Black Friday / Cyber Monday 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste
Acties:
  • 439.280 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 22:36
gis. schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:40:
[...]

Let op: deze komen uit de VS. Ze leveren dan wel een EU-verloopstekker mee, maar Apple nederland geeft zelf geen garantie op Apple producten die buiten de EU verkocht zijn. Natuurlijk kan je wel garantie claimen bij iBood, maar garantie claimen is dus minder gemakkelijk dan simpelweg een van de officiele Apple Stores inlopen..
Hanteert Apple geen wereldwijde garantie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:12
Nee !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraatzer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 05-12-2018
gis. schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:40:
[...]

Let op: deze komen uit de VS. Ze leveren dan wel een EU-verloopstekker mee, maar Apple nederland geeft zelf geen garantie op Apple producten die buiten de EU verkocht zijn. Natuurlijk kan je wel garantie claimen bij iBood, maar garantie claimen is dus minder gemakkelijk dan simpelweg een van de officiele Apple Stores inlopen..
Ik heb al vaker bij iBOOD gekocht, en heb altijd zonder problemen producten kunnen terugsturen (zelfs een laptop omdat ik de fan te veel herrie vond maken;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:55
Dikke onzin, ik heb met verschillende producten , hetzij uit Hk hetzij uit de VS, nooit problemen gehad met de 1 jaar Apple garantie. Nou ja onzin, het klopt wel dat Apple regione restricties mag opleggen maar in de praktijk maken ze er meestal geen probleem van.

[ Voor 20% gewijzigd door WouterL op 26-11-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Tuurlijk dikke onzin !! Kom net terug uit HK en daar wordt toch echt gezegd wil je gebruik maken van garantie moet je dat daar doen. Maar daar zullen ze wel poep praten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:05
rvrrr schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:23:
[...]

Online uitverkocht en vandaag in 2 gamemania winkels geweest: allang uitverkocht :/.

Exact deze aanbieding had intertoys bij mij om de hoek gisteren ook, maar dan 277eu. Hoorde er zojuist zelfs een reclame van intertoys over op de radio. Helaas nergens online te vinden. Of mis ik iets?
Vandaag langs twee intertoys filialen gereden waar een beperkte voorraad zou zijn volgens de website. In beide gevallen uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Over dat PS intertoys verhaal.. Kan je hem voor die prijs niet online bestellen dan ??
Als die uitverkocht is komt die toch gewoon later ?

[ Voor 23% gewijzigd door k1978 op 26-11-2017 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

k1978 schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:39:
Over dat PS intertoys verhaal.. Kan je hem voor die prijs niet online bestellen dan ??
Nope, werkt niet. Je hebt geen bestelknop. https://www.intertoys.nl/...-extra-controller/1693736

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
pgs010 schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:37:
[...]

Vandaag langs twee intertoys filialen gereden waar een beperkte voorraad zou zijn volgens de website. In beide gevallen uitverkocht.
Die PS slim ligt gewoon bij de meeste MM filialen in grote getale voor €277, alleen online staat ie er niet meer.

Edit: Dus je kan gewoon bij je dichtstbijzijnde MM langsgaan, en als ze hem daar niet meer hebben dan kunnen ze hem voor je reserveren bij een ander filiaal (misschien zelfs naar je lokale MM laten sturen).

[ Voor 22% gewijzigd door Kraatzer op 26-11-2017 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 18:13
Maar je kan wel voorraad checken, ze hebben winkels waar de voorraad beperkt is. ;)

edit
bijvoorbeeld
Amersfoort Noord (139.4km)
De Beurs 37-38
Amersfoort-Noord Emiclaer hebben ze voorraad.

edit2:
Ze hebben ook voorraad in
Maastricht-Brusselsepoort (270.7km)
Brusselse Poort 17
Maastricht
En beperkt in omstreken. en veel beperkt in zeeland en omstreken

Almere en Born, Assen , Franeker. Tilburg. Schiedam.

[ Voor 34% gewijzigd door Mel33 op 26-11-2017 14:55 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
k1978 schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:30:
Tuurlijk dikke onzin !! Kom net terug uit HK en daar wordt toch echt gezegd wil je gebruik maken van garantie moet je dat daar doen. Maar daar zullen ze wel poep praten .
Er zullen policy verschillen zijn per werelddeel, maar mijn ervaring is dat er in NL bijna nooit moeilijk over gedaan wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:39:
Intertoys is onderdeel vd Blokker keten en die hebben vrij hardnekkige IT problemen, naast een akelig cultuur probleem, zie liefst voor bestellen even de shop reviews van Intertoys:
https://tweakers.net/shopreview/6032/intertoys/shopreviews/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraatzer
Wouter Lucassen schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:45:
[...]

Er zullen policy verschillen zijn per werelddeel, maar mijn ervaring is dat er in NL bijna nooit moeilijk over gedaan wordt.
Zijn wel wat verschillen tussen nu en een aantal jaar geleden. Zo'n 6 jaar geleden begaf de Macbook pro van een vriend mij het in Colombia, en binnen een paar dagen kon hij em daar zonder extra kosten omruilen voor de nieuwere versie. Dat zie ik nu echt niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Flaggie schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:01:
GTX 1070

https://www.amazon.fr/Asu...&sr=8-1&keywords=gtx+1070

€ 402 (met nederlandse belasting, zonder verzending van ongeveer 7,50)
(wel pas levering in begin december)

(had hem besteld, maar die TI deal van fleximex doet me nu wel twijfelen)
Welke fleximex deal is dat precies, kan hem niet vinden in dit topic? En betreft het een 1080 TI?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
speedyjules07 schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:09:
[...]

Welke fleximex deal is dat precies, kan hem niet vinden in dit topic? En betreft het een 1080 TI?
Flinke korting ten opzichte van reguliere prijs (469). Ziet eruit als een leuke krachtpatser :)

[ Voor 5% gewijzigd door nickko op 26-11-2017 15:15 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Kraatzer schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:46:
Mooie dagdeal van Alternate op deze Makita accu-boorhamer. €99,- Let op: zonder accu.
https://www.alternate.nl/...n=dagaanbieding_homepage1
Crap, geen 18V :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:14
speedyjules07 schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:09:
[...]

Nee het gaat over de 10% korting bij MyCom met de kortingscode BLACK2017.

En door die dan toe te passen op dit product:
https://www.mycom.nl/product/15446/msi-gtx-1070-ti-armor-8gb

(of een ander product natuurlijk, maar dit lijkt qua prijs/prestatie de beste deal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
mell33 schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:44:
[...]

Maar je kan wel voorraad checken, ze hebben winkels waar de voorraad beperkt is. ;)

edit
bijvoorbeeld
Amersfoort Noord (139.4km)
De Beurs 37-38
Amersfoort-Noord Emiclaer hebben ze voorraad.

edit2:
Ze hebben ook voorraad in
Maastricht-Brusselsepoort (270.7km)
Brusselse Poort 17
Maastricht
En beperkt in omstreken. en veel beperkt in zeeland en omstreken

Almere en Born, Assen , Franeker. Tilburg. Schiedam.
Dat heb ik vooraf ook gedaan. Schiedam is vandaag dicht, maar ik ben naar Den Haag en Leiden gereden. Bij Leiden-Luifelbaan staat er nog steeds dat er een beperkte voorraad is, maar dat is niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
Kraatzer schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:41:
[...]

Die PS slim ligt gewoon bij de meeste MM filialen in grote getale voor €277, alleen online staat ie er niet meer.

Edit: Dus je kan gewoon bij je dichtstbijzijnde MM langsgaan, en als ze hem daar niet meer hebben dan kunnen ze hem voor je reserveren bij een ander filiaal (misschien zelfs naar je lokale MM laten sturen).
Betreft dit de versie met fifa 18, twee controllers en 1TB? Want dan ga ik toch nog een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
pgs010 schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:26:
[...]

Betreft dit de versie met fifa 18, twee controllers en 1TB? Want dan ga ik toch nog een poging wagen.
Ja, exact dezelfde deal. Gisteravond vertelde iemand hier dat er bij hem in Zoetermeer nog een stapel van 50 stuks stond. Waarschijnlijk hebben ze ze dus overal nog liggen.
http://www.mediamarkt.nl/...ller-fifa-18-1529953.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
wwwhizz schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:56:
Aantal goedkope usenet aanbiedingen:

[...]

Via dit topic op reddit: https://www.reddit.com/r/...irmed_black_friday_deals/
Dank! _O_

40 dollar per jaar, inclusief VPN. Mooie opvolger voor mijn huidige usenet-abbo.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
okio schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:10:
[...]

zeker goede deal, amazon had wel een lightning deal met de 5. maar die was snel weg.
Bovendien is verschil tussen 3hr en 5 echt heel miniem.
Met de gewone 5 niet, de 5X heeft natuurlijk full maps en ook de golfbanen ingebouwd wat wel erg gaaf is maar of dat bijna 500 euro waard is..... misschien als er volgende Black Friday een leuke deal is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
LordLynx schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:42:
[...]

Met de gewone 5 niet, de 5X heeft natuurlijk full maps en ook de golfbanen ingebouwd wat wel erg gaaf is maar of dat bijna 500 euro waard is..... misschien als er volgende Black Friday een leuke deal is....
Je hoeft geeneens op BF te wachten; al de Garmins worden in no time wel ergens in de aanbieding gegooid. Zolang je niet persé het allernieuwste model om je pols wilt hebben, dan is er vaak wel een goede deal te vinden op een jaar oud model. Gewoon regelmatig een beetje in de gaten houden of er wat voorbij komt. Zo heb ik een aantal maanden geleden nog de Epix voor €160 gescoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dessertcrook
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-06 10:26
Voor mensen die denken dat ze bij alternate een dag aanbieding hebben gemist: Het zijn helemaal geen dagaanbiedingen, deze kortingen zijn gewoon alle 4 de dagen nog op de site dus je kan ze morgen ook gewoon nog kopen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

pgs010 schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:23:
[...]
Dat heb ik vooraf ook gedaan. Schiedam is vandaag dicht, maar ik ben naar Den Haag en Leiden gereden. Bij Leiden-Luifelbaan staat er nog steeds dat er een beperkte voorraad is, maar dat is niet zo.
Dus je rijdt letterlijk in een cirkel om Zoetermeer heen terwijl sinds gisteravond vermeld staat dat MM er nog 50 van had liggen en ik zelfs nog aangeboden heb om even te kijken wanneer mensen van ver moeten komen ?

Goed bezig........ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:59:
[...]

Dus je rijdt letterlijk in een cirkel om Zoetermeer heen terwijl sinds gisteravond vermeld staat dat MM er nog 50 van had liggen en ik zelfs nog aangeboden heb om even te kijken wanneer mensen van ver moeten komen ?

Goed bezig........ d:)b
Haha ik heb stom genoeg niet heel dit topic doorgelezen. Zag de post van intertoys voorbij komen en nam toen de impulsie beslissing om langs te rijden.

De Mediamarkt in Rotterdam zuid heeft de aanbieding in ieder geval niet. Misschien dat ik morgen een laatste poging in Zoetemeer waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:26
Ik had deze dagdeal ook gezien maar voor een tientje meer zou ik de G5 plus kopen, al is het maar voor de flink betere processor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pgs010 schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:09:
[...]
Haha ik heb stom genoeg niet heel dit topic doorgelezen. Zag de post van intertoys voorbij komen en nam toen de impulsie beslissing om langs te rijden.

De Mediamarkt in Rotterdam zuid heeft de aanbieding in ieder geval niet. Misschien dat ik morgen een laatste poging in Zoetemeer waag.
Wanneer je van mening bent dat morgen op goed geluk naar Zoetermeer komen de beste, meest zekere & effectieve manier is om tot aanschaf over te gaan dan zal ik je zeker niet tegenhouden..... :X
Dessertcrook schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:58:
Voor mensen die denken dat ze bij alternate een dag aanbieding hebben gemist: Het zijn helemaal geen dagaanbiedingen, deze kortingen zijn gewoon alle 4 de dagen nog op de site dus je kan ze morgen ook gewoon nog kopen.
Groot deel (zo niet alles) is wel Op =Op bij Alternate......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Lord_Dain schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:58:
Bizar dat bepaalde producten helemaal niet in de kortinglijsten voor lijken te komen. Neem nou gaming monitoren met G-Sync of Freesync. Lijkt bijna wel of dat er geen korting op mag gegeven worden. Zouden hier keiharde afspraken over gemaakt zijn met de leveranciers/brands of zijn de marges op deze producten gewoon zo matig dat het simpelweg niet kan?
Dan moet jij toch echt beter zoeken/lezen/kijken. Ik ben zat aanbiedingen van monitoren tegengekomen met Freesync. G-Sync niet. Of Freesync is populairder, of ik heb gelijk, of ik heb niet goed gekeken. Het is in ieder geval zo dat Freesync goedkoper is.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraatzer
Sorry, ga even helemaal off-topic met deze vraag, maar dit lijkt me de beste plaats om het even te vragen:

Is er nog een soortgelijk topic op het forum die zich niet focust op BF, maar waar het hele jaar door ook top deals worden gedeeld? (ik heb echt al gezocht, maar kan het niet vinden)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ayo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 21:25

Ayo

Kraatzer schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:17:
Sorry, ga even helemaal off-topic met deze vraag, maar dit lijkt me de beste plaats om het even te vragen:

Is er nog een soortgelijk topic op het forum die zich niet focust op BF, maar waar het hele jaar door ook top deals worden gedeeld? (ik heb echt al gezocht, maar kan het niet vinden)
Centraal aanbiedingen topic. V2.0

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik zie nog te veel offtopic gesprekken langskomen. Deze mogen wel stoppen hier. Zou zonde zijn als het topic op slot moet voordat Cyber Monday begonnen/afgelopen is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:08
*knip* Kritiek op moderaties mogen in het Feedback-topic of per DM naar de betreffende mod toe.

[ Voor 73% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2017 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoblom
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-07 11:52
TP-LINK ac3150, excellente router volgens hardware.info, nu tijdelijk 119,99 in een Amazon.de Lightning deal (normaal 157,82) zie https://nl.hardware.info/...review-ac-met-spierballen voor de review.

https://www.amazon.de/TP-...g-Steuerung/dp/B01I5NUXI2 .

Zou v2.0 moeten zijn volgens "Vragen en antwoorden voor klanten". Zou DFS moeten krijgen met een firmware update maar dat zie ik nog niet staan op de TP-LINK site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:31
Hier nog niet langs zien komen:

€15 Korting op de Xbox Design Labs controllers. Dus nu voor €64,99.
https://xboxdesignlab.xbox.com/nl-NL

Meestal doen ze bij Microsoft gratis laser engraving, rubber grips of metallic buttons. Maar echt korting op de prijs doen ze niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Divinity original Sin (deel1) Steam nu: €13,59.
Dat lijkt me de moeite voor de liefhebbers :>. Natuurlijk kan iedereen zelf lekker door de sale heen browsen, maar deze staat niet zo snel in het zicht :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Gevonden op Amazon.de met dank aan de buren: 2 X370 moederborden.

Asus RoG Crosshair VI Hero €196,34 15% goedkoper

Asus RoG Strix X370-F Gaming €155,54 24% goedkoper.

[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2017 19:11 . Reden: Referrals uit Amazon links verwijderd ]

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModderFokkert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-12-2023
EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC Black Edition GAMING €697,40

https://www.amazon.fr/EVG...&sr=8-13&keywords=1080+ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter-7
  • Laatst online: 10-07 13:07
*knip* Vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling.

[ Voor 69% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2017 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
*knip* Offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2017 20:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-09 17:35

Squats

Wereldreizende tweaker

pgs010 schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:09:
[...]

Helaas zijn ze bij ons in zoetermeer vandaag uitverkocht geraakt. :’( ineens was de drukte weg. Wellicht dat een ander filiaal nog er een paar heeft liggen.

Bericht ontvangen uit China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
marcoblom schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:53:
TP-LINK ac3150, excellente router volgens hardware.info, nu tijdelijk 119,99 in een Amazon.de Lightning deal (normaal 157,82) zie https://nl.hardware.info/...review-ac-met-spierballen voor de review.

https://www.amazon.de/TP-...g-Steuerung/dp/B01I5NUXI2 .

Zou v2.0 moeten zijn volgens "Vragen en antwoorden voor klanten". Zou DFS moeten krijgen met een firmware update maar dat zie ik nog niet staan op de TP-LINK site.
De doos is de oude, als plaatjes niet liegen.

no comment

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• barrymossel
Mooie aanbieding weer bij Amazon: Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61f7Q2l0ZCL._PJautoripBadge,BottomRight,4,-40_OU11__.jpg

https://www.amazon.de/Got...lly-Family/dp/B01N4R6CU7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoblom
Martinus schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:08:
[...]

De doos is de oude, als plaatjes niet liegen.
Klopt, tegenwoordig is het zoals bij deze http://www.tp-link.com/us...at-5702_Archer-C2300.html

Ik ga het merken, heb 'm gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Wouter Lucassen schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:12:
[...]

Dikke onzin, ik heb met verschillende producten , hetzij uit Hk hetzij uit de VS, nooit problemen gehad met de 1 jaar Apple garantie. Nou ja onzin, het klopt wel dat Apple regione restricties mag opleggen maar in de praktijk maken ze er meestal geen probleem van.
Zelfde hier, ze hoeven overigens dan maar 1 jr te doen ipv 2.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
marcoblom schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:15:
[...]

Klopt, tegenwoordig is het zoals bij deze http://www.tp-link.com/us...at-5702_Archer-C2300.html

Ik ga het merken, heb 'm gekocht.
Ja ik ook, zie wel anders terug.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Martinus schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:16:
[...]

Zelfde hier, ze hoeven overigens dan maar 1 jr te doen ipv 2.
Ze hoeven in Nederland ook maar 1 jaar te doen als je hem niet direct bij Apple hebt gekocht. Een zeer hardnekkige misvatting. (net als die twee jaar garantie, die kennen we hier in Nederland niet. Wij maken gebruik van positieve wetgeving in de vorm van comformiteit, wat inderdaad voor elektronica zoals ipads ongeveer neerkomt op twee jaar.)
Sterker nog, ze waren helemaal niet verplicht enige vorm van garantie te leveren aan consumenten die niet hun product rechtstreeks bij Apple hebben gekocht. Die 1 jaar geldt gewoon bovenop de consumentengarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P5 Series 2

Voor €93,72 als amazon warehouse deal.
http://amzn.to/2AduwOF

Voor de veel reiziger, trip it pro van $50 voor $24:
https://www.tripit.com/pro?promo_code=cybr6mopro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ehm... dit is toch gewoon een heel normale prijs voor muziek op Amazon? :?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Jorgen schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:48:
[...]

Ehm... dit is toch gewoon een heel normale prijs voor muziek op Amazon? :?
Dik 6 euro goedkoper dan normaal. Ik zal er al maanden op te wachten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

barrymossel schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:00:
[...]

Dik 6 euro goedkoper dan normaal. Ik zal er al maanden op te wachten! ;)
Dan wens ik je veel luisterplezier!! :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• k1978
Als de Kelly familie geen slow chat is weet ik het niet meer !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Laatst online: 13-09 11:24
streelder schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:23:
Raspberry pi 3b aangeschaft op https://www.sossolutions.nl/raspberry-pi-3b

Deze is "echt" 6 euro goedkoper dan normaal, en was toch van plan een retropie in elkaar te knutselen.
https://www.gearbest.com/raspberry-pi/pp_488334.html?wid=21

$ 31.99 bij gearbest (officiele case is daar ook niet duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
Bij mij staat $ 35.99 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Is wel een erg slechte vergelijking. Je hebt hem over een maand en je hebt geen garantie (van alle China sellers is GB wel de meest crappy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoblom
Bij mij Flash Sale Price €30.76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Laatst online: 13-09 11:24
je moet even de engelse versie aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoblom
monsieurpinot schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:25:
[...]

je moet even de engelse versie aanklikken
Average Time (Days), Netherlands, Greece, Poland, Hungary, Slovakia, Czech Republic: 22.68 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:39
PureVpn

Get 5 Years of PureVPN For Just $69!
Worth $597

https://www.purevpn.com/v...&utm_campaign=inactive_cm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itsmoi
  • Niet online
Voor de luitjes die nog cd's en vinyl kopen:

T/m maandag 27 november krijg je 15% korting in de muziekwebwinkel van Variaworld.nl

De code hiervoor is:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

https://www.facebook.com/...nl/posts/1230197500415760

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
Ik ben benieuwd of retailers als Amazon en Bol.com morgen nog gaan uitpakken op Cyber Monday. Meeste deals die voorbij zijn gekomen zijn uitverkocht, zouden ze aparte voorraad houden voor maandag of kunnen we dan allemaal nieuwe deals verwachten? Vorig jaar vond ik de maandag tegen vallen in NL.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:51
Our summary (0.9 - 10)

PureVPN looks great, but is badly let down by not performing a VPN’s most basic function – hiding your real IP address.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Zie net dat 21 Grams Apparel nog steeds deals heeft. Ze geven 21% korting op elke bestelling met de code black.

Ze hebben hele vette crew necks, hoodies, long sleeves, shirts etc.

Ik heb hier vorige week een limited edition shirt gekocht en is van erg goede kwaliteit. Snel geleverd ook.

Edit:

Een URL is ook wel handig natuurlijk ;)

www.21grams.shop

[ Voor 10% gewijzigd door kesj op 26-11-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Bad Brains schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:00:
[...]

Our summary (0.9 - 10)

PureVPN looks great, but is badly let down by not performing a VPN’s most basic function – hiding your real IP address.
Ook even de review site opgezocht.

https://www.bestvpn.com

Reviews

Here’s a list of all the providers we’ve reviewed in order of their score, so you can easily compare their services and make the right choice. Prices shown are the monthly minimum.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Vinze schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:27:
[...]

Jammer dat de verzendkosten bijna 22 euro zijn :(
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s

Ledger Nano S: er is nu ook een DHL express optie voor 13 euro. Totaal €67.98.

Je hebt gelijk, was een beetje onduidelijk :> Was zelf bezig te bestellen

[ Voor 26% gewijzigd door DaCoTa op 26-11-2017 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:51
https://join.nordvpn.com/order/?coupon=BLACKDEAL

https://www.newsdemon.com/black-friday-usenet-2017.php inc newsgroep access.

even teruggezocht op wat vpn deals. Zijn er nog 2 of 3 die leuk zijn.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 22:10
at DaCoTa
Zet er nou toch effe bij waar het in hemelsnaam over gaat !
Product, link .. kleine moeite.

Nu aangepast: THANKS

[ Voor 10% gewijzigd door SCS2 op 26-11-2017 22:57 ]

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
DaCoTa schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:45:
[...]

Er is nu ook een DHL express optie voor 13 euro. Totaal €67.98.
Klopt, zag het vanmiddag toevallig toen ik nog een keer keek. Meteen besteld! Bedankt voor de heads up in ieder geval!

Edit: gaat over de Ledger Nano S (https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s), normaal € 69,60 en nu met 21% korting voor € 54,98.

[ Voor 18% gewijzigd door Vinze op 26-11-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-04-2024
Zag dat de SanDisk Ultra Android microSDXC 128GB hier stond voor 29€....was waarschijnlijk verkeerd gezien;de 128GB staat erop voor 44€, en 64GB voor 29€.

https://www.amazon.de/San...SD-Adapter/dp/B013UDL5HU/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Bamboeli schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:30:
Zag dat de SanDisk Ultra Android microSDXC 128GB hier stond voor 29€....was waarschijnlijk verkeerd gezien;de 128GB staat erop voor 44€, en 64GB voor 29€.

Was waarschijnlijk een tijdelijke deal, ik heb hem vanmiddag namelijk besteld voor €29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
tomdg schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:34:
[...]

Was waarschijnlijk een tijdelijke deal, ik heb hem vanmiddag namelijk besteld voor €29.
ahh lol dan was ik gewoon veel te laat waarschijnlijk :'(

LENOVO Tab 3 7 Essential 16 GB voor €55 (wel in DL, maar kan je makkelijk net over de grens ophalen in filiaal... doe ik ook binnekort :))

[url]LENOVO Tab 3 7 Essential 16 GB[/url]

[ Voor 33% gewijzigd door Bamboeli op 26-11-2017 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bamboeli schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:30:

Die €29 variant was met de "Frustfreie Verpackung" die op dit moment alleen nog maar te kiezen is bij de kleinere uitvoeringen tot en met 64GB. Bij 128GB en groter is die knop nu uitgegrijsd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-09 17:35

Squats

Wereldreizende tweaker

(Prime) Moederbord asus x370f inclusief verzenden €158, bij andere winkels zo’n €200+
https://www.amazon.de/dp/B071FVGB4N

(Prime) asus x370 crosshair VI hero voor onder de €200, de andere winkels ruim €30+ duurder.
https://www.amazon.de/dp/B06WXX7DYK

[ Voor 36% gewijzigd door Squats op 27-11-2017 00:07 ]

Bericht ontvangen uit China

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Temperanillo
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-05-2021
Nike heeft op deze Cyber Monday 20% korting op alle artikelen buiten de sale.

Gebruik de promotiecode CYBER in je winkelwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
Seagate Expansion 2TB USB 3.0 Portable 2.5 inch External Hard Drive bij Amazon.de voor €56.

https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

And.... it's gone. :|

[ Voor 7% gewijzigd door Bamboeli op 27-11-2017 00:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iGrasmat
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 04:15
Squats schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:03:
(Prime) Moederbord asus x370f inclusief verzenden €158, bij andere winkels zo’n €200+
https://www.amazon.de/dp/B071FVGB4N

(Prime) asus x370 crosshair VI hero voor onder de €200, de andere winkels ruim €30+ duurder.
https://www.amazon.de/dp/B06WXX7DYK
Waarom staat er bij X370-F in de titel AM4 socket terwijl er in de specs 2667 socket staat :?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ModderFokkert
Seagate Backup Plus Hub 8TB Zwart €155,88 (incl verzending)

https://www.amazon.es/Sea...id=1511739430&sr=1-2&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModderFokkert
Crucial Ballistix Elite 16GB DDR4-2666 CL16 kit €140,51 (incl verzending)

https://www.amazon.es/Bal...&keywords=BLE2C8G4D26AFEA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Samsung C32HG70 32" game monitor voor ongeveer 545 pond.

https://www.amazon.co.uk/...&keywords=samsung+c32hg70

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
sorry ff OffTopic;
Kan je alleen met creditcard betalen via amazon? Of hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModderFokkert
Bamboeli schreef op maandag 27 november 2017 @ 03:10:
[...]

sorry ff OffTopic;
Ik gebruik inderdaad een credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bamboeli schreef op maandag 27 november 2017 @ 03:10:
[...]

sorry ff OffTopic;
Op de Duitse Amazon.de kan je tegenwoordig met Ideal betalen. Bij de andere Amazon websites zul je cc moeten gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bamboeli
Jorgen schreef op maandag 27 november 2017 @ 03:31:
[...]

Op de Duitse Amazon.de kan je tegenwoordig met Ideal betalen. Bij de andere Amazon websites zul je cc moeten gebruiken.
Heb ook een andere manier gevonden om bij US en overige landen te bestellen zonder cc;
Zonder creditcard betalen op Amazon met een giftcard

Het werkt als volgt:

Ga naar igiftcards.nl
Kies het land van de Amazon waar je wilt kopen (belangrijk!!)
Kies de hoeveelheid tegoed die je wilt hebben
Reken af met iDEAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
Huawei P10 Lite WAS-LX1A 32GB 4GB Ram Dual Sim (SIMLOCKVRIJ) - €199

https://www.eglobalcentra...nmUc2S4hcz1YaAlqwEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModderFokkert
Bamboeli schreef op maandag 27 november 2017 @ 03:35:
[...]

Heb ook een andere manier gevonden om bij US en overige landen te bestellen zonder cc;

Het werkt als volgt:

Ga naar igiftcards.nl
Reken af met iDEAL
Of maak een virual debit card aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wasabi! schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:36:
[...]

Weet niet of je vlakbij Duitsland woont of kennissen daar hebt. Als het goed is kan je het ook bij een filiaal laten leveren.
Sony Playstation 4 Pro 1 Terrabyte + Fifa 18 333 Euro

https://www.real.de/product/320914967/
700+ euro?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Wel zonder verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Bamboeli schreef op maandag 27 november 2017 @ 03:35:
[...]

Het werkt als volgt:

Ga naar igiftcards.nl
Reken af met iDEAL
Dan moet je wel heel goed opletten want bij Amazon kan je pas helemaal op het einde zien wat je moet afrekenen. Kan je dan het exacte bedrag opgeven voor die giftcards? Of moet je het afronden naar hele euros?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 22:41

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

N.B. VS aanbod met alleen gratis verzenden boven de 25 dollar en dan deze onderstaande voorwaarden:
https://www.amazon.com/gp...F8&pop-up=1&nodeId=527692
""Ship your items to a single U.S. address in one of the 50 states.""
2 stuks a 29,98 Dollar + verzendkosten = evt een onaangename verassing aan belasting bij invoer........
Bovendien betreft het de langzame UHS 1 variant 64GB microSD.
(UHS 3 is bijna 3 keer zo snel, kost meestal (bijna) hetzelfde en is wel geschikt voor 4k filmen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij StackSocial een leuke Cyber Security Bundle aangeschaft. From Panda Internet Security to Avira Phantom VPN

Als je het gemiddelde bedrag overtreft, dan krijg je alle 6 apps. Dat is op dit moment $8,30.
Ending In: 2 days

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 27-11-2017 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blucky
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07:41

Blucky

Still tweaking my profile

Zojuist deze powerbank besteld;

https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

30,99 was de laagste in de pw

Feeling lucky...Phunk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snoei01
  • Laatst online: 22-02 16:33
Anker PowerCore 20100mAh €24,49 op Amazon.de

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Even een waarschuwing:
BF of CM bij Staples mbt de toners is oppassen geblazen. Mijn toner hebben ze bijvoorbeeld de afgelopen weken al met 2 tientjes verhoogd naar € 80,- incl btw en hier hebben ze net voor de actiedagen nogmaals circa € 8,- opgegooid. Ja, zo kan iedereen 25% korting geven :(

Boevenbende, koop er nu gelijk nooit meer :r

[ Voor 3% gewijzigd door Redondo1982 op 27-11-2017 08:18 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 16:21

VTe

Daar komt dan nog wel €3,50 bij, tenzij je Prime een maand op proef neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Laatst online: 22-02 16:33
VTe schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:19:
[...]

Daar komt dan nog wel €3,50 bij, tenzij je Prime een maand op proef neemt.
Of iets van minimaal €4,51 erbij bestellen (vanaf €29 gratis verzending)

PSN ID = Zathan772

Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font size=16]Slowchat is met mate toegestaan op Black Friday en Cyber Monday. Zie wel onderstaande regels hiervoor.
Zoekvragen, requests en offtopic reacties zijn NIET de bedoeling, deze zullen worden verwijderd.
~[/font]

Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL (Let erop dat de aanbieding in NL/BE geleverd kan worden. Aan aanbiedingen voor de USA hebben we hier niets.)
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
* Slowchat is met mate toegestaan op Black Friday (24-11) en Cyber Monday (27-11)

Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft.
* Referrals (ook links naar Pepper.com of vergelijkbaar vallen hieronder) Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* Shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we Shopreview.tweakers.net)
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd

Feedback op dit topic (en elk ander topic in AK) mag in Feedback A&K forum. Daar is dit topic niet voor bedoeld.