[Office 365 persoonlijk]
Een discussie met Microsoft over dit onderwerp heb ik op pauze gezet.
Ze begonnen mij uit te spelen tegen Dymo.
Die zeggen weer dat als hun software werkt het voor hen in orde is.
Doel: Met Word verzendlijsten adres etiketten printen op mijn Dymo Labelwriter 400.
Dymo software versie is de laatste en print met eigen software goed.
Hier een deel wat ik ook in mijn eerste post naar Microsoft heb gezet.
In Word:
[Verzendlijsten ] -> Afdruk samenvoegen starten -↓ (X) Rollenprinters -> Dymo Corporation -↓ 99012 Grote Adres etiketten ->[OK].
Resultaat:
Een smal en lang etiket wat omgekeerd had moeten zijn.
In de Details is te zien dat de maten duidelijk verwisseld zijn. Enkele zijn niet te wijzigen.
Dit pas er op een regel: 12345678901234 .
In Word verder:
[Indeling] -> Afdrukstand -↓ Liggend
Resultaat:
Twee gelijke vlakken wat het etiketformaat zou kunnen zijn. In bovenste staat de eerdere tekst nog in.
Kan die regel echter niet uitbreiden hoewel het vlak dat wel dat vermoeden.
(Er zouden 45 tekens op die lijn moeten kunnen komen.)
In Word heb ik zelf het etiket gemaakt met in de praktijk gevonden marges en dan gaat het wel goed.
Je moet het wel 'liggend' uit laten printen.
Zou nu kunnen proberen om ze als micro brieven uit te printen alleen gaat dat tijd kosten.
Is er iemand die het wel lukt om een rolprinter te laten werken met Word verzendlijsten.
Link naar Microsoft discussie wil ik wel geven als dat niet tegen de forumregels is.
Ik heb deze reactie even als nieuw topic afgesplits van: Het algemene Office 365 topic
Een discussie met Microsoft over dit onderwerp heb ik op pauze gezet.
Ze begonnen mij uit te spelen tegen Dymo.
Die zeggen weer dat als hun software werkt het voor hen in orde is.
Doel: Met Word verzendlijsten adres etiketten printen op mijn Dymo Labelwriter 400.
Dymo software versie is de laatste en print met eigen software goed.
Hier een deel wat ik ook in mijn eerste post naar Microsoft heb gezet.
In Word:
[Verzendlijsten ] -> Afdruk samenvoegen starten -↓ (X) Rollenprinters -> Dymo Corporation -↓ 99012 Grote Adres etiketten ->[OK].
Resultaat:
Een smal en lang etiket wat omgekeerd had moeten zijn.
In de Details is te zien dat de maten duidelijk verwisseld zijn. Enkele zijn niet te wijzigen.
Dit pas er op een regel: 12345678901234 .
In Word verder:
[Indeling] -> Afdrukstand -↓ Liggend
Resultaat:
Twee gelijke vlakken wat het etiketformaat zou kunnen zijn. In bovenste staat de eerdere tekst nog in.
Kan die regel echter niet uitbreiden hoewel het vlak dat wel dat vermoeden.
(Er zouden 45 tekens op die lijn moeten kunnen komen.)
In Word heb ik zelf het etiket gemaakt met in de praktijk gevonden marges en dan gaat het wel goed.
Je moet het wel 'liggend' uit laten printen.
Zou nu kunnen proberen om ze als micro brieven uit te printen alleen gaat dat tijd kosten.
Is er iemand die het wel lukt om een rolprinter te laten werken met Word verzendlijsten.
Link naar Microsoft discussie wil ik wel geven als dat niet tegen de forumregels is.
Ik heb deze reactie even als nieuw topic afgesplits van: Het algemene Office 365 topic
[ Voor 3% gewijzigd door Question Mark op 22-11-2017 15:04 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!