Mijn zoontje wil graag MW remaster hebben.
Zijn er veel mensen op de xbox online? op de pc is het waardeloos.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 01-12-2017 11:13 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja dat klopt.MAX3400 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:12:
cptbuttlick in "[XBO] Xbox One - Deel 6" ?
Beetje jammer om one-liners om te katten naar nieuwe topics terwijl het erop lijkt dat je [Multi] Call of Duty: Modern Warfare Remastered wel volgt/post maar daar verder niets in vraagt; je laatste post was eind vorig jaar cptbuttlick in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare Remastered"?
Mijn zoontje wil graag MW remaster hebben.Wylana schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:06:
En wat is nu precies je vraag?
Waar je kan zien of er veel mensen zijn die het spelen op Xbox?
Of er mensen op tweakers zijn die het spelen?
Wat mensen van het spel vinden?
Ik snap je vraag niet zo goed en al helemaal niet de (te) korte post start.
[ Voor 16% gewijzigd door cptbuttlick op 01-12-2017 12:16 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Nee ik probeer geen discussie uit te lokken, ik probeer te achterhalen waar je precies naar opzoek bent, zodat ik niet verkeerde informatie terug geef. Dat zou zonde zijn.cptbuttlick schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:02:
[...]
Mijn zoontje wil graag MW remaster hebben.
De vraag is duidelijk.
Op de pc zijn er waardeloos weinig mensen online , Mijn zoontje wil hem spelen op de xbox.
Daarom de vraag of er op de xbox wel snelle lobbies worden gevonden? (veel mensen online = snelle lobbies) ( weinig mensen online = amper een game kunnen vinden )
Ik begrijp niet wat je niet aan deze eerste vraag snapt![]()
Wat snap je niet aan de vraag als ik vragen mag ? Of probeer je een discussie uit te lokken om een vraag die er duidelijk staat?
Dit soort onzin, voordat je een wederwoord heb gehoord, zou ik voortaan niet posten. je schiet er niks mee op en helpt bovendien totaal niet om je vraag beantwoord te krijgen.Zal ik de volgende keer een rebus in elkaar zetten voor je ? Zodat je precies kan uitvissen wat ik bedoel ?
[ Voor 6% gewijzigd door Wylana op 04-12-2017 13:03 ]
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Bedankt voor het meezoekenWylana schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:00:
[...]
Nee ik probeer geen discussie uit te lokken, ik probeer te achterhalen waar je precies naar opzoek bent, zodat ik niet verkeerde informatie terug geef. Dat zou zonde zijn.
Ik heb gekeken op internet of er statistieken zijn die dit bijhouden maar het beste wat ik heb kunnen vinden is een overzicht bij Microsoft met Most Played Games.: https://www.microsoft.com/en-us/store/most-played/games/xbox
Hierin zie ik COD MW Remasterd niet bij staan, dus weet niet precies hoe actief het gespeeld wordt.
edit: En bij toeval kom ik op deze site terecht: http://www.githyp.com/cal...ered-131155/player-count/
Staat alleen niet bij of het om PC of XBOX spelers gaat.
[...]
Dit soort onzin, voordat je een wederwoord heb gehoord, zou ik voortaan niet posten. je schiet er niks mee op en helpt bovendien totaal niet om je vraag beantwoord te krijgen.
Het is inderdaad nog vrij druk online . Ik overweeg om mijn pc lekker weg te doen aangezien er op console gewoon vrolijk mensen spelen zonder hacks.OB1 schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:10:
Op console is MWR (sws op PS4) nog actief. Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat het op XBone ook zeer goed te doen is.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq