Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boosmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09-2021
Hallo allemaal,

Laatste tijd heb ik wat problemen met de game: PlayerUnknowns Battlegrounds.
Ik heb veel framedrops naar de 20-30FPS op willekeurige momenten, ik kan niet vinden wat de framedrops triggered, het gebeurd bijvoorbeeld niet als ik een stad inga, maar wel als ik in een open veld loop, de volgende keer gebeurd het weer in de stad maar niet in het open...

-Ik heb alles al op low geprobeerd, doet exact hetzelfde, alleen de drops zijn van 20-30 naar 30-40 gegaan, nu is dit al een stuk beter, alleen wie wil er nou op low blijven spelen.
-Ik heb intussen mijn Nvidia drivers geupdate, nogsteeds hetzelfde probleem

Nu weet ik dat dit spel nog lang niet af is en dat het pas in de beta is, maaaaaaar, dit probleem is ineens opgedoken zonder updates van mijn nvidia drivers of van PUBG.
Wat zijn de instellingen die ik misschien kan veranderen? Je merkt het toch heel gauw op een 100Hz monitor en het is heel vervelend.

Mijn specs zijn:
i7-6700k
MSI Z170 pro gaming carbon
16GB Corsair dominator platinum 3000Mhz
Asus Strix GTX1080 OC

[ Voor 9% gewijzigd door Boosmeneer op 21-11-2017 13:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

vraag het hier nog eens.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 07:50
Volgens mij hebben heel veel mensen hier last van sinds de laatste patch. Zat zelf pre patch op 120-70 FPS met sporadisch een dip naar de 50. Nu mag ik blij zijn als ik 80 FPS haal en zijn er dikke dips richting de 20-30.