Ik vraag me dan ook af waar de grens moet gaan liggen.
Elke 5 minuten een nieuw MFA-request ondanks dat je niet van IP bent veranderd? Elk uur? Eens per dag? Per jaar? MFA kan je oook (!!!) combineren met veilige devices; gaan we dan ook verplichten dat je Tweakers niet meer mag bezoeken als je iOS 4 maanden achterloopt? Of als je Android geen CVE-1957 aan boord heeft? Of als er nog mensen zijn (lees de topics er maar op na) via nog op XP, Vista, Ubuntu 14.04 etc draaien?
En MFA vereist dat je "iets" koppelt zoals je smartphone of je mail-adres etc. Wie vertelt me dat jij niet stiekem de smartphone van een klasgenootje misbruikt om 1x een advertentie te plaatsen om te scammen maar in de advertentie je andere mail-adres zoals Karizma @ gmx . net gaat gebruiken?
En hoe ga je het forum nog bereiken als MFA niet werkt en daar wil je een post over starten?

Tweakers, TweakBlogs etc. heeft geen helpdesk @ tweakers . net ofzo noch zal dat worden ingericht.
Puur vanuit beheerstechnisch oogpunt vind ik MFA voor Tweakers absoluut ongeschikt op dit moment. Mogelijk dat een zeer kleine piloetgroep (met experts, techneuten, hardcore users) iets kan betekenen voor een toekomstige roadmap maar "klakkeloos" even MFA aanslingeren en maar zien waar het schip strandt... Nope.