4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zover ik heb gehoord en begrepen heb is de MK1000 een prima low budget speaker, en al helemaal als je zit te denken aan een 2.1 speakerset. Stond dacht ik ook in de review van Jag, of dat waren andere goedkope JBL's.
Zelf heb ik de LX1000, maar die is toch net ff wat anders

Overigens is die mx1000 dacht ik een speciale uigave van de mk1000, met name of alleen verkocht door Correct...
Zelf heb ik de LX1000, maar die is toch net ff wat anders
Overigens is die mx1000 dacht ik een speciale uigave van de mk1000, met name of alleen verkocht door Correct...
Ik zou er eigenlijk best wel eens graag eentje wilen horen om te kijken of dat die speaker nog een beetje gedetailleerd weergeeft en oftie echt zo hard blaast...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Jbl had altijd van die "mooie" speakers in de vorm van hondehokken ook iets met mk meende ik.
Vandaar dat je m dus goed in een 2.1 opstelling kunt gebruiken
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
opzich wel lache speakers volgens mij, vaak zijn zuilen wat duurder, maar ik wil eigenlijk wel wat speaks zien, hoe diep ze gaan enz. en de gevoeligheid. op specs zeggen niks, maar je kan er toch wel wat aan zien.
ik moet nl binnekort voor heel weinig ff wat nieuwe stuff voor me kamer hebben. die is klein dus opzich hoeft het niet super hard te kunnen, ik zat te denken aan gewoon een goedkope Pioneer versterker ofzo(15 jaar oud spul voor geeltje y know) en dan nog wat speakers en een cd spelertje..
ik moet nl binnekort voor heel weinig ff wat nieuwe stuff voor me kamer hebben. die is klein dus opzich hoeft het niet super hard te kunnen, ik zat te denken aan gewoon een goedkope Pioneer versterker ofzo(15 jaar oud spul voor geeltje y know) en dan nog wat speakers en een cd spelertje..
Deze speaker is zeker niet alles, het is meer een hoge kwaliteits Aldi speaker. Een 3weg pilaar die goed verkoopt dankzij de naam (in het geval van de Aldi is het dankzij de opgegeven power handling (300 Watt!)) Eentje die dus wat meer kan hebben, maar geen high end ofzo.
Onder een bepaald volk heeft JBL de status van een speaker dat kan "blazen". Deze kunnen dat niet, de PA series wel, dat zijn echte Rock speakers (voor Rockmuziek), hard in het laag en hoog, minder sterk in het mid. Vandaar ook dat vaak wordt gezegd dat JBL minder is voor klassiek. En dat klopt ook wel.
Verwacht geen "vette bas" van deze speakers, maar toch wel zeker meer dan een andere speaker van 199,- p/s kan bieden (enkele uitzonderingen daargelaten). Nog beter presteerd deze met een 2.1 set, bijvoorbeeld met de JBL digital 10 aktieve subwoofer van 799,-
Onder een bepaald volk heeft JBL de status van een speaker dat kan "blazen". Deze kunnen dat niet, de PA series wel, dat zijn echte Rock speakers (voor Rockmuziek), hard in het laag en hoog, minder sterk in het mid. Vandaar ook dat vaak wordt gezegd dat JBL minder is voor klassiek. En dat klopt ook wel.
Verwacht geen "vette bas" van deze speakers, maar toch wel zeker meer dan een andere speaker van 199,- p/s kan bieden (enkele uitzonderingen daargelaten). Nog beter presteerd deze met een 2.1 set, bijvoorbeeld met de JBL digital 10 aktieve subwoofer van 799,-
Verwijderd
Ik vind ze bijzonder mooi uitzien en heb ze van de week eens beluisterd maar ben er niet zo van onder de indruk
Kan ook aan mijn oren liggen hoor
Kan ook aan mijn oren liggen hoor
hehehe, goeieOp woensdag 11 juli 2001 14:21 schreef ErectionJackson het volgende:
Vandaar dat je m dus goed in een 2.1 opstelling kunt gebruiken
Ik weet niet welke mk1000's jullie hebben gehoord, maar degene die ik heb gehoord hebben eerder teveel dan te weinig laag, en kunnen wel behoorlijk hard spelen (zoals elke speaker met een beetje rendement kan).
Ik vond ze voor die paarhonderd piek wel aardig klinken.
Ik vond ze voor die paarhonderd piek wel aardig klinken.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
ik heb voorlopig nog een paar mk1000's staan hierzo...helaas in schril contrast tot de rest van de zooi in dit hok hierzo.
Ze klinken bijzonder redelijk voor 300/stuk, en als iemand ze 2e hands wil hebben: be my guest
Ik ga liever voor wat beters
Ze klinken bijzonder redelijk voor 300/stuk, en als iemand ze 2e hands wil hebben: be my guest
Ik zag vandaag in de krant een advertentie van Vogelzang met een MK1500, kan ook MX geweest zijn 
Leken er iig erg veel en kosten iets van 200 nogwat...
Leken er iig erg veel en kosten iets van 200 nogwat...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Zo, ben ik weer eens
.
Ik snap niet dat er mensen zijn die de bass niet super vinden van de Mk1000. Niet dat het superkwaliteit is, maar het is op zijn minst wel VEEL! Ongeloofelijk was een beuk speaker is dat zeg. De Mk1000 heeft als kleuring teveel laag zeg maar, en het klinkt ook heel "vet" het laag dat eruit komt. Heel stom om die naast je B&W Dm604's te horen, alsof er echt weinig laag uit je 604's komt
.
Ik ken deze speakers trouwens omdat mijn ouders een paar heeft. En ik heb ze inderdaad ook gebruikt voor de review, en met zo'n 600,- per paar is het best een goed alternatief op pc speakers.
Ik snap niet dat er mensen zijn die de bass niet super vinden van de Mk1000. Niet dat het superkwaliteit is, maar het is op zijn minst wel VEEL! Ongeloofelijk was een beuk speaker is dat zeg. De Mk1000 heeft als kleuring teveel laag zeg maar, en het klinkt ook heel "vet" het laag dat eruit komt. Heel stom om die naast je B&W Dm604's te horen, alsof er echt weinig laag uit je 604's komt
Ik ken deze speakers trouwens omdat mijn ouders een paar heeft. En ik heb ze inderdaad ook gebruikt voor de review, en met zo'n 600,- per paar is het best een goed alternatief op pc speakers.
Pagina: 1