Mijn vraag
Mijn vraag
Hallo, Ik ben van plan om van de week een Game pc te laten samenstellen. Op aanraden van een vriend heb ik de volgende specs geselecteerd:
-Intel Core i7-7700K 4,2GHz
-Cooler Master Hyper 103
-Asus Strix ROG B250I GAMING
-Crucial Ballistix 16GB DDR4-2400
-NVIDIA GTX 1080 8GB
-275GB SSD Crucial MX300
-600 Watt Cooler Master
Een vriend vertelde mij dat ik met deze pc ook in de toekomst goed uit de voeten kan. Het enige wat nog mist is een monitor. Welke monitor is goed voor een bedrag van minder dan laten we zeggen €350 euro? En welke maat valt aan te raden? 24 of 27 inch? Ik ben bang dat ik bij de 27 inch te veel oppervlak heb om naar te kijken, maar is dit ook zo? Als laatste, ik heb me laten vertellen dat een nvidia kaart goed te combineren valt met een monitor die G-sync heeft. Is dit noodzakelijk? merk je dit als leek?
Ik zit bijvoorbeeld te kijken om deze te kopen:
27" Iiyama G-Master GB2788HS-B2. Is dit wat?
Ik zie tips en reacties graag tegemoet!
Met vriendelijke groet
Sam
Mijn vraag
Hallo, Ik ben van plan om van de week een Game pc te laten samenstellen. Op aanraden van een vriend heb ik de volgende specs geselecteerd:
-Intel Core i7-7700K 4,2GHz
-Cooler Master Hyper 103
-Asus Strix ROG B250I GAMING
-Crucial Ballistix 16GB DDR4-2400
-NVIDIA GTX 1080 8GB
-275GB SSD Crucial MX300
-600 Watt Cooler Master
Een vriend vertelde mij dat ik met deze pc ook in de toekomst goed uit de voeten kan. Het enige wat nog mist is een monitor. Welke monitor is goed voor een bedrag van minder dan laten we zeggen €350 euro? En welke maat valt aan te raden? 24 of 27 inch? Ik ben bang dat ik bij de 27 inch te veel oppervlak heb om naar te kijken, maar is dit ook zo? Als laatste, ik heb me laten vertellen dat een nvidia kaart goed te combineren valt met een monitor die G-sync heeft. Is dit noodzakelijk? merk je dit als leek?
Ik zit bijvoorbeeld te kijken om deze te kopen:
27" Iiyama G-Master GB2788HS-B2. Is dit wat?
Ik zie tips en reacties graag tegemoet!
Met vriendelijke groet
Sam