Toon posts:

Wifi stopcontact

Pagina: 1
Acties:
  • 765 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goedkoop wifi stopcontact, zodat ik een half uurtje voordat ik thuis kom, het elektrische kacheltje aan kan zetten met m'n smartphone.

Gewoon een simpele aan/uit schakelaar die op wifi werkt

Iemand suggesties?

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet net als met die goedkope telefoonladers van dat soort sites, dat het niet brandveilig is? En heb liever iets wat ik morgen al binnen heb, niet over 3 weken

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:08
Ik zou wel oppassen met zoiets halen via aliexpress oid. Voor een lampje van een paar watt prima, maar om er nou een paar 100 of duizend watt (?) kacheltje aan te hangen...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:33:
Is het niet net als met die goedkope telefoonladers van dat soort sites, dat het niet brandveilig is? En heb liever iets wat ik morgen al binnen heb, niet over 3 weken
Dan zou het je sieren als je eerst eens zelf wat moeite deed door zelf te zoeken ipv hier je vraag neer te dumpen :)
Het is hier geen "ik plemp mijn vraag neer kthxbye". We verwachten echt wat meer eigen inzet.
Er is zat te vinden. Zoekt en gij zult ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:53

nexhil

BAM!

FoxLenny schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:34:
Ik zou wel oppassen met zoiets halen via aliexpress oid. Voor een lampje van een paar watt prima, maar om er nou een paar 100 of duizend watt (?) kacheltje aan te hangen...
Het wordt hoe dan ook warm >:)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:22

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Action Slimme schakelaar

Die dan.... mag 3600 Watt schakelen...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:02
pricewatch: Osram Lightify Plug :) icm een hue bridge (heb je voor een paar tientjes)
Doet max 3680 W

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Maar is een elektrische kachel aanzetten waar je niet bij bent dan wel brandveilig?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
En wat heb je zelf gevonden? We zijn niet een vraagbaak waar zonder ogenschijnlijke inzet vragen neergezet kunnen worden. :) Overigens is Algemene Zaken non-tech, dus sowieso had de vraag hier weinig te zoeken.

[ Voor 24% gewijzigd door Señor Sjon op 20-11-2017 15:50 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.