Tweakers,
Ik heb sindskort een nieuwe build:
Wanneer ik de eerste keer op de powerknop druk gaat deze niet aan, er komt even spanning, de fans en ledjes gaan even aan maar niets. Pas al ik 3 a 4x achter elkaar druk dan gaat het aan en is er verder niets aan de hand. Ik draai al een maandje zo zonder te booten en geen enkel probleem. Ook herstarten gaat prima. Toch blijft het probleem bestaan.
Ik heb zelf gezocht op GoT, Google maar wordt er niet wijzer van. Ik heb het zonder videokaart geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan. De voeding doet het in een andere pc ook, dus ik vermoed dat het aan de kast ligt. Iemand nog een tip waar ik naar zou kunnen kijken?
Alvast bedankt
Ik heb sindskort een nieuwe build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 313,95 | € 313,95 |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 157,51 | € 157,51 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 549,90 | € 549,90 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Cryorig H7 | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Arctic F12 PWM, 120mm | € 6,50 | € 6,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 100,15 | € 100,15 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.435,91 | |
Wanneer ik de eerste keer op de powerknop druk gaat deze niet aan, er komt even spanning, de fans en ledjes gaan even aan maar niets. Pas al ik 3 a 4x achter elkaar druk dan gaat het aan en is er verder niets aan de hand. Ik draai al een maandje zo zonder te booten en geen enkel probleem. Ook herstarten gaat prima. Toch blijft het probleem bestaan.
Ik heb zelf gezocht op GoT, Google maar wordt er niet wijzer van. Ik heb het zonder videokaart geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan. De voeding doet het in een andere pc ook, dus ik vermoed dat het aan de kast ligt. Iemand nog een tip waar ik naar zou kunnen kijken?
Alvast bedankt
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering