Remy31 is een scammer

Pagina: 1
Acties:
  • 806 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teamdx146
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 19:22
Beste tweakers,
Helaas vandaag opgelicht door remy31 voor 180 euro. Ik heb een i7 7700k proberen te kopen na een goed gesprek te hebben kon ik hem ophalen en een adress gekregen (blijkbaar fake) maar dat was 3 uur rijden en helaas kon ik dat niet dus liet ik hem uiteindelijk op goed vetrouwen verzenden.

Maar helaas berichten stopde dus ik heb wat medetweakers berichten laten sturen en hij reageert direct en verkoopt hem meerdermaals aan iedereen. Jammer dat ze nog bestaan deze mensen.

Valt er nog wat te doen om geld terug te krijgen (ing bank) aangifte word nog gedaan.

Zijn er meerdere gescamd door deze persoon?

[Verwijderde gebruiker]
Dit is zijn profiel

[ Voor 18% gewijzigd door teamdx146 op 02-11-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou privé gegevens even verwijderen, heb je al contact gehad met T.net hierover?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 09:15
How to - Help! Ik ben opgelicht!!
En haal idd die gegevens weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Op jou profiel staat je woonplaats, de oplichter stuurt natuurlijk een woonplaats door wat zo ver mogelijk van jou woonplaats vandaan is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Ruim 25% goedkoper dan de overige advertenties, woont in een uithoek en nog gaat er geen belletje rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Haal die gegevens even weg, je weet niet eens zeker of hij/zij zo heet.

Geef eens wat meer info over de gang.heb je aangifte gedaan ?

[ Voor 32% gewijzigd door Hackus op 02-11-2017 10:36 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teamdx146
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 19:22
Gegevens zijn weg gehaald.
Ja de aangifte is ingedient maar niks gevonden met de desbetrefende iban.
En de politie doet in de meeste gevallen niks dus het is maar afwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Gisteravond dus ook afgesproken dat hij diezelfde processor zou versturen..
Kwam goed over in de DM's, had er best vertrouwen in eigenlijk - maar nadat ik vanmiddag eens vroeg hoe het met de track & trace zat, geen reactie meer gehad.
toen ook 's bij de beoordelingen gekeken, 5 stuks negatief, allemaal van vandaag :(

Ga morgen wel aan de aangifte procedure bezig, maar de kans dat daar echt wat mee gebeurt is echt heel klein helaas (ben nog steeds aan het wachten op resultaat van eenzelfde soort zaak van maart 2016, waar de verdachte trouwens wel is aangehouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Misschien dat iedereen die opgelicht is, even aangifte doet bij de politie? Kans lijkt dan wel groter dat de politie er een zaak van gaat maken. Daarnaast is het misschien wel belangrijk om te checken of iemand contactgegevens in de vorm van een e-mailadres of telefoonnummer heeft en deze dat dan doorspeelt naar de politie.

Ik heb wel eens meegemaakt dat de politie dan contact zoekt, door middel van een e-mail te sturen of gewoon gaat bellen met de oplichter om netjes te vragen om het bedrag weer terug te storten. Of dat in deze zaak gaat helpen, weet ik natuurlijk niet, maar bij mij heeft het wel geholpen een aantal jaar geleden, dus ja, het is het proberen waard.

[ Voor 12% gewijzigd door MysticX op 03-11-2017 03:36 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit hoort in V&A Feedback, dus even een kickje die kant op.
Daarnaast kan je dit soort zaken gewoon bij ons melden. Topics om een heksenjacht te ontketenen zitten we niet op te wachten. En ook persoonsgegevens plaatsen is not done.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.