Mijn vraag
Ik krijg via een json data binnen, voor elke datastring maak ik een div aan met de inhoud van de json, dit doe ik d.m.v. een foreach loop, tevens wil ik in elke div een button zetten die de inhoud van de div kopieert naar een textarea, maar als ik op de button klik wordt de inhoud van de laatst aangemaakte div gekopieert en niet degene waar de knop instaat. Ik denk dat het probleem zit bij de benaming van de div, maar weet zelf niet hoe ik dit kan oplossen,
ik zou het dan ook erg waarderen als iemand mij in de goede richting kan helpen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
voorbeeldcode:
Kortom zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik aan dit probleem kan doen
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Alvast bedankt
Ik krijg via een json data binnen, voor elke datastring maak ik een div aan met de inhoud van de json, dit doe ik d.m.v. een foreach loop, tevens wil ik in elke div een button zetten die de inhoud van de div kopieert naar een textarea, maar als ik op de button klik wordt de inhoud van de laatst aangemaakte div gekopieert en niet degene waar de knop instaat. Ik denk dat het probleem zit bij de benaming van de div, maar weet zelf niet hoe ik dit kan oplossen,

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
voorbeeldcode:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?php foreach ((array)$items as $item) { ?> <div class="class" id="<?php $item ?> " <? echo $item ?> <script language="javascript" type="text/javascript"> function transfer() { var newtext = " <?php echo $item ?>" document.textarea.detail.value += newtext; } </script> <input type="button" onClick="transfer()"> </div> |
Kortom zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik aan dit probleem kan doen
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Alvast bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Profdumbledore op 30-11-2017 21:38 ]