fan erop)Op vrijdag 13 juli 2001 21:08 schreef Genotix het volgende:
[..]
Waar heb jij die koperen dingen vandaan?
http://2cooltek.safeshopper.com/4/166.htm?19
heatsink:
http://2cooltek.safeshopper.com/4/182.htm?662
zoals je zit de sink van de core is klein maar werkt erg goed. ik heb nu wel een coolermaster cooler (4900rpm).
(ik koop via via,)
ga morgen of maandag die vcore mod doen (moet nog een busje gas halen voor mijn soldeerbout
enne...
nog een vraag:
wat is beter?
Alpha PEP 66 of die spire 5E33B3?
alpha is mix tussen ALU en CU en spire is 100% CU(prum)....
de asus heeft dat ook bleek uit dat artikelOp vrijdag 13 juli 2001 22:02 schreef FMS het volgende:
das raar
gees, waarom zo groot sink? een klein koper is goed genoeg, je moet alleen een fan hebben die de lucht van de sink goed vervoerd en een goed airflow.Op vrijdag 13 juli 2001 21:57 schreef Dr.Q het volgende:
hmmm... volges mij heeft Leadtek een eerdere batch gekregen dan de andere merken... aangezien ik hier nóg iemand ziet die struggled met 225 mhz core max...
ga morgen of maandag die vcore mod doen (moet nog een busje gas halen voor mijn soldeerbout)
enne...
nog een vraag:
wat is beter?
Alpha PEP 66 of die spire 5E33B3?
alpha is mix tussen ALU en CU en spire is 100% CU(prum)....
maar als ik moest kiezen zou ik de Spire 5E31B3 nemen.
nogmaals lees dat artikel van die vcore mod ffies dan zie je dat ze na de vcore mod mét peltier op 280-290 mhz kwamen en met een enorme socket-a cooler erop kwamen ze op 270 ofzo... stel je voor als ze het deden met een klein koper geval...Op vrijdag 13 juli 2001 22:05 schreef FMS het volgende:
[..]
gees, waarom zo groot sink? een klein koper is goed genoeg, je moet alleen een fan hebben die de luck van de sink goed vervoerd en een goed airflow.
maar als ik moest kiezen zou ik de Spire 5E31B3 nemen.
300/600 zou je dan moeten kunnen halen.
zit nu te twijfelen tussen dez
alpha pep66 slotket (AL CU mix) -> 2 pci sloten vrij possible irq conflicts loost wel mooi opzij van de kaart zodat de lucht snel weg kan (super flo) duur!
SPire 5E33B3 volledig coper maar kleiner, wel 3 pci sloten vrij zuigt aan bovenkant aan, maar 2mm over voor aanzuigen bij installatie kaart in slot 3... goedkoop
welke van de 2? en dan wel graag onderbouwing erbij...
dus of je er even heel goed over na wilt denken, dan heb ik tenminste een goede second opinion...
ik begin te neigen naar die alpha slotket, weet alleen niet of de g3 de alpha kan raken op het koper gebied...
Die alfa heeft een te groot sink. En het is geen koper.
Niet op voorraad.
Van die Swiftech is een geintje natuurlijk, ik heb dat ding met Deltafan in m'n kast en moet na elke dag m'n bouten vastdraaien door het trillen, maar hij koelt wel lekker
Niet op voorraad.
Verwijderd
hehe lolOp vrijdag 13 juli 2001 22:54 schreef edward2 het volgende:
Waarom geen Swiftech?
dat ding weegt bijna 1 kg ofzo, en je moet er 4 gaten voor in je plank boren
Niet op voorraad.
Die moet ik ook hebben, en trouwens, ik heb ook die PEP66, ik moet zeggen....Hij koelt zeeeeer goed. Er staat nu een klein sunon kolertje op en kijk maar naar m'n specs, het koelt redelijk.
Bovendien is ie gemod,, want normaal zit de fan aan de zijkant, maar bij mij zit ie aan de bovenkant
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
De kaart opgeclockt naar, 240/560
3DMark 2001. Eerste Game doe hij helemaal...
Low en High. Daarna, hang de boel zich op. En voel eens aan onze Geforce... Weer lekker warm
Waarom hebben ze eigenlijk de chipset niet aan de andere kant van de kaart gemaakt?? De warme geleid toch naar boven, dus dan is hij toch veel beter op tempratuur?
Nou zit de Heatsink aan de onderkant, of je moet je kast omdraaien
Of zie ik dit nou verkeer
Kan je niet gewoon zo waterkoeling van de regenboog
Moet je hem alleen goed kunnen klemmen, en hoe haal je het beste de oude Headsink eraf?
Breekijzer
Ik wil hem eigenlijk ook wel opclocken naar 300/600... maar hoe zit dat nou, kan hij doorfikken?
Groet!
Linda
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik wou nog zo er mee verder, gaan. maar kan nu niet.
Hoe gaat het eigenlijk met PIERCE?
Hij had zijn Proc opgeblazen/
Ja wat denk je dan, dat hij gelijk koel blijftOp vrijdag 13 juli 2001 23:35 schreef LindaVanKessel het volgende:
Ok, ik had mijn Leadtek eens in de Diepvries gelegd. Zo'n 45Min. Daarnaa weer in die langzame PC.
De kaart opgeclockt naar, 240/560
3DMark 2001. Eerste Game doe hij helemaal...
Low en High. Daarna, hang de boel zich op. En voel eens aan onze Geforce... Weer lekker warm
Waarom hebben ze eigenlijk de chipset niet aan de andere kant van de kaart gemaakt?? De warme geleid toch naar boven, dus dan is hij toch veel beter op tempratuur?
Nou zit de Heatsink aan de onderkant, of je moet je kast omdraaien
Of zie ik dit nou verkeer
Kan je niet gewoon zo waterkoeling van de regenboogJA DE REGENBOOG
gebruiken voor je Geforce?
Moet je hem alleen goed kunnen klemmen, en hoe haal je het beste de oude Headsink eraf?
Breekijzer
Ik wil hem eigenlijk ook wel opclocken naar 300/600... maar hoe zit dat nou, kan hij doorfikken?
Groet!
Linda
Dat ding heeft weinig massa dus zo opgewarmt.
Je denkt toch niet dat je een kaart, gerated op 200/460, zomaar naar de 300/600 kan tillen?
Er zit meestal zo'n 20% tolerantie op soms wat meer (3,8 ns mem) soms wat minder en dan is het schluss.
De airfow in een kast is van onderen naar boven, dus die chip zit wel goed anders krijg je een neervak (=stromingsloos gebied aan de loefzijde)
Doorfikken zal meestal niet gebeuren, hij loopt daarvoor al vast.
Je kan eens Vapochill aanschaffen, gecombineerd met peltier en voltage mod
Niet op voorraad.
Hier nog de link voor de voltage mods, voor de diehards
Niet op voorraad.
die link had ik al gepost...Op zaterdag 14 juli 2001 14:40 schreef edward2 het volgende:
http://www.xbitlabs.com/video/geforce3-overclocking/
Hier nog de link voor de voltage mods, voor de diehards
voltage mod maandag, heb busje gas maar geen tijd
daar komt bij dat de mix tussen CU en AL heel goed is, van beide soorten het beste...
koper had geloof ik de neiging warmte langer vast te houden ofzo, maar geleidt wel beter de warmte... AL geleidt minder maar geeft de hitte sneller af...
zoiets was het, enne met die vcore mod bij x-bit labs hadden zij ook een dikke socket-a koeler erop, en toen kwamen ze niet zo ver als met peltier element en socket-a koeler, kijk dás een verschil, ik neem aan dat zo'n klein koper geval een vcore mod dus niet overleeft... (althans de kaart niet...)
denk toch dat ik dan toch maar moet accepteren dat ik me NIC en Audio gedeeld heb op 1 irq...
Ik heb iets voor koper, ik ga altijd voor koper. dus als die alpha koper is dan moet je die nemen vindt ik. ik denk alleen dat ie te groot is, kijk maar naar mij sinks, die is klein en coolt perfect, maar de fan naast de kast cooler ook heel wat.Op zaterdag 14 juli 2001 15:55 schreef Dr.Q het volgende:
enne die alpha is wel degelijk koper, alleen een koperen inlay met aluminium.. ennde die gf3 core is groter dan een t-bird core...,
daar komt bij dat de mix tussen CU en AL heel goed is, van beide soorten het beste...
koper had geloof ik de neiging warmte langer vast te houden ofzo, maar geleidt wel beter de warmte... AL geleidt minder maar geeft de hitte sneller af...
zoiets was het, enne met die vcore mod bij x-bit labs hadden zij ook een dikke socket-a koeler erop, en toen kwamen ze niet zo ver als met peltier element en socket-a koeler, kijk dás een verschil, ik neem aan dat zo'n klein koper geval een vcore mod dus niet overleeft... (althans de kaart niet...)
denk toch dat ik dan toch maar moet accepteren dat ik me NIC en Audio gedeeld heb op 1 irq...
anyway, ik wil heel graag de eind resultaat zien,
vertel ook nog eve hoe je die alpha op de kaart gaat zetten.
PS, zou het helpen als je al je pci kaarten uit je mobo haalt. ?
Eve een vraagje, wat is jou motivaties om te oc? Is het voor spellen of voor 3dmark, of gewoon voor de lolOp zaterdag 14 juli 2001 16:07 schreef Dr.Q het volgende:
een cooler op die gf3 is heel simpel, AS epoxy en de dikke van dale, AS op core, dan sink, dan dikke van dale erop en dan nachtje laten staan... vastmaken met bouten is maar niets, heb dat zelf ondervonden, die m3 bouten gaan raspen, buigen je pcb, slopen de zooi, ik durf zelfs te wedden dat als ik nu die zooi loshaal dat ik dan een paar koperbanen verbreek, maar goed ben toch al in een pisbui dus misschien keil ik dat ding wel door de vergruizer als ie dienst weigert..
Mijn doel is 300/600, ook al moet ik waterkoeling in zetten. Ik ga der voor.
Maar ik wil/moet nu die A3 schudde
ik denk dat het de grenzen van de hware verleggen is, spellen boeien me nauwelijks, 3dmark kan de pot op (locked toch alleen maar) het is eerder het bouwen/sleutelen aan die spullen...
als ik het voor spellen deed dan had ik allang een t-bird 1,2 ghz gekocht ofzo..
nee, het is voor mij puur het gevecht met de hware om er het maximale uit te trekken wat erin zit... en vooral het bouwen eraan.
same here, en over Tb gesproken, ik heb al eens een 1.3, BOOB!!, dat was een duur ervaring,Op zaterdag 14 juli 2001 16:20 schreef Dr.Q het volgende:
mijn motivatie?
ik denk dat het de grenzen van de hware verleggen is, spellen boeien me nauwelijks, 3dmark kan de pot op (locked toch alleen maar) het is eerder het bouwen/sleutelen aan die spullen...
als ik het voor spellen deed dan had ik allang een t-bird 1,2 ghz gekocht ofzo..
nee, het is voor mij puur het gevecht met de hware om er het maximale uit te trekken wat erin zit... en vooral het bouwen eraan.
ik ben nu zeker niet van plan om die kaart te slopen ik wil alleen 300/600.
einige manier waarop ik dat kan doen is watercooling neem ik aan, en ik denk dat ik een nieuw core nodig heb. ik moet me G3 dus verkopen en een nieuwe nemen, of hopelijk krijg ik een nieuw van leadtek, ik denk niet dat ze wat ik nu heb nog terug willen nemen.
je mag mijn leadtek A5 wel ruilen met die A3 van jou anders (joke, i suppose)
ik heb nog na gevraagt en puur zilver cooler bestaat wel, het gaat alleen heel wat kosten. dan is water coolin toch goedkoper dan ik.
ik laat je weten hoe het me die sinks van mij gaat... maandag
Verwijderd
Still alive... draai nu een 1.4@1.53, ik moet zeggen dat ik die nieuwe AMD core een beetje tegen vind vallen... AXIA was beter te overklokken...Op vrijdag 13 juli 2001 23:39 schreef LindaVanKessel het volgende:
Het is jammer dat mijn Forum verplaats is naar de huiskamer
Ik wou nog zo er mee verder, gaan. maar kan nu niet.
Hoe gaat het eigenlijk met PIERCE?
Hij had zijn Proc opgeblazen/
Heb me verder niet meer bezig gehouden met 3dmark...
En degene die dat topic naar de huiskamer heeft verplaatst die moet niet voor m'n auto oversteken, want dan ram ik m'n lampenkap tussen z'n ribben...
wat voor cooler heb je?, die van mij doet 1.54 op 49graden. vcore1.85Op zaterdag 14 juli 2001 17:04 schreef Pierce21 het volgende:
[..]
Still alive... draai nu een 1.4@1.53, ik moet zeggen dat ik die nieuwe AMD core een beetje tegen vind vallen... AXIA was beter te overklokken...
Heb me verder niet meer bezig gehouden met 3dmark...
En degene die dat topic naar de huiskamer heeft verplaatst die moet niet voor m'n auto oversteken, want dan ram ik m'n lampenkap tussen z'n ribben...
de axia die ik er voor had ging maar tot 1.46
Ik heb nog een oude Diepvries staan
PIERCE ALIVE!!!!!!!!!!!!
De bezoekers op de site, zijn gewoon helemaal weg.
Dan kan ik wel een forum plaatsen op mijn site, maar dat helpt dan niet, ze kwamen allen hiervandaan.
Iemand mischien een tip??
Is die Einsteinconde...
op vakantie of zo??
het is ecsteinascidin geloof ik.. zo uit mijn hoofd... (is volges mij een of andere chemisch goedje...
ik post mijn ervaringen wel op los forumos tweakos... (dit forum dussos), hebben jullie er ook nog eens wat aan he...
Verwijderd
Mijn vcore draait nu op 1.80 en de temp is met een gemodificeerde Coolermaster 6I11 37,5 graden. Ga later wel even proberen of ik met een vcore van 1.85 hoger kan komen... Kan ik weer gaan pielen aan die jumpertjes die Asus zo handig tussen de PCI sloten heeft geplaatst bij de A7M266Op zaterdag 14 juli 2001 17:11 schreef FMS het volgende:
[..]
wat voor cooler heb je?, die van mij doet 1.54 op 49graden. vcore1.85
de axia die ik er voor had ging maar tot 1.46
Overigens ging m'n vorige 1.333 AXIA tot 1.530...
Verwijderd
Ja, die huiskamer is een lekker briljant idee geweest... Op zich vind ik 't niet zo erg dat je eerst 150 ofzo posts moet hebben (zit zelf nu op 122Op zaterdag 14 juli 2001 18:09 schreef LindaVanKessel het volgende:
De bezoekers op de site, zijn gewoon helemaal weg.
Dan kan ik wel een forum plaatsen op mijn site, maar dat helpt dan niet, ze kwamen allen hiervandaan.
Slecht idee
Het is alleen maar logies dat die 1.4 heter word, maar je kunt een axia niet op 1.66 draaien en een 1.4 (de nieuw core dus) wel. Ik heb een coolermaster hier en ik ga wel 1.54 met een 1.33.Op zaterdag 14 juli 2001 18:54 schreef Pierce21 het volgende:
[..]
Mijn vcore draait nu op 1.80 en de temp is met een gemodificeerde Coolermaster 6I11 37,5 graden. Ga later wel even proberen of ik met een vcore van 1.85 hoger kan komen... Kan ik weer gaan pielen aan die jumpertjes die Asus zo handig tussen de PCI sloten heeft geplaatst bij de A7M266
Overigens ging m'n vorige 1.333 AXIA tot 1.530...
Ik ben zeer terend met de nieuw core, binnenkort een nieuw cooler en dan lekke 1.660.
PS. Vcore=1.85 met een coolermaster
Verwijderd
Misschien is m'n geheugen brak aan 't gaan en moet ik er maar eens PC2400 in slingeren...
ik was van plan om dit te nemen 256MB PC150 SDRAM (Corsair), maar volgens mij is die van jou beter te oc.
anyways, maandag kom de sinks, en hopen dat het goed gaat.
ik zou gewoon voor de PQI powermodule gaan die loopt geloof ik maximaal 166 (cas3 geloof ik)
bestaat dat wel? zo ja, waar?
wat vindt je van de voldonde:
256MB PC133 SDRAM (CAS2, Mushkin Rev. 2)
Mushkin was toch de beste geheugen merk?
Beetje jammer dus.Beste Jeroen,
Bedankt voor uw berichtje en interesse in Spire producten.
Het model: Spire 5B03B3 wodt bijna niet verkocht inNederland
omdat deze een wat lagere spec. heeft dan andere modellen.
Spire 5P36B3 is een Intel FCPGA II cooler, en de informatie die ik
heb is dat deze processor nog niet op de markt te verkrijgen is.
De cooler dat ik nu heb, werkt perfect, maar ik zeg het nog een keer, ik heb wel een behoorlijk groot fan naast de kast dus dat zorgt voor mints 10 graden. alsnog ik heb een klein kopen sinks met een coolermaster fan.
die nieuw geheugen sinks zijn nog nie gekomen en ik denk ook nie dat ze vandaag komen
,welke coolermaster wou je dan nemen?
van vind je van;
http://2cooltek.safeshopper.com/4/166.htm?19