Welk moederbord kopen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MaxiTaxiTG
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-09-2020
Goedendag,

Ik zoek een moederbord die wat goed in mijn pc past
Specs: DDR4
Intel core i5 6400
Videokaart 970 gtx
1× hdd 1x ssd
Budget minimaal 100,- maximaal 140,- iets meer is ook niet erg

Alvast bedankt

Alle reacties

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoe moeten we weten of het in je pc past, als we niet weten wat voor kast je hebt?

Cunning linguist.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pc start niet op

Hoezo geen garantie claimen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MaxiTaxiTG
Excuses klopt ik heb sharkoon t28 als case

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:59
Hoezo budget minimaal 100 euro? :?

Iniedergeval: genoeg speelgoed.

categorie: Moederborden

[ Voor 79% gewijzigd door Nat-Water op 23-11-2017 15:17 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• MaxiTaxiTG
Omdat hij niet meer onder garantie valt en minimaal budget maakt me eigenlijk niks uit

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MaxiTaxiTG schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:17:
Omdat hij niet meer onder garantie valt en minimaal budget maakt me eigenlijk niks uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BcYg3NvjgFyAHZVRCYXpUj5j/full.jpg
:? :?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MaxiTaxiTG
Ja ik was bij het demonteren beetje onhandig en heb n paar pinnen scheef getrokken van de socket dus de reparatie kosten zijn 75euro daarom koop ik liever n nieuwe

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 22:42
MaxiTaxiTG schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:23:
Ja ik was bij het demonteren beetje onhandig en heb n paar pinnen scheef getrokken van de socket dus de reparatie kosten zijn 75euro daarom koop ik liever n nieuwe
Zonder je persoonlijk aan de vallen: Ik heb je reacties eens doorgelezen (ook in het andere topic en de reactie op je eigen profiel), en daar concludeer ik uit dat je weinig kaas gegeten heb van het zelf in elkaar zetten van computers.

Bijvoorbeeld:
De fans draaien waarschijnlijk niet omdat ik maar een 450w voeding heb en volgens mij moet deze hogere zijn
Dat is wel erg kort door de bocht. 450 watt is over het algemeen meer dan voldoende voor een PC van jouw kaliber.

En als ik dan ook lees dat je kromme CPU pins hebt bij het plaatsen van je CPU denk ik: Is het dan wel zo verstandig om het zelf te doen? Kijk eerst eens mee met iemand die het voor je wil doen bijvoorbeeld. Of experimenteer was met een oude computer. Gelijk met nieuwe hardware aan de slag gaan kan een dure hobby worden...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• MaxiTaxiTG
Saeverix schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:30:
[...]

Zonder je persoonlijk aan de vallen: Ik heb je reacties eens doorgelezen (ook in het andere topic en de reactie op je eigen profiel), en daar concludeer ik uit dat je weinig kaas gegeten heb van het zelf in elkaar zetten van computers.

Bijvoorbeeld:

[...]

Dat is wel erg kort door de bocht. 450 watt is over het algemeen meer dan voldoende voor een PC van jouw kaliber.

En als ik dan ook lees dat je kromme CPU pins hebt bij het plaatsen van je CPU denk ik: Is het dan wel zo verstandig om het zelf te doen? Kijk eerst eens mee met iemand die het voor je wil doen bijvoorbeeld. Of experimenteer was met een oude computer. Gelijk met nieuwe hardware aan de slag gaan kan een dure hobby worden...
Ik geef je helemaal gelijk maar ik heb alleen gevraagd welk moederbord het meest geschikt is, want ik had met mijn vorige moederbord echt opstart problemen ook zonder dat de pinnen scheef stonden. want hij was gereparreerd en toen deed ie het weer perfect ,maar na 8 maanden is t toch niet logisch dat ie weer niet opstart?
En ik had het samen met iemand gedaan en hij had de cpu geplaatst de eerste keer na het defect heeft mn pa pinnen scheef getrokken bij het inpakken en toen we hem terug kregen heb ik zonder scheve pinnen 8 maanden later het zelfde probleem

[ Voor 9% gewijzigd door MaxiTaxiTG op 23-11-2017 17:22 ]

Pagina: 1