Cherry Mx O-Ring Switch Dampeners

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PTXgamer
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-04-2020
hallo,

ik heb een mechanisch toetsenbord, de pricewatch: CM Storm QuickFire TK (Blue switch)

ik vraag me af welke ringen ik zou moeten hebben, ik weet dat ik A40 wil omdat dat de meest geluid dempende zijn alleen qua maat weet ik het niet goed, weet iemand goed welke maat ik moet hebben?

zijn bijvoorbeeld deze ringetjes goed?
https://mechanicalkeyboar...p?l=product_detail&p=1219

Mvg
Daniel

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Had je de TS van Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2 al gelezen? Want daar staat wat informatie over o-ringen in.

Daarnaast, je hebt een MX Blue mechaniek. Hoeveel geluid denk je met de ringen te dempen? De tactile klik halverwege ga je daar niet mee dempen. Dus tenzij je echt op de toetsen ramt zal de meeste herrie uit de switch zelf komen, niet omdat je 'm tot de bodem raakt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesfora horen zoals hierboven toch vrij duidelijk aangegeven in de aankoopadviesfora.

Move OH->CAA

Verder inhoudelijk met hierboven: als je geen klik wilt had je keyboard moeten nemen met brown switches...

Oslik blyat! Oslik!

• PTXgamer
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-04-2020
ik heb dat inderdaad gelezen maar daar kan ik niet heel erg duidelijk uithalen welke maat ik nodig heb aangezien de toetsen bij elk toetsenbord kunnen verschillen of is dat stuk waar die ringetjes komen altijd hetzelfde bij mx blue?
dit is ook de reden dat ik een nieuwe aangemaakt heb, heb namelijk niet dit toetsenbord bij anderen gezien

en ik merk dat het toch wel scheelt (als ik filmpjes kijk), het is ook niet super duur dus als anderen er dan minder last van hebben is het mooi

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nogmaals, welk geluid wil je nou dempen? MX Blue staat bekent om de herrie die 't maakt vanwege de tactile click. En lees de TS van het Mechanische Toetsenborden topic eens door die ik heb gelinkt. En als je dan toch bezig bent, zoek naar custom keycaps en waar je juist daar voor op moet letten. Dan snap je opeens waarom dit topic een vreemde vraag is. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 20:28

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

dion_b schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:02:
Verder inhoudelijk met hierboven: als je geen klik wilt had je keyboard moeten nemen met brown switches...
Of Red. Die zijn ook vrij stil.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

unezra schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:59:
[...]

Of Red. Die zijn ook vrij stil.
Idd, maar dan heb je geen tactile feedback, en als je blue kiest neem ik aan dat je dat wel wilt. Maarja, klinkt meer alsof TS volledig blind een mechanisch toetsenbord gekocht heeft, dus allicht moet ik geen enkele aanname doen over gewenste functionaliteit...

Oslik blyat! Oslik!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 20:28

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

@dion_b Dat denk ik dus ook. :-)
Geen vooronderzoek, gewoon blind een mechanisch keyboard gekocht. Wat de reden ook moge zijn.

Nu moet ik zeggen dat ik ook vrij out of the blue voor mechanisch ben gegaan (ik kon in scizzor niet vinden wat ik wilde), maar heb wel even wat reviews bekeken en gekeken naar de verschillen tussen de switches. (En helemaal out of the blue was het niet, mijn collega zweert bij mechanisch dus ik ben door hem besmet.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Pagina: 1