Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze pc gaan gamen. Daar gebruik ik deze al voor maar ik wil weer mee kunnen met de beste en nieuwste games.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten
De prijs. Dat is een lastige. laten we zeggen een hele nieuwe pc 1500 echt absolute max. dus liever niet. en de pc upgraden ja wat is er nodig.
[eigenlijk het beste voor niet het maximale aan geld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Geforce GTX 770
Intel core I74790 CPU @3.60 Ghz
8gb Ram (dacht 4pins.
beeldscherm BenQ 1920-1080.
Windows 10.
SSD en een HHD 1tb.
Dit vind ik heel lastig. Dit laat ik aan jullie over. ik zal het lijstje erbij zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik maar de games van nu zonder problemen op max kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf altijd intel gewend en nvidea. Dit eigenlijk omdat mijn omgeving dit vaak ook heeft. Dit mag aangepast worden maar hoeft niet. Hier gaat het wederom erom beste resultaat kwa prijsverhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn kast is erg groot dus past er genoeg in. kwa stilte is dit wel fijn maar het gaat er vooral om dat alles goed gekoeld wordt.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen, heb ook echt geen verstand van overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie. dat er leuk gespard wordt over de samenstelling en wat er allemaal mogelijk is.
Ik zou wel graag de nieuwste games vlekkenloos willen spelen.
Zelf doe ik niet aan overclocken of editten dus de pc hoeft dit ook echt niet te kunnen.
Dus wat zou ik hier aan kunnen veranderen om de nieuwe games makkelijk op max te draaien? is het handiger om een nieuwe pc te kopen zo ja wat zijn de opties.
Met zeer vriendelijk groeten Marlon.
Ik wil met deze pc gaan gamen. Daar gebruik ik deze al voor maar ik wil weer mee kunnen met de beste en nieuwste games.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten
De prijs. Dat is een lastige. laten we zeggen een hele nieuwe pc 1500 echt absolute max. dus liever niet. en de pc upgraden ja wat is er nodig.
[eigenlijk het beste voor niet het maximale aan geld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Geforce GTX 770
Intel core I74790 CPU @3.60 Ghz
8gb Ram (dacht 4pins.
beeldscherm BenQ 1920-1080.
Windows 10.
SSD en een HHD 1tb.
Dit vind ik heel lastig. Dit laat ik aan jullie over. ik zal het lijstje erbij zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik maar de games van nu zonder problemen op max kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf altijd intel gewend en nvidea. Dit eigenlijk omdat mijn omgeving dit vaak ook heeft. Dit mag aangepast worden maar hoeft niet. Hier gaat het wederom erom beste resultaat kwa prijsverhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn kast is erg groot dus past er genoeg in. kwa stilte is dit wel fijn maar het gaat er vooral om dat alles goed gekoeld wordt.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen, heb ook echt geen verstand van overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie. dat er leuk gespard wordt over de samenstelling en wat er allemaal mogelijk is.
Ik zou wel graag de nieuwste games vlekkenloos willen spelen.
Zelf doe ik niet aan overclocken of editten dus de pc hoeft dit ook echt niet te kunnen.
Dus wat zou ik hier aan kunnen veranderen om de nieuwe games makkelijk op max te draaien? is het handiger om een nieuwe pc te kopen zo ja wat zijn de opties.
Met zeer vriendelijk groeten Marlon.