Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor te gamen, muziek en werk (coderen, office,..)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had eerst een budget van 1200 EUR in gedachte incl. verzendkosten maar met mijn huidige build ben ik daar niet binnen kunnen blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik pak uit mijn oude pc een HDD van 2 TB mee over.
Muis, toetsenbord, firewire card en andere randappartuur pak ik ook mee over.
Het enigste waar ik momenteel nog geen budget voor heb is een nieuw scherm, dat is momenteel nog een oude Samsung SyncMaster 2494. Deze heeft zelfs nog geen HDMI aansluiting maar enkel VGA en DVI.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor bepaalde merken, als het maar goed werkt en kwalitatief is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben vooral op zoek naar prijs/kwaliteit de beste build op dit moment rekening houdend met budget en performance naar de toekomst toe.
Ga je overklokken?
Zolang dat niet nodig is niet.
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het optimaliseren van mijn lijstje. Voor het huidige heb ik me gebaseerd op de BBG en hetgeen ik denk nodig te hebben.
De recente games en toekomstige games zou ik graag vlot willen spelen in ( niet direct in 2K of 4K ).
Voor muziek te maken is er er heel wat CPU kracht nodig, zeker als je met allerlei plugins werkt. Dit moet ook zonder problemen kunnen.
Mijn Lijstje:
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor te gamen, muziek en werk (coderen, office,..)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had eerst een budget van 1200 EUR in gedachte incl. verzendkosten maar met mijn huidige build ben ik daar niet binnen kunnen blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik pak uit mijn oude pc een HDD van 2 TB mee over.
Muis, toetsenbord, firewire card en andere randappartuur pak ik ook mee over.
Het enigste waar ik momenteel nog geen budget voor heb is een nieuw scherm, dat is momenteel nog een oude Samsung SyncMaster 2494. Deze heeft zelfs nog geen HDMI aansluiting maar enkel VGA en DVI.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor bepaalde merken, als het maar goed werkt en kwalitatief is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben vooral op zoek naar prijs/kwaliteit de beste build op dit moment rekening houdend met budget en performance naar de toekomst toe.
Ga je overklokken?
Zolang dat niet nodig is niet.
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het optimaliseren van mijn lijstje. Voor het huidige heb ik me gebaseerd op de BBG en hetgeen ik denk nodig te hebben.
De recente games en toekomstige games zou ik graag vlot willen spelen in ( niet direct in 2K of 4K ).
Voor muziek te maken is er er heel wat CPU kracht nodig, zeker als je met allerlei plugins werkt. Dit moet ook zonder problemen kunnen.
Mijn Lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 285,- | € 285,- |
| 1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 162,45 | € 162,45 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 479,- | € 479,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 139,50 | € 139,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.463,69 | |