Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe PSU omdat ik denk dat mijn oude (Antec SU-430) het begeven heeft. PC doet niets meer...
Wat is je budget?
Niet zo veel
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, belangrijk is wel dat hij stil is!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De CPU kan ik niet meer achterhalen (of ik moet de cooler er af halen maar het is er een van een jaar of 4 oud en dan denk ik een i5 of een i3 op een Asus PBZ77M moederbord. Verder zitten er 4 reepjes RAM in (ik denk 8GB per stuk), 2 HDD in raid, 1 HDD en 1 SSD. Tot slot zit er een Asus GT730 2GB in.
PC wordt voornamelijk gebruikt voor office toepassingen met af-en-toe een game. Misschien wil ik op termijn de grafische kaart nog iets upgraden maar dat wordt weer geen beest van een kaart.
Moet er weer een 430W in of kan dat ook minder? En maakt de 80+ Bronze, Gold, etc nog uit.
Ik dacht zelf aan deze:
pricewatch: be quiet! System Power 8 400W
Is dat een goede keuze?
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe PSU omdat ik denk dat mijn oude (Antec SU-430) het begeven heeft. PC doet niets meer...
Wat is je budget?
Niet zo veel
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, belangrijk is wel dat hij stil is!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De CPU kan ik niet meer achterhalen (of ik moet de cooler er af halen maar het is er een van een jaar of 4 oud en dan denk ik een i5 of een i3 op een Asus PBZ77M moederbord. Verder zitten er 4 reepjes RAM in (ik denk 8GB per stuk), 2 HDD in raid, 1 HDD en 1 SSD. Tot slot zit er een Asus GT730 2GB in.
PC wordt voornamelijk gebruikt voor office toepassingen met af-en-toe een game. Misschien wil ik op termijn de grafische kaart nog iets upgraden maar dat wordt weer geen beest van een kaart.
Moet er weer een 430W in of kan dat ook minder? En maakt de 80+ Bronze, Gold, etc nog uit.
Ik dacht zelf aan deze:
pricewatch: be quiet! System Power 8 400W
Is dat een goede keuze?