Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:02

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Via een Black Friday actie hier in Tsjechië kan ik de volgende twee schroefmachines aanschaffen:

- Black & Decker EGBL14 voor 63 euro
- Black & Decker BDCDD186 voor 90 euro

Hier staan ze tegenover elkaar vergeleken: https://tweakers.net/pricewatch/compare/743101;743119/

Ik ben een beetje een n00b op schroefmachine gebied. Welke ik ook koop, ik ga hem de komende jaren waarschijnlijk alleen maar incidenteel gebruiken om hier en daar een plankje vast te schroeven. Ik heb een mooie Makita bedrade boormachine om het zware werk te doen. De BDCDD186 ziet er ogenschijnlijk steviger uit (materiaal), en de specificaties lijken ook beter. In Nederland is de prijs ongeveer gelijk maar dat komt volgens mij omdat de EGBL14 nog maar bij 1 winkel verkrijgbaar is.

Zou de EGBL14 voor mij volstaan, of zijn er in mijn gebruikssituatie redenen waarom de BDCDD186 toch een betere aankoop is?

Alvast bedankt :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:42

FeaR

In GoT we trust

Aangezien [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 3 in Wonen & Verbouwen staat schop ik het topic die kant op.

CEA > WVB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:02

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Van mij mag hier wel een slotje op. De deal is voorbij en ik heb gekozen voor de EGBL14.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 23:43
Dat en dit is geen aankoopadviesforum. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.