Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen, ik heb de Garmin Forerunner 35 aangeschaft. Nu wil ik alle loopgegevens in kilometers geregistreerd krijgen. Op het toestel gaat dat goed, maar de app blijft afstand en pace in mijlen uitdrukken (bijv. in 'Mijn dag' het overzicht van de activiteiten), ondanks aanpassing settings naar km op mijn watch. Hoe krijg ik dit aangepast?

Alvast dank!

Beste antwoord (via Verwijderd op 12-11-2017 13:02)

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:50

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Goedemiddag Maarten, je bent net nieuw op dit forum zie ik. Het is de bedoeling hier op GoT dat je zelf ook wat inzet toont, zeker bij simpelere vragen als dit. Wat heb je zelf gevonden via Google? Heb je dit topic al gecheckt?
Verder moet je ook de instellingen in je Connect app goed zetten, heb je dat gedaan? (homescreen -> linksboven naar settings -> user settings -> units: unit of measure: metric)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:50

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Goedemiddag Maarten, je bent net nieuw op dit forum zie ik. Het is de bedoeling hier op GoT dat je zelf ook wat inzet toont, zeker bij simpelere vragen als dit. Wat heb je zelf gevonden via Google? Heb je dit topic al gecheckt?
Verder moet je ook de instellingen in je Connect app goed zetten, heb je dat gedaan? (homescreen -> linksboven naar settings -> user settings -> units: unit of measure: metric)