Beste tweakers,
Hieronder maar even mijn bericht aangepast zodat het voldoet aan de eisen van dit forum.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een gamer die voornamelijk spellen als overwatch en leauge of legends speelt, maar daar tussendoor het fijn vind om games als The witcher / dark souls / dragons dogma / Divinity etc te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik ben op zoek naar een pc voor max 900,- (exclusief verzendkosten).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
850 Pro 256GB SSD schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast met inhoud (dvd speler is niet nodig, wifi ook niet).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeur, zolang de hardware maar goed op elkaar is afgestemd (maar dit zeg ik met beperkte kennis)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ga je overklokken?
Ik zou graag een goede videokaart willen en een toekomstbestendige processor.
Als het kan (weet niet of dit zo werkt) zou ik een videokaart met 2 hdmi aansluitingen willen. Heb een TV scherm en een computerscherm op twee plekken staan en het zou mooi zijn als ik, om te switchen tussen deze twee, niet telkens onder mijn bureau hoef te kruipen.
Ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Advies of onderstaande samenstelling een mogelijke keuze is of dat ik beter andere keuzes kan maken.
In gedachte houdend dat geheugen op een later tijdstip uitgebreid kan worden en de kast me niet interesseert.
Ik heb de BBG bekeken van november en daar een beetje aan lopen tweaken. Uitkomst:
Hieronder maar even mijn bericht aangepast zodat het voldoet aan de eisen van dit forum.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een gamer die voornamelijk spellen als overwatch en leauge of legends speelt, maar daar tussendoor het fijn vind om games als The witcher / dark souls / dragons dogma / Divinity etc te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik ben op zoek naar een pc voor max 900,- (exclusief verzendkosten).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
850 Pro 256GB SSD schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast met inhoud (dvd speler is niet nodig, wifi ook niet).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeur, zolang de hardware maar goed op elkaar is afgestemd (maar dit zeg ik met beperkte kennis)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ga je overklokken?
Ik zou graag een goede videokaart willen en een toekomstbestendige processor.
Als het kan (weet niet of dit zo werkt) zou ik een videokaart met 2 hdmi aansluitingen willen. Heb een TV scherm en een computerscherm op twee plekken staan en het zou mooi zijn als ik, om te switchen tussen deze twee, niet telkens onder mijn bureau hoef te kruipen.
Ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Advies of onderstaande samenstelling een mogelijke keuze is of dat ik beter andere keuzes kan maken.
In gedachte houdend dat geheugen op een later tijdstip uitgebreid kan worden en de kast me niet interesseert.
Ik heb de BBG bekeken van november en daar een beetje aan lopen tweaken. Uitkomst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 79,95 | € 79,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 Aero ITX 8G OC | € 433,90 | € 433,90 |
1 | Sharkoon VS4-V USB 3.0 | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 92,- | € 92,- |
1 | be quiet! System Power 8 500W | € 49,01 | € 49,01 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 885,76 |
[ Voor 30% gewijzigd door illusion101 op 15-11-2017 21:18 . Reden: Aanpassen zodat het voldoet aan de wensen van dit forum. ]