VHS aansluiten op Denon 2113

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cx500t
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-02-2021
Bovenaan de topics staat een grote button "nieuw topic". Open je topic in een het goede subforum en go. Ik heb je topic nu zelf afgesplitst. Topics kapen doen we niet aan.

Hallo,

sorry dat ik hier even reageer maar kan niet vinden waar ik zelf een nieuwe vraag kan stellen.

Kan iemand mij doorlinken naar de juiste plek?

Vraag is: hoe kan ik een VHS recorder aansluiten op mijn Denon 2113 en die via de ARC HDMI op mijn Tv laten weergeven. Ik krijg wel geluid via de geluidsuitgang van de VCR maar beeld lukt niet. Scart met roo/wit/geel gebruikt maar de video komt niet door de versterker heen???

Alvast bedankt, Hugo

[ Voor 16% gewijzigd door br00ky op 13-11-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

cx500t schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:23:
Hallo,

sorry dat ik hier even reageer maar kan niet vinden waar ik zelf een nieuwe vraag kan stellen.

Kan iemand mij doorlinken naar de juiste plek?

Vraag is: hoe kan ik een VHS recorder aansluiten op mijn Denon 2113 en die via de ARC HDMI op mijn Tv laten weergeven. Ik krijg wel geluid via de geluidsuitgang van de VCR maar beeld lukt niet. Scart met roo/wit/geel gebruikt maar de video komt niet door de versterker heen???

Alvast bedankt, Hugo
Welkom op GoT :)
Het is niet de bedoeling dat je een topic kaapt met je vraag, maar dat heb je gelukkig zelf ook in de gaten :)
Nou weet ik toevallig dat je dit het beste in Het Denon ervaringen/discussie Topic - Deel 4 zou vragen, en aangezien dit over audio en video gaat is dan een van de subfora in Consumentenelektronica sowieso de goede plek voor je vraag. Als je een van die fora opent, vind je bovenin een knopje om een nieuw topic aan te maken.
Maar dat is imho in dit geval niet nodig, zoals gezegd kun je je vraag in het genoemde topic stellen :)

Maar voordat je dat doet moet je even in het boekje van je receiver kijken. Daar staat als het goed is een upscalingsmatrix in, waarin je kunt zien wat er wel en niet over HDMI gestuurd kan worden qua inputs. En als ik me niet vergis kan analoge video niet via HDMI doorgestuurd worden.

Edit: ik zie dat je vraag is afgesplitst naar een eigen topic. Advies blijft staan, check je boekje even :)
Persoonlijk zou ik die videorecorder rechstreeks op je TV hangen en dan hopen dat die audio wel doorstuurt via HDMI naar je receiver :)

[ Voor 7% gewijzigd door The Eagle op 13-11-2017 21:44 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:51

FeaR

In GoT we trust

The Eagle schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:56:
[...]
En als ik me niet vergis kan analoge video niet via HDMI doorgestuurd worden.
De Denon AVR-2113 beschikt over HDMI Conversion. Wat TS wil moet dus mogelijk zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.