Ventilator nodig........welke & hoe ?

Pagina: 1
Acties:

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 11:14
Ik heb nu noppenschuim gekocht en erin gezet (lijkt leuk) alleen moet er nu wel een extra ventilator komen, welke ?

Welke ventilator moet ik hebben ? Waar weg ? Prijs ?

En ga nu niet zeggen bij de Formido want daar krijg je 10 cm dikke WC zuigers ... :r

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
Formido. Daar hebben ze hele goede 10 cm dikke WC zuigers :+

Hehe ;)

Loop eens langs een computerwinkel of een PC beurs. Daar vind je er vast wel een

Verbouwing

• M@NIC
PC winkel....ik dacht meer van het grote werk. En bij die winkels hebben ze (hier dan) alleen kleintjes voor op bv. je video kaart en grote zoals deze : [topic=178290]

• Mithrandir
  • Laatst online: 16-08 12:50
je bedoelt een 120 mm ofzo?? Ik zou 't niet weten... Probeer anders eens en grotere hardware boer of CONRAD

[edit rul => url]

Verbouwing

• wslagendijk
  • Niet online
Hoe doet dat noppenschuim het mbt het geluidsniveau? En, nog belangrijker eigenlijk, de temperatuur en de brandveiligheid?

Wil eigenlijk mijn routertje ook gaan bekleden. Geluids demping maakt slapen stuk fijner :)

Maar als rookmelder gaat omdat router in de fik gevlogen slaap ik toch ook niet echt lekker...

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
[b]

Maar als rookmelder gaat omdat router in de fik gevlogen slaap ik toch ook niet echt lekker...
Ach, je wordt toch wakker gemaakt, heb je waarschijnlijk toch al 5 uurtjes slaap gepakt ;)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• M@NIC
Binnekort heb ik wel wat foto's ...post ik wel ff :P
Pagina: 1