Allen,
Het is alweer even geleden dat ik een PC systeem gebouwd heb. Ik heb zoveel mogelijk van jullie interessante commentaren gelezen, maar ik kom van wat verder terug...
Zo ver terug dat nu mijn zoon aan de beurt is om een computer samen te stellen. Hij heeft hard gespaard om van de ellende af te zijn om games te spelen op een Mac Mini!
Nu is zijn budget natuurlijk niet onbeperkt, maar ik ben er wel voorstander van om een zo toekomst mogelijk en zeer snel opstartend systeem te kopen waar hij lang mee vooruit kan. Daarom is de basis de i5 8600K. Nog even wachten tot die goed verkrijgbaar is. Kan hij nog wat sparen...
1e doel is natuurlijk Gamen!!
Het wensen lijstje ziet er tot nu toe zo uit:
Best wel een hoog bedrag en ik zit te zoeken om nog wat te besparen zonder veel op prestaties in te leveren.
Ik heb vragen over of twijfel over de volgende zaken:
Groet,
Rob
Het is alweer even geleden dat ik een PC systeem gebouwd heb. Ik heb zoveel mogelijk van jullie interessante commentaren gelezen, maar ik kom van wat verder terug...
Nu is zijn budget natuurlijk niet onbeperkt, maar ik ben er wel voorstander van om een zo toekomst mogelijk en zeer snel opstartend systeem te kopen waar hij lang mee vooruit kan. Daarom is de basis de i5 8600K. Nog even wachten tot die goed verkrijgbaar is. Kan hij nog wat sparen...
1e doel is natuurlijk Gamen!!
Het wensen lijstje ziet er tot nu toe zo uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 269,- | € 269,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC | € 195,95 | € 195,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 478,- | € 478,- |
| 1 | Sharkoon DG7000-G RGB | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,50 | € 92,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.446,70 | |
Best wel een hoog bedrag en ik zit te zoeken om nog wat te besparen zonder veel op prestaties in te leveren.
Ik heb vragen over of twijfel over de volgende zaken:
- is de video kaart geen overkill?
- past het geheugen goed bij het moederboard?
- kan het geheugen evt goedkoper?
- is de voeding voldoende?
- ik heb in mijn vorige pc een voeding zitten. een seasonic SS-430HB active PFC F3. Kan ik die nog gebruiken?
Groet,
Rob