Stoel besteld, PostNL verschuift telkens de leverdatum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:03
Afgelopen zaterdag heb ik een stoel besteld welke in de aanbieding was voor een mooi prijsje. Stond netjes op dat het maandag geleverd zou gaan worden, een paar uur na de bestelling kreeg ik de track and trace, dat is lekker snel dacht ik.

Zaterdag en zondag stond er op de track and trace pagina dat het maandag tussen 17.45 en 20.15 geleverd zou gaan worden, dit veranderde gister ochtend rond een uur of 8.00 naar vandaag. Ik heb de klantenservice opgebeld van de webshop, en de aardige dame gaf aan dat ze voor het einde van haar dienst zal achterhalen waar het pakket gebleven is, ze gaf wel aan dat het zaterdag door PostNL opgehaald was. Dit is niet gebeurd, helaas. Vlak voor sluitingstijd belde ik nog maar een keer met de vraag of ze al meer weten, daarop kreeg ik als antwoord dat ze het gingen uitzoeken (alweer?).

Zojuist heb ik op de track and trace pagina gekeken en alweer, de verwachte levertijd is morgen. Wat is dit nou?

Ook zie ik staan "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces" wat zover ik weet betekend dat de webshop het pakket helemaal niet heeft afgeleverd aan PostNL.

Zijn er nog dingen die ik kan doen?

Ik heb zelf al contact opgenomen met PostNL, en die geven aan dat ze het pakket nog niet in handen hebben. De webshop zegt van wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Relaxen. Het TT systeem is niet optimaal. Het gebeurt bij mij ook vaak en soms staat er nog niet ontvangen door PostNL en is het hier al geleverd. Ik denk in het tijdsbestek jij aangeeft, dat het vandaag bezorgd wordt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

PostNL kennende kunnen er twee dingen aan de hand zijn:

1) Het pakket is kwijt. Heel knap met een pakket waar een stoel in zit 8)7. Bij PostNL kan het allemaal gewoon. Dit lijkt mij het meest realistische scenario.
2) Het pakket wordt toch vandaag ineens uit het niets bezorgd.

Verder kan je niets doen behalve je beklag doen bij de webshop.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-02 10:18
PostNL verschuift weleens de levertijden. Je kan even afwachten of het vandaag of morgen binnenkomt. Je kan ook even de webshop bellen en vragen of zij kunnen informeren naar de status van het pakket.

Maar het komt waarschijnlijk gewoon vandaag binnen.

Acties:
  • +63 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Serieus, zaterdag iets besteld en op maandag en/of dinsdagochtend al contact gehad met webshop en PostNL waar het blijft. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Normaal zou ik zeggen dat het pakket kwijt is, iig dat is mijn ervaring elke keer dat zoiets is gebeurd. Tegelijk is het nu wel Black Friday geweest, en ik weet niet hoeveel extra pakketjes dat heeft opgeleverd. Als je in dat weekend iets besteld neem je natuurlijk een risico dat het wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Heel apart dan. Dat PostNL 2x aangeeft dat het pakket nog niet bij hun is, en dat er alleen een verzendlabel aan is gemaakt en nog geen scan van het pakket zelf.

Ik geloof niet dat het vanavond nog komt, aangezien er alleen een verzendlabel is.

Ik zal het afwachten, prijs was ook te goed voor de stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-04 01:54

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Ik heb van postnl een mail ontvangen met een TT, waarbij als ik die aanklik ik de volgende tekst krijg. Overigens wordt er in de app wel een tijdslot aangegeven.
PostNL:
Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Als we aangeven dat we uw pakket vandaag bezorgen, kunt u er van uitgaan dat we vandaag langskomen.
Dus misschien is het wel erg druk vergeleken met normaal, ofwel even geduld hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door zekerpixels op 28-11-2017 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:52
Als dat er staat, dan heeft PostNL het gewoon nog niet in bezit. Ofwel, heb je al contact gehad met de winkel? Lijkt me dat die het gewoon nog niet meegegeven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

AZ -> SF

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:51

MsG

Forumzwerver

Grappig dat meteen het doemscenario ontstaat vanuit sommigen. bedrijven kunnen gewoon alvast 3S-codes aanmaken, en die krijgen gewoon een bepaalde verwachtingsdatum. Het zal vanwege de kortingekte dit weekend ook wel wat drukker zijn overal.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Arunia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:56:
Als dat er staat, dan heeft PostNL het gewoon nog niet in bezit. Ofwel, heb je al contact gehad met de winkel? Lijkt me dat die het gewoon nog niet meegegeven hebben.
Ik heb idd al contact gehad met de webshop en ik heb zojuist nog een keer gebeld, ze geven aan dat het vanuit een ander magazijn is verzonden, maar dat magazijn reageert niet op de vragen van de klantenservice medewerker. Vandaag zou ik (alweer..) teruggebeld worden volgens haar. Ik geloof er vrij weinig van, we zullen het zien of ik vandaag wel teruggebeld ga worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:52
@BlazeMuis ofwel, het probleem ligt dan gewoon bij dat magazijn en niet PostNL.
Dat is wat ik er uit opmaak. Wat MsG ook al aangeeft. Die codes worden van te voren aangemaakt. Alle bedrijven doen dat. Dan kunnen ze ze in één keer meegeven aan de bezorgdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ach ja, PostNL; nog steeds één van de minst slechtste logistieke bedrijven voor het goedkoop afleveren van een pakje aan je huisdeur. :|
Lees & huiver: PostNL boycott of keuze voor betere bezorging met meerprijs

Wie je moet geloven als PostNL zegt dat het pakket slechts aangemeld is, maar nog niet aanwezig in hun magazijn(en), of de webshop die zegt dat het wel afgegeven is? Tja...
Zeker als het driehoeksconstructies zijn; webshop = verkoper, plek/locatie product = ander magazijn, magazijn --> PostNL distributie, etc. Waar hapert het dan? :?

Een stoel is natuurlijk wel een groot en onhandig 'ding' om te vervoeren. Dus zomaar kwijtraken zal 'ie ook niet zo gauw. ;) I.v.m. de enorme drukte van de afgelopen dagen zou ik nog ff geduld hebben. Voor je het weet staat er ineens een stoel op de stoep. :)

[ Voor 10% gewijzigd door ehtweak op 28-11-2017 10:11 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Arunia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:08:
@BlazeMuis ofwel, het probleem ligt dan gewoon bij dat magazijn en niet PostNL.
Dat is wat ik er uit opmaak. Wat MsG ook al aangeeft. Die codes worden van te voren aangemaakt. Alle bedrijven doen dat. Dan kunnen ze ze in één keer meegeven aan de bezorgdienst.
Precies. Maar dan moeten ze niet zeggen dat het maandag geleverd zou gaan worden. Ik vind het een raar verhaal om eerlijk te zijn. Het lijkt mij dat de klantenservice gewoon direct contact kan hebben met die magazijn medewerkers.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 262853 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:49:
Serieus, zaterdag iets besteld en op maandag en/of dinsdagochtend al contact gehad met webshop en PostNL waar het blijft. :/
Echt ook. Dat soort mensen kan beter gewoon naar een winkel gaan imo.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@BlazeMuis Is je stoel wel op voorraad ?

Het kan zijn dat er op kantoor je bestelling is verwerkt en er een kant en klaar verzendbewijs is uitgeprint. maar dat de order-picker ziet dat de stoel niet voorradig is. ondertussen is je(order) stoel wel aangemeld in verzendproces. zoiets kan ik me voorstellen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Hackus schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:20:

Het kan zijn dat er op kantoor je bestelling is verwerkt en er een kant en klaar verzendbewijs is uitgeprint. maar dat de order-picker ziet dat de stoel niet voorradig is. ondertussen is je(order) stoel wel aangemeld in verzendproces. zoiets kan ik me voorstellen.
De stoel is nog steeds op voorraad, zaterdag was het ook op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04 18:14
Ik heb dat ook ooit gehad toen ik iets groots bestelde, ze lieten het pakket gewoon 2 werkdagen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

BlazeMuis schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:21:
[...]

De stoel is nog steeds op voorraad, zaterdag was het ook op voorraad.
Ik heb het ooit meegemaakt dat er 3 voorraad stond. maar dat er in het magazijn een stop op uitleveren was.
Dit omdat er iets miste in het pakket.(denk aan schoenen zonder veters) Online zie je dan voorraad, maar het magazijn wacht dan op nieuwe levering van fabriek. Er kan dus van alles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-04 18:52
Ik heb ook wel eens gehad dat het er eerder was dan gedacht!
Zou het misschien ook wel kunnen dat het soms iets langer duurt O-)

vb. 23-11 besteld, verwachtte bezorgdatum: ma 27-11. Maar 25-11 al in huis.
vb. halverwege juli besteld, normaal 10-20 werkdagen, bezorging begin november..

Dus gewoon even geduld en het komt vast allemaal goed
Edit: helemaal als je rekening houdt met de Black Friday drukte, kan het zeker iets langer duren

[ Voor 59% gewijzigd door Purehz op 28-11-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:52
Mijn track and trace werkt op dit moment ook niet, en gaf eerst ook aan dat mijn pakje gisteren zou komen. PostNL maakt er gewoon een potje van, relax. Als ik nu mijn track and trace doe: Technische problemen
Helaas is onze website op dit moment door technische problemen niet bereikbaar. We doen er alles aan om weer snel online bereikbaar te zijn. Op dit moment is nog niet duidelijk wanneer dit zal zijn.

Meer info volgt zodra beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Een weekend met black Friday en gister Cyber monday is enorm druk. Als je een pakketje zaterdag hebt besteld en deze maandag nog niet binnen hebt gekregen, is dat niet heel vreemd.
Wacht even een paar dagen af. Jij hebt profijt gehad een goedkope stoel te kopen, maar er zijn meer mensen die hun pakketje willen hebben ;)

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 22:56
Ik denk dat PostNL overloopt met pakketten. Ik wacht al sinds donderdag op mijn pakket. Volgens de track & trace zou het zelfs al afgeleverd moeten zijn.. Ik heb echter niets ontvangen. Bellen heeft weinig nut, ze adviseren je om nog minimaal twee dagen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik zal het dan gaan afwachten, we zullen het zien met wat voor antwoord de webshop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
BizzieBis schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:35:
Ik denk dat PostNL overloopt met pakketten. Ik wacht al sinds donderdag op mijn pakket. Volgens de track & trace zou het zelfs al afgeleverd moeten zijn.. Ik heb echter niets ontvangen. Bellen heeft weinig nut, ze adviseren je om nog minimaal twee dagen te wachten.
Dan is er duidelijk iets misgegaan want dat ding komt niet zomaar op afgeleverd te staan. Misschien ligt het in de tuin, bij de buren of op het afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Medione1210 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:41:
[...]

Dan is er duidelijk iets misgegaan want dat ding komt niet zomaar op afgeleverd te staan. Misschien ligt het in de tuin, bij de buren of op het afhaalpunt.
Dit is vrij normaal met T&T, daar zitten zo vaak fouten in, op mijn vorige adres viel het nog wel mee, hier zou ik zeggen dat iig 60% van de pakketten een niet werkende/foute T&T hebben.
(Niet afgeleverd terwijl het hier al ligt, afgeleverd bij mij terwijl het bij de supermarkt oid ligt, leverdatum klopt niet, drie keer door de douane gegaan nadat het afgeleverd is enz. enz.)

Vorige pakketbezorger gooide alles Vrijdag in zijn bus, tikte het Zaterdag als geleverd en dumpte het dan Zondag bij de shaormazaak hier in de buurt...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-03 20:42
Waarom is dat een probleem? Als er word aangegeven dat het maandag geleverd word, dan is het toch niet zo raar.

Je bestelt iets op zaterdag wat je maandag moet hebben en regelt dat je dan thuis bent en het komt dan niet moet je maar gewoon wachten tot men zin heeft het te versturen of afleveren? Misschien was de keuze voor die shop juist omdat je het dan maandag in huis kon hebben.

Coolblue leeft op deze snelle lever tijden en het is veel mensen het ook waard om dan maar wat meer te betalen en niet de goedkoopste te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

LOTG schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:58:
[...]

Waarom is dat een probleem? Als er word aangegeven dat het maandag geleverd word, dan is het toch niet zo raar.

Je bestelt iets op zaterdag wat je maandag moet hebben en regelt dat je dan thuis bent en het komt dan niet moet je maar gewoon wachten tot men zin heeft het te versturen of afleveren? Misschien was de keuze voor die shop juist omdat je het dan maandag in huis kon hebben.

Coolblue leeft op deze snelle lever tijden en het is veel mensen het ook waard om dan maar wat meer te betalen en niet de goedkoopste te kiezen.
De vraag is of dat het geval is in deze. Vaak zitten daar ook beperkingen aan. Direct betaald via iDeal geeft je vaak voorrang op AfterPay etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Hackus schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:02:
[...]

De vraag is of dat het geval is in deze. Vaak zitten daar ook beperkingen aan. Direct betaald via iDeal geeft je vaak voorrang op AfterPay etc.
Direct betaald met iDEAL, ik doe niet aan achteraf aangezien ik nog wel eens wat vergeet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
De ervaring leert dat je gewoon geduld moet hebben, zeker met grotere pakketten en bij maandagleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dit is wel een nieuw trucje van veel webshops (vooral aliexpress sellers maken zich hier ook schuldig aan) zsm voormelding van de levering doen bij DPD/PostNL/whatever en dan net doen alsof het verzonden is.

Vervolgens naar PostNL wijzen als je zegt: Ja maar je hebt nog niks verzonden, terwijl postNL zegt: Joh ze hebben alleen een digitaal labeltje laten maken, that's it. Zo kun je de voor 0:00 besteld morgen in huis van de grote shops (cool blue, bol etc) matchen, zonder dat je echt iets hoeft te doen, geef je gewoon PostNL de schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
RGAT schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:49:
[...]

Dit is vrij normaal met T&T, daar zitten zo vaak fouten in, op mijn vorige adres viel het nog wel mee, hier zou ik zeggen dat iig 60% van de pakketten een niet werkende/foute T&T hebben.
(Niet afgeleverd terwijl het hier al ligt, afgeleverd bij mij terwijl het bij de supermarkt oid ligt, leverdatum klopt niet, drie keer door de douane gegaan nadat het afgeleverd is enz. enz.)

Vorige pakketbezorger gooide alles Vrijdag in zijn bus, tikte het Zaterdag als geleverd en dumpte het dan Zondag bij de shaormazaak hier in de buurt...
Dan heb ik geluk gehad. Ik krijg dagelijks meerdere pakketten en die stonden nooit op afgeleverd voordat ik ze kreeg. We dat de pakjes in de tuin lagen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ach met DPD zelfs gehad dat ik geen T&T code had, ze langs waren geweest en geen briefje hadden achter gelaten en de dag erna een briefje met nu reageren of we sturen het terug.

Ja handig als ik van niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18-04 08:34
[...]

Dat vind ik wel raar. Is het teleurstellend? Ja, deal with it. Je weet niet wat er is gebeurd, en daarnaast mag ik aannemen dat je als (volwassen en werkend?) man niet vrij gaat nemen om een pakketje in ontvangst te nemen. Als je het pakketje zo nodig hebt, laat je het afleveren op een afleverpunt.

Levensles; als je iets hard nodig hebt, en hoge verwachtingen hebt - waarbij veel keuzes worden gemaakt op basis van ongeduld - wordt de kans groter dat je wordt teleurgesteld.

Als het na vandaag nog niet is afgeleverd, noch enige status verandering, zou ik er achteraan gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
FlowSnake schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:28:
[...]

Dat vind ik wel raar. Is het teleurstellend? Ja, deal with it. Je weet niet wat er is gebeurd, en daarnaast mag ik aannemen dat je als (volwassen en werkend?) man niet vrij gaat nemen om een pakketje in ontvangst te nemen. Als je het pakketje zo nodig hebt, laat je het afleveren op een afleverpunt.

Levensles; als je iets hard nodig hebt, en hoge verwachtingen hebt - waarbij veel keuzes worden gemaakt op basis van ongeduld - wordt de kans groter dat je wordt teleurgesteld.

Als het na vandaag nog niet is afgeleverd, noch enige status verandering, zou ik er achteraan gaan.
Ik vind jou reactie juist kort door de bocht. Waarom moeten webshops levertijden hanteren die ze niet kunnen of willen halen.

En wat heb ik aan een stoel bij een afleverpunt? Die wil ik toch graag thuis hebben, of ga jij er van uit dat iedereen beschikt over middelen om die stoel vervolgens nog eens een paar kilometer te verplaatsen?

Maandag geleverd is maandag geleverd, en als dat niet lukt dan communiceer je dat op zijn minst tijdig naar de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
[...]

Ik heb echter niet bij Coolblue besteld maar bij Alternate. Al mijn vorige bestellingen(en dat zijn er heel wat) bij Alternate gingen prima zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
BlazeMuis schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:57:
[...]

Ik heb echter niet bij Coolblue besteld maar bij Alternate. Al mijn vorige bestellingen(en dat zijn er heel wat) bij Alternate gingen prima zonder problemen.
PostNL interface ligt er ook weer eens uit, krijg wel een melding dat er vertraging kan zijn met sommige pakketten maar 'Er is iets fout gegaan' zegt de app... De login knop op de website is helemaal verdwenen :+
Vuistregel: als je het niet op tijd, gestolen of beschadigd wil is PostNL je beste kans O-)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
LOTG schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:40:
[...]

Ik vind jou reactie juist kort door de bocht. Waarom moeten webshops levertijden hanteren die ze niet kunnen of willen halen.

En wat heb ik aan een stoel bij een afleverpunt? Die wil ik toch graag thuis hebben, of ga jij er van uit dat iedereen beschikt over middelen om die stoel vervolgens nog eens een paar kilometer te verplaatsen?

Maandag geleverd is maandag geleverd, en als dat niet lukt dan communiceer je dat op zijn minst tijdig naar de klant.
Je maakt een paar foutieve aannames hier;

De webshop moet helemaal niets met betrekking tot levertijden. De consument heeft echter het recht om de overeenkomst te vernietigen, die de consument feitelijk toch al heeft gezien de twee weken zichttermijn. het enige voordeel is dat de consument niet opdraait voor de retourkosten.

Daarmee, een webshop zou het sieren als het de levertijden communiceert die het kan hanteren, echter is het natuurlijk overmacht als er iets fout gaat in het verzendproces. Consument behoudt ook in dat geval het hierboven benoemde recht, immers is dat niet het probleem van de consument.

Een webshop die niet wil leveren, daar ga ik maar niet op in. Leg mij eens uit wat de concurrentiepositie is van zo'n webshop, zonder het oogmerk te hebben om mensen op te lichten?

Wat betreft de afhaalpunten, ik begrijp je punt, maar ik vind dat ook te maken hebben met zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid. Dus je 'moet' alles via internet bestellen omdat die goederen thuis worden bezorgd, omdat je geen enkele mogelijkheid hebt om het op te halen? Geen kennissen met een auto, familie, buren, vrienden? Niemand? Hel, toen ik 15 was ben ik 3 kilometer naar een afhaalpunt gelopen om mijn Silverstone TJ07 kast onder rembours op te halen, omdat ik wist dat ik niet thuis was omdat ik in de vakantie fulltime aan het werk was, mijn moeder was toevallig net weg en mijn vader op het werk. De terugreis duurde bijna anderhalf uur, en heb dagen spierpijn gehad.

Is het op zijn minst netjes, als je als webshop inzicht hebt in je distributieprocessen, om de klant tijdig te informeren dat een pakket verlaat aankomt? Ja. Maar de kernwoorden zitten al in die stelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
FlowSnake schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:14:
[...]

Je maakt een paar foutieve aannames hier;

<Lap tekst>
Sorry maar je doet hier als of het allemaal gunsten zijn die verleend worden. Dat is het niet, je betaalt voor het product en voor het leveren (gratis betekent dat het al in de prijs verrekend is).

Jij doet het lijken als of het dan ineens allemaal jou verantwoordelijkheid is om je pakket godweetwaar op te halen.

Wat heeft zelf redzaamheid hier mee te maken? Ik betaal voor levering aan huis, dat zou zelfredzaamheid genoeg moeten zijn.

Soms betaal je ook nog eens extra voor een track en trace verzending.

Ik vind het zwak om dit op de consument af te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-04 20:36
Sander schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:08:
Dit is wel een nieuw trucje van veel webshops (vooral aliexpress sellers maken zich hier ook schuldig aan) zsm voormelding van de levering doen bij DPD/PostNL/whatever en dan net doen alsof het verzonden is.
Dat wordt vaak gezegd maar als DHL pallets met losse dozen "bont" bij je ophaalt dan worden deze niet gescand bij de verzender maar pas ergens die nacht in het depot bij het afstapelen van de pallets naar de sorteerbanden. Beter stuurt DHL pas een mail op het moment dat hun het scannen maar nee hun software stuurt een mail bij het aanmaken van een verzendlabel. Veel andere opties heb je dan niet als webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RobLemmens schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:41:
[...]

Dat wordt vaak gezegd maar als DHL pallets met losse dozen "bont" bij je ophaalt dan worden deze niet gescand bij de verzender maar pas ergens die nacht in het depot bij het afstapelen van de pallets naar de sorteerbanden. Beter stuurt DHL pas een mail op het moment dat hun het scannen maar nee hun software stuurt een mail bij het aanmaken van een verzendlabel. Veel andere opties heb je dan niet als webshop
klopt, jij stuurt het echter ook dezelfde dag. Helaas zijn er legio andere bedrijven die pas eind van de week laten ophalen, en daar wringt de schoen. Want ze geven in de tussentijd wel de DHL de schuld, terwijl de trailer gewoon nog op hun terrein verder volgestapeld wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Maak jezelf toch niet zo druk man. Zaterdag besteld en op dinsdagmorgen meteen een topic aanmaken en panikeren dat het er nog niet is. Ja, het is vervelend, maar is het zo'n groot probleem dat je niet meteen binnen 1 werkdag je stoel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaardenier
  • Laatst online: 22-01-2024
Mooi verhaal, maar de belgische post is volgens mijn ervaringen nog veel erger.
Ze stoppen een op voorhand klaargemaakt afwezigheidsbriefje in je bus, terwijl je er door het venster op staat te kijken. Jaren klagen helpt niets.
voorbeeld: Fruitboompjes besteld in Duitsland, wegens zogenaamde afwezigheid op vrijdag, ergens op magazijn gesteld.
's Maandags uitgedroogd en dood bij de klant bezorgd.

Struikelen zal ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Via het account van Alternate hier alsnog te horen gekregen dat er in het distrubitiecentrum iets mis was gegaan met de verzending. Als het goed is krijg ik mijn pakket morgen.

Toch nog goed nieuws :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowSnake
LOTG schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:34:
[...]

Sorry maar je doet hier als of het allemaal gunsten zijn die verleend worden. Dat is het niet, je betaalt voor het product en voor het leveren (gratis betekent dat het al in de prijs verrekend is).

Jij doet het lijken als of het dan ineens allemaal jou verantwoordelijkheid is om je pakket godweetwaar op te halen.

Wat heeft zelf redzaamheid hier mee te maken? Ik betaal voor levering aan huis, dat zou zelfredzaamheid genoeg moeten zijn.

Soms betaal je ook nog eens extra voor een track en trace verzending.

Ik vind het zwak om dit op de consument af te schuiven.
Ik vind het zwak om als consument zijnde in zo'n afhankelijke positie te plaatsen om de slachtofferrol op zich te nemen alsof er het grootste onrecht wordt aangedaan. Daarin zullen we van mening blijven verschillen dan.
BlazeMuis schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:17:
Via het account van Alternate hier alsnog te horen gekregen dat er in het distrubitiecentrum iets mis was gegaan met de verzending. Als het goed is krijg ik mijn pakket morgen.

Ah, kijk. Wel jammer, maar er hoeft in ieder geval geen wekenlange PostNL analyse overheen in ieder geval. Hopelijk heb je hem morgen alsnog!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gmblom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-02 20:47
We zijn in Nederland te verwend met service. Bijna nergens in de wereld is het service niveau (rijen voor de kassa in de supermarkt, rijen voor kaartjesautomaten, vandaag besteld vandaag in huis) zo hoog als hier. Gevolg is dat iedereen zich op loopt te naaien als dat een keer niet zo is. Het schept een ook bijna achterlijk on demand verwachtingspatroon, ik wil dit: nu! Allemaal pure luiheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:28

paQ

Dan moeten webshops er niets zo hard over schreeuwen en in rood gedrukte letters op de website vermelden :)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
FlowSnake schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:51:
[...]

Ik vind het zwak om als consument zijnde in zo'n afhankelijke positie te plaatsen om de slachtofferrol op zich te nemen alsof er het grootste onrecht wordt aangedaan. Daarin zullen we van mening blijven verschillen dan.

[...]
Gewoon omdat het voor jou geen probleem is, is het voor andere meteen in de slachtoffer rol kruipen?
En alternate en postNL rekenen gewoon extra voor bepaalde leveropties. Dan moet je die maar gewoon betalen en hopen dat ze zin hebben om dat ook te doen? Of mag je dan wel verwachten dat ze afspraken na komen.

@gmblom
Het is geen service, het is een betaalde dienst. En niet alleen dat, ze proberen op deze manier klanten te trekken. Of doet postNL uit de goedheid van zijn hart op zondag leveren? Nee dat doen ze niet, sterker nog je betaald extra hier voor. Net als voor een avond levering.

Hiermee concurreren deze partijen toch ook onderling? Dan mag ik toch ook verwachten dat ik krijg waar voor ik betaal.

Het lijkt wel als of mensen hier structureel niet thuis zijn en kunnen leven met het principe dat het ergens word afgeleverd. Is het dan ook geen probleem als het dichts bijzijnde afhaalpunt meer dan 100km verderop ligt (UPS, bepaald verzend type levert niet bij die afhaalpunten, alleen bij die grotere waar er 10 of oz van zijn in NL)?

Als je toch kiest voor bezorgen aan huis, dan wil je dat toch. Niet dat ik het ergens moet gaan halen. Anders waarom moet ik nog een adres opgeven? Lever het dan meteen bij een afhaalpunt.

En het is niet erg als het eens niet lukt om op tijd te leveren, maar dan kan dat best tijdig aangegeven worden. Niet zo als het vaak gaat dat je er zelf achter aan moet gaan en meerdere malen beloftes krijgt dat er contact met je word opgenomen en het twee weken later ineens een briefje in de bus ligt en niemand je ooit nog iets heeft laten horen. Nee dit is niet overdreven.

Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen en je word naar de deur verwezen op het moment dat ze de boel verprutsen,

Dus ja, ik vind dat ze gewoon geadverteerde diensten moeten leveren. Dat verwacht ik ook van andere leveranciers, en die verwachten het zelfde van mij.

[ Voor 16% gewijzigd door LOTG op 28-11-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-04 20:36
Gaardenier schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:14:
Mooi verhaal, maar de belgische post is volgens mijn ervaringen nog veel erger.
BPost zou zichzelf geen post dienst mogen noemen, regelmatig gehad dat het 3 weken duurt eer een pakket geleverd werd. Pallets die ze "kwijt" raken en dan ineens retour komen (met natuurlijk retour kosten) Addressen die volgens hen niet bestaan (maar wel bij dhl) en vervolgens door een koerier wel gevonden worden. Ondertussen heb je hele boze klanten maar rechtstreeks met ze communiceren is onmogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:40
Maar, kan je nu nog wel zitten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakesushi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-08-2020
*knip* Offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zullen we hier geen PostNL-ervaringen-topic van maken? Dat heeft niets met het probleem van de TS te maken en helpen hem niet.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgb380
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-02 13:35
lol... wij roepen altijd 'zitten kan altijd nog', bv in appartementencomplex de koepel.

maar zonder dolle, heb onlangs een pakketje(iphone) uit italie via post-nl mogen ontvangen. was op een bepaald moment door het sorteerproces in NL en duurde toen nog 2 weken tot het in BE door een post-nl'r werd afgeleverd. Totaal 4 weken onderweg, ik had eigenlijk het al afgeschreven.

en dan lees op de site van post-nl "soms duurt het iets langer"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchy188
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-10-2023
PostNL heeft het erg druk met de verwerking van de pakketten op het moment, er blijft teveel staan wegens de durende shifttijden dat ze niet alles kunnen verwerken op dezelfde dag.

Maar er zijn 2 dingen van belang namelijk;

1: De track en trace geeft aan dat je pakket nog niet in het sorteerproces zit, maar wel is voorgemeld bij PostNL.(probleem van de leverancier)

2: PostNL geeft aan het pakket te hebben ontvangen in het sorteerproces maar dat het pakket is vertraagd (vanwege de drukte) Momenteel nog minimaal een kleine 50.000 pakketten welke vertraagd zijn wat er zo ie zo al vele meer zijn.

Voor beide geld dat zodra een pakket wel of niet ontvangen wordt, het track en trace systeem wel de aanmelding ziet en deze inpland voor de eerst volgende werkdag. Mocht een pakket nu niet of wel aanwezig zijn maar geen NMG (niet machine geschikt / handmatige scan) krijgen dan wordt het pakket automatische uitgesteld naar de volgende werkdag omdat deze niet is geladen door de chauffeur.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchy188 op 28-11-2017 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmblom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-02 20:47
LOTG schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:20:
[...]
@gmblom
Het is geen service, het is een betaalde dienst. En niet alleen dat, ze proberen op deze manier klanten te trekken. Of doet postNL uit de goedheid van zijn hart op zondag leveren? Nee dat doen ze niet, sterker nog je betaald extra hier voor. Net als voor een avond levering.
...
Uiteindelijk is het net zo als een brief in de brievenbus doen inderdaad gewoon een dienst: je plakt er een postzegel op (je betaald er voor) en je brief wordt bij de geadresseerde in de bus gedaan. De ene keer gaat het sneller dan de andere keer. Je kunt het aan een koerier meegeven als het sneller moet.

Ik heb zelf ook mijn bedenkingen over de algemene voorwaarden van bv PostNL op het gebied van verantwoordelijkheid van de spullen die ze verschepen (hoe kun je met droge ogen zeggen dat de verzender verantwoordelijk is als je zelf een pakketje hebt aangenomen). Om over het afschuiven van hun eigen verantwoordelijkheid op hun bezorgers (zzp-ers) maar te zwijgen.

Toch blijf ik bij mijn stelling dat er een opgefokt verwachtingspatroon is (en ja, daar is de dienstverlener zelf ook debet aan door track&trace tot zo’n beetje op de minuut aan te bieden) omdat iedereen wel snapt dat als heel het land pakketjes voor de feestdagen besteld er wel eens wat blijft hangen (waarom denk je dat je oma de kerstkaarten al het weekend na sinterklaas verstuurd?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ja als je iets meteen in huis wilt hebben ga je naar de winkel zelf toe. Meteen ook de enige reden dat ik naar de Mediamarkt ga, omdat je het daar vaak tot 22.00 zelf kan gaan halen als je te lui bent om een dag te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:03

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

*knip* Zoals eerder aangegeven, is dit topic niet bedoeld voor eigen ervaringen.

[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2017 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
jip_86 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:58:
Ja als je iets meteen in huis wilt hebben ga je naar de winkel zelf toe. Meteen ook de enige reden dat ik naar de Mediamarkt ga, omdat je het daar vaak tot 22.00 zelf kan gaan halen als je te lui bent om een dag te wachten :+
Het gaat natuurlijk heel veel vaker goed dan fout. En hier ging het volgens mij om de fout van de verkoper en niet van het postbedrijf. Naast dat het online vaak goedkoper is, al is het maar doordat je cashback kunt gebruiken, je hebt ook betere voorwaarden door de WKOA.
Via internet bestellen en zelf ophalen is natuurlijk ook nog een goede optie als je in de buurt woont.
Maar zelf ophalen kost je vaak ook nog benzine en parkeerkosten....nee dan wacht ik liever een dag (of twee,drie) en ontvang het gewoon thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 16:38
Ik denk dat het extreem druk is bij PostNL.

Ik heb een brief aangetekend verzonden (gisteren). Maar er staat bezorgmoment vandaag 29 november, maar boven staat er dat de zending nog niet verwerkt is en in het sorteercentrum zet. Pistoolwhatsappsmiley. Gelukkig is het geen spoedzending, wou gwn zeker dat diegene het in handen krijgt vandaar aangetekende zending.

Mijn webshop heeft vandaag iets afgegeven aan PostNL (neem ik aan, dat zeggen ze in ieder geval) en er staat nog steeds zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces... Verwachte leverdatum is morgen in de middag...

Beide heb ik niet eerder meegemaakt, en vergeet niet behalve Blackfriday komen ook de feestdagen eraan dus mensen beginnen alvast te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 27-04 14:56

mark-k

AKA markkNL

Vergeet ook niet dat ze momenteel enorm druk zijn met alle rotzooi die iedereen besteld heeft tijdens Black Friday / Cyber Monday. Dat is ook echt een shitload aan pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:35
Als het om brievenbus post zou gaan, zou ik je gelijk geven, maar het gaat om een stoel. Daar zal toch iemand voor thuis moeten zijn om het aan te nemen. Ik weet niet hoe de werkweek van ts er uit ziet, maar ik moet zelf of vrij nemen, of mijn ouders inschakelen om op de verwachtte levertijd aanwezig te zijn. Als die verwachtte levertijd dan telkens verspringt, is dat best vervelend.

Ik vermoed dan ook niet dat de ts op de spreekwoordelijke hete kolen zit, maar gewoon graag wat duidelijkheid heeft over wanneer hij thuis moet zijn.

Zelf heb ik een soortgelijk iets meegemaakt met de bezorging van een wasmachine, de t&t versprong telkens naar 3 uur na de huidige tijd. Op een gegeven moment zou het pakket op zondagnacht om 2 uur geleverd worden. Toen heb ik ook meteen de maandag erna aan de lijn gehangen en een en ander uitgelegd. Na een nieuwe t&t, weer hetzelfde euvel. Nogmaals twee dagen tevergeefs moeten wachten. Hierna hebben ze gelukkig een nieuwe opgestuurd en dat ging wel goed.

Bij de bezorger moet je niet zijn, wel bij de winkel waar jet het gekocht hebt. Zij hebben tenslotte de overeenkomst met de bezorger.

Maar idd, zoals aangegeven is het erg druk bij postnl, met daaruitvolgend vertragingen. Het is zelfs op het nieuws geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door LA-384 op 29-11-2017 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooviro
  • Laatst online: 03-01-2021
BlazeMuis schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:11:
[...]

Precies. Maar dan moeten ze niet zeggen dat het maandag geleverd zou gaan worden. Ik vind het een raar verhaal om eerlijk te zijn. Het lijkt mij dat de klantenservice gewoon direct contact kan hebben met die magazijn medewerkers.
Je snapt het nog steeds niet, zodra een verzendlabel gemaakt wordt door het magazijn van de webshop waar je bestelt hebt, geeft postnl een verwachte afleverdatum en tijd gebaseerd op als de webshop het ook daadwerkelijk de zelfde dag verzend en afgeeft aan postnl, dit is niet gebeurd dus.... en je snapt nu wel bij wie de fout zit waarom het vertraagd is of niet?

Ik geef je een hint, niet postnl.

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 21:40
https://www.rtlz.nl/beurs...50000-pakketten-vertraagd

Je zou haast denken dat pakketen vertraagd kunnen zijn, als zelfs in het nieuws komt dat ze de drukte vanwege blackfriday/cybermonday gekte niet aankunnen.

Laat dat pakketje van jou nou net in hetzelfde weekend gekocht zijn. Gewoon geduld dus.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hackus schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:20:

Hackus schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:29:
[...]

Ik heb het ooit meegemaakt dat er 3 voorraad stond. maar dat er in het magazijn een stop op uitleveren was.
Dit omdat er iets miste in het pakket.(denk aan schoenen zonder veters) Online zie je dan voorraad, maar het magazijn wacht dan op nieuwe levering van fabriek. Er kan dus van alles zijn.
BlazeMuis schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:17:

En, zit ie lekker of is het nog niet geleverd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Hackus schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:38:
[...]

[...]

[...]

En, zit ie lekker of is het nog niet geleverd ?
Zit wel redelijk. Het was een fout vanuit het magazijn, dus niet vanuit PostNL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooviro
BlazeMuis schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:16:
[...]

Zit wel redelijk. Het was een fout vanuit het magazijn, dus niet vanuit PostNL.
Op begin is het al meerdere keren uitgelegd waarom het probleem waarschijnlijk bij het magazijn is van de webwinkel door wat je beschreef van de situatie....

Snap dus niet dat je bleef denken dat het probleem bij postnl zat....

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 18:01
DHL zelfde verhaal, ze hebben t te druk i.v.m. de feestdagen

• BlazeMuis
Dennisjehz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:26:
[...]

Op begin is het al meerdere keren uitgelegd waarom het probleem waarschijnlijk bij het magazijn is van de webwinkel door wat je beschreef van de situatie....

Snap dus niet dat je bleef denken dat het probleem bij postnl zat....
Dan moet jij ff beter gaan lezen, ik heb meerdere malen zelf verteld dat ik dacht dat het bij het magazijn was, aangezien PostNL vermelde dat het nog niet door hun ontvangen was.

712641

*knip*, offtopic.

[ Voor 82% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2017 16:08 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:43
Offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2017 16:08 ]

• vooviro
BlazeMuis schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:45:
[...]

Dan moet jij ff beter gaan lezen, ik heb meerdere malen zelf verteld dat ik dacht dat het bij het magazijn was, aangezien PostNL vermelde dat het nog niet door hun ontvangen was.
Groot verschil tussen denken en weten, want in de zelfde reactie zit je nog steeds postnl belachelijk aan het maken alsof het hun fout is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:51
Jij hebt een overeenkomst met de verkoper niet met postnl.
De verkoper besluit om Postnl als koeriersdienst te laten functioneren. Waarschijnlijk omdat je voor de goedkoopste verzendmethode hebt gekozen.

Dit is dan het gevolg.
Kies je voor een premium shipment dan krijg je het met DHL of UPS.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-04 21:40
boyette schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:42:
Jij hebt een overeenkomst met de verkoper niet met postnl.
De verkoper besluit om Postnl als koeriersdienst te laten functioneren. Waarschijnlijk omdat je voor de goedkoopste verzendmethode hebt gekozen.

Dit is dan het gevolg.
Kies je voor een premium shipment dan krijg je het met DHL of UPS.
Helaas heb je bij de meeste (zo niet alle?) verkopers geen keuze door welke vervoerder je het wilt laten bezorgen.
Ik wil met alle liefde alle kosten op mij nemen voor DHL of UPS levering t.o.v. PostNL, maar dan moet zo'n winkel het wel aanbieden!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:51
ja.. je kan natuurlijk ook een andere winkel kiezen waarbij je die keuze wel hebt.
anyway.. je moet bij de verkoper klagen en die moeten postnl onder druk zetten.
de verkoper is namelijk weer de klant van postnl.

postnl ziet jou niet als partner maar als afleveradres.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:51

LankHoar

Langharig tuig

BlazeMuis schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:45:
[...]

Hij is dus geleverd inmiddels? Mooi.

Tenzij je extra betaald hebt voor een snelle levering, zou ik me in het vervolg proberen iets minder druk maken indien iets niet direct op de genoemde dag afgeleverd is. Overal worden fouten gemaakt, en gezien je reacties zoals "Ik zal het afwachten, prijs was ook te goed voor de stoel" zat je al redelijk in de piepzak 1 dag na gewenste levertijd. Verlaat leveren is niet hetzelfde als helemaal niet leveren :) Het zat wel goed met deze webshop (pun intended).

Mocht je wel extra betaald hebben voor een snelle levering, dan zou ik dat extra geld terugvragen. Black Friday of niet, als je extra betaald voor een snelle levering dan moet de webshop zich daar gewoon aan houden. En bij verwachtte drukte hadden ze die optie dan ook tijdelijk uit kunnen schakelen ;)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Pagina: 1