Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik weet niet wat jij er legit uit vind zien. Er staat nergens een adres van de partij waar je zaken mee doet als ik even snel kijk. Hou je centen maar gewoon in je zak
Dit is wel een gevalletje too good to be true.. Voor de rest is de site wel een heel standaard 1-2-3 shopje en met het ontbreken van contactgegevens al voldoende rode vlaggen..
Niet zo naïef doen mensen dit is dus een DIKKE scam snappen jullie dat nou echt niet!!!
Echt waar dat hier nog mensen over twijfelen ook..... Zucht......
Echt waar dat hier nog mensen over twijfelen ook..... Zucht......
De rode vlaggen wapperde al voluit. Ik zoek munitie om mijn broertje te overtuigen
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Als hij het zelf niet ziet, lekker laten kopen. Doet 'ie dan daarna nooit meerzonoskar schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:31:
De rode vlaggen wapperde al voluit. Ik zoek munitie om mijn broertje te overtuigen
Ach, je kunt het ook laten gebeuren, kost je broertje wat leergeld, maar dan hoef je in de toekomst niet bij iedere scam proberen je broertje te overtuigen van het feit dat het niet klopt. Dan gaat hij zelf nadenken.
Edit: Intelligo was me net voor... Eens met hem dus
Edit: Intelligo was me net voor... Eens met hem dus
[ Voor 11% gewijzigd door Sdreeg op 16-11-2017 12:38 ]
Pagina: 1