[NLE] Geen verbinding direct na afsluiten abonnement

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerhardt7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-01-2021
Beste Tweakers mischien hebben jullie nog een idee voor mij.
Ik ben nu al een maand elke keer opnieuw ingesprek met internet provider NLE.

Een klantje naja eigenlijk goede kennis is overgestapt naar NLE na wat opstart problemen. Heeft het een week goed gewerkt hierna werkte niks meer. Dit is morgen nu al een maand aan de gang echter bieden ze maar geen oplossing. Ook geven ze aan dat ontbinding niet kan al werkt het al een maand niet meer.

Ook op Facebook volgende bericht al na hun gestuurd echter weinig resultaat:
Allereerst vind ik het heel jammer dat ik dit via een openbare weg probeer voor elkaar te krijgen. Een klant van mij is 10 oktober aangesloten bij NLE. Naja zoals het momenteel er uit ziet betaald voor NLE maar niet aangesloten. Het internet en de telefonie werken nu al ruim 2 en halve week niet meer.
De eerste week waren er alleen wat opstart problemen internet werkte goed maar geen telefonie. Na een harde reset van het modem leek dit opgelost. Naja dat kan gebeuren helemaal niet erg maar vervolgens de week er na. Werkte helemaal niks meer nogmaals harde reset van het modem helaas geen succes.
Veel contact gehad met de klantenservice en elke keer het zelfde antwoord. Het ligt aan KPN en we gaan zorgen dat het zo snel mogelijk is opgelost. Bij het eerste telefoontje zou het niet langer duren dan 5 dagen en alles zou weer werken. Echter na 5 dagen werkte nog steeds helemaal niks geen internet en geen telefoon.

Twee keer werd beloofd dat aan het eind van de week de storing opgelost zou zijn. Dit waren helaas loze woorden. Ondertussen zit mevrouw (de klant van mij) nog steeds zonder internet en telefonie. Hier ervaart mevrouw veel stress door. Omdat haar man veel contact moet hebben met het ziekenhuis. Ook moet hij straks weer na het ziekenhuis en is mevrouw niet bereikbaar hierdoor heeft ze veel zorgen.
Ik als icter schrik hier ook van dat het allemaal zolang duurt. Een storing kan een keer voor komen maar binnen een week zou je toch weer up & running moeten zijn. Ik schaam me er dan ook voor dat ik deze klant heb helpen overstappen na een goedkopere verbinding.

NLE is dan ook de laatste partij die ik nog zou aanraden bij iemand. Goedkoop is het niet als je ook niks krijgt namelijk.

Toch zie ik graag nu eens een snelle oplossing van NLE en niet wij kunnen niks doen ligt aan KPN. Als je de contacten bij KPN hebt dan kun je er ook eens achter aan gaan. Van er moet nu een oplossing komen en niet afwachten dit is gewoon asociaal.

Heeft iemand nog iets wat ik kan proberen om de provider aan het werkt te zetten / te ontbinden ?

Inzicht of het werkelijk bij KPN ligt en of die al dingen aan het proberen zijn krijg ik niet.

Tevens raad ik het iedereen af om over te stappen na NLE. Ik schaam me dood dat ik deze mensen geholpen heb om een goedkoop internet abonnement te vinden en het zo eindigt.

Beste antwoord (via rens-br op 08-11-2017 08:11)

• gerhardt7
Net een status update gehad van de klant en ze heeft uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die er wel sereus achter is aangegaan. Het bleek dat ze bij NLE uit het systeem was gehaald waardoor niks meer werkte. De fout lag dus wel degelijk bij NLE ik raad dan ook iedereen niet aan over te stappen.

zeer slordige service

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:58
Dus een lang verhaal kort; niets werkt -> een harde reset uitgevoerd -> heeft niets geholpen.

Volgens mij kun je wel meer testen/proberen dan een harde reset uitvoeren, maar goed. NLE heeft verder ook niets getest of wat meer info gegeven? Lijkt me wel heel sterk.

Voor de rechten en mogelijkheden van je klant;
https://www.consuwijzer.n...geen-gebruik-maken-dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerhardt7
Inderdaad harde reset gedaan en dergelijke NLE geeft aan dat bij KPN ligt. Deze is volgens NLE ingeschakeld echter na een maand nog steeds geen internet en telefonie.

Ook kan NLE geen status update geven van KPN en willen ze dat ook niet even na vragen.

Enige wat ze kunnen zeggen zijn er mee bezig.

[ Voor 29% gewijzigd door gerhardt7 op 07-11-2017 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 16:11
Ik zou je aanraden om je bericht ook hier te posten: [Energiebedrijf NLE] Ervaringen & Vragen - Deel 1

Daar had het eigenlijk ook gemoeten, Een eigen topic openen voor een probleem met een provider is niet de beodeling. Daarvoor zijn de topics die over die provider gaan. En daar lezen ook meer mensen mee die je misschien kunnen helpen.

^Hoewel dit vaak zo is voor kleine problemen. Is het fijner om voor grote problemen toch een los topic aan te maken. :)

Tweede aanrader (als je dat nog niet geprobeerd had): Een topic openen op dit forum:
https://forum.nle.nl/
Waar de NLE klantenservice ook reageert.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 08-11-2017 08:12 ]

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerhardt7
Dankje ik heb het gepost in het topic en een forum item aangemaakt bij NLE.

Ook bedankt voor de link na de rechten misschien is dit het laatste red middel door schriftelijk een brief te doen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• gerhardt7
Net een status update gehad van de klant en ze heeft uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die er wel sereus achter is aangegaan. Het bleek dat ze bij NLE uit het systeem was gehaald waardoor niks meer werkte. De fout lag dus wel degelijk bij NLE ik raad dan ook iedereen niet aan over te stappen.

zeer slordige service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb even je titel veranderd, zodat het iets duidelijker is.
Pagina: 1