Naar aanleiding van dit artikel zouden ik en anderen graag willen weten welke rol Tweakers hier in heeft. Ik ben deels blij dat ik (nog) geen abonnement heb aangeschaft voor Tweakers. De enige reden is dat ik m'n NAW-gegevens moet invullen, maar goed, dat is een verplichting.
Verder geeft De Persgroep in het artikel aan dat zij door zullen gaan het met delen van persoonsgegevens. Begrijp me niet verkeerd, Tweakers: jullie zijn in het artikel eerlijk geweest over het benoemen van De Persgroep, maar graag zouden wij wat meer details weten.
Edit: volgens Tweakers verstrekken zij geen gegevens aan Facebook, noch De Persgroep: ACM in "Het delen van persoonsgegevens met Facebook"
Verder geeft De Persgroep in het artikel aan dat zij door zullen gaan het met delen van persoonsgegevens. Begrijp me niet verkeerd, Tweakers: jullie zijn in het artikel eerlijk geweest over het benoemen van De Persgroep, maar graag zouden wij wat meer details weten.
Edit: volgens Tweakers verstrekken zij geen gegevens aan Facebook, noch De Persgroep: ACM in "Het delen van persoonsgegevens met Facebook"
Echter staat er in de privacy-policy (opgemerkt door @PTish):Update, 11.45: Naar aanleiding van vragen van bezoekers: Tweakers is onderdeel van uitgeverij de Persgroep, maar Tweakers verstrekt geen gegevens van abonnees en/of accounthouders aan Facebook, ook niet via de Persgroep.
Wanneer u zich aanmeldt op een van de websites van de Persgroep Nederland, een abonnement neemt op een van onze kranten, een publicatie bestelt, deelneemt aan een actie, een bestelling plaatst, of anderszins gebruik maakt van de diensten van (een onderdeel van) de Persgroep Nederland, kan u worden gevraagd persoonsgegevens te verstrekken. De door u verstrekte gegevens komen onder de verantwoordelijkheid van de Persgroep Nederland te vallen. U verklaart dat deze gegevens correct zijn en zal ons informeren over wijzigingen die optreden in deze gegevens.
[ Voor 69% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-11-2017 12:16 . Reden: Reacties toegevoegd ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ