welke ultra wide met Gsynq raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Vraag

• xX-DrAgOnFly-Xx
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-02-2024
Mijn vraag

Ik sta op het punt om een bestelling te plaatsen met een compleet nieuwe setup van muis tot pc etc.

Nu heb ik in mijn setup een Samsung ultra wide van 49 ich ( C49HG90DMU) staan, maar ik twijfel of ik hier goed aan ga doen.

Graag jullie advies voor een goede ultra wide curved monitor.

De setup zal vooral worden gebruikt om te gamen en dan met name FPS games te spelen op een zo'n goed mogelijke kwaliteit.

alle ideeen zijn welkom.

gr Dragonfly :)

[ Voor 15% gewijzigd door xX-DrAgOnFly-Xx op 01-11-2017 22:45 ]

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02 18:41
Tja lees even het CAA beleid door.

Dan kom je er achter dat je post erg karig is. en eigen inzet vereist is.

• xX-DrAgOnFly-Xx
loki504 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:39:
Tja lees even het CAA beleid door.

Dan kom je er achter dat je post erg karig is. en eigen inzet vereist is.
Excuus was een stuk vergeten. Gaat dus vooral om het gamen op een zo hoog mogelijke setting maar wel op een ultra wide. Videokaart wordt een 1080ti en processor is een i7 8700k

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02 18:41
xX-DrAgOnFly-Xx schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:46:
[...]

Excuus was een stuk vergeten. Gaat dus vooral om het gamen op een zo hoog mogelijke setting maar wel op een ultra wide. Videokaart wordt een 1080ti en processor is een i7 8700k
Ik mis nog steeds. Het volgende:
Budget
Welke games?
60hz? Of 144/165hz?
1080p variant of 1440p variant?
En wat heb je zelf al gevonden. Tussen welke twijvel je bv?

Wij zijn geen helpdesk. Wij leveren "advies op maat". Maar daar staat wel veel info en eigen inzet tegen over. Dit staat op in het CAA beleid.

• xX-DrAgOnFly-Xx
loki504 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:03:
[...]

Ik mis nog steeds. Het volgende:
Budget
Welke games?
60hz? Of 144/165hz?
1080p variant of 1440p variant?
En wat heb je zelf al gevonden. Tussen welke twijvel je bv?

Wij zijn geen helpdesk. Wij leveren "advies op maat". Maar daar staat wel veel info en eigen inzet tegen over. Dit staat op in het CAA beleid.
Loki als je geen zin hebt om te reageren o0 de vraag maar graag moderator wil spelen, is het misschien een beter idee als je dat elders doet?

Fps games, minimaal 100 hertz en 1440 p

Verwijderd

xX-DrAgOnFly-Xx schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:20:
[...]

Loki als je geen zin hebt om te reageren o0 de vraag maar graag moderator wil spelen, is het misschien een beter idee als je dat elders doet?

Dragonfly, als je geen zin hebt om er zelf wat moeite in te steken en te laten zien wat je zelf hebt gevonden, is het misschien een beter idee als je dat op een ander forum doet.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
xX-DrAgOnFly-Xx schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:20:
[...]

Met deze instelling verwacht ik geen lang leven voor je topic.
Wil je hulp, zul je toch iets meer inzet moeten tonen.

• xX-DrAgOnFly-Xx
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:23:
[...]

Dragonfly, als je geen zin hebt om er zelf wat moeite in te steken en te laten zien wat je zelf hebt gevonden, is het misschien een beter idee als je dat op een ander forum doet.
Het is onzin dat ik er zelf geen moeite in wol steken. Ik heb alle relevante info in de 1e post staan. Verder wil ik liever niks aanvullen omdat ik gekleurde beelden wil verkomen.

Sorry als ik wat bot uit de hoek kwam. Iets met slechte been en uit bed... 8)7

• Altruis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik mis nog steeds info die je in een latere post wel enigszins geeft, zoals de minimaal 100hz en 1440p.

Wat is je budget? Wil je G-sync erbij hebben?
Zonder deze info kunnen we geen advies geven, omdat we anders met beeldschermen aankomen waarbij je zegt "Ja maar dat is voor mij niet van toepassing".

Op dit moment kunnen we bijna alle ultrawides in de pricewatch aan je voorstellen, omdat ze allemaal een ander doeleinde hebben voor een bepaalde groep (bv budget, schermkwaliteit, wel of niet g-sync/freesync etc.). Als je deze informatie niet voor ons hebt, kunnen we geen advies geven.

• xX-DrAgOnFly-Xx
Altruis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:38:
Ik mis nog steeds info die je in een latere post wel enigszins geeft, zoals de minimaal 100hz en 1440p.

Wat is je budget? Wil je G-sync erbij hebben?
Zonder deze info kunnen we geen advies geven, omdat we anders met beeldschermen aankomen waarbij je zegt "Ja maar dat is voor mij niet van toepassing".

Op dit moment kunnen we bijna alle ultrawides in de pricewatch aan je voorstellen, omdat ze allemaal een ander doeleinde hebben voor een bepaalde groep (bv budget, schermkwaliteit, wel of niet g-sync/freesync etc.). Als je deze informatie niet voor ons hebt, kunnen we geen advies geven.
Bedankt voor je reactie!

Budget is er niet of nauwelijks. Wat betreft gsynq heb ik dus bijvoorbeeld geen idee of dit echt een toevoeging gaat geven. Als je daar een goed advies over hebt graag!

De games zullen met name shooters zijn.

Resumé:

-Ultra wide
-Gsynq?!
-Minimaal 100 hertz
-geen budget

Wat betreft het paneel soort hoor ik graag wat jullie adviseren.

Groetjes dragonfly

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47

br00ky

Moderator Harde Waren
xX-DrAgOnFly-Xx schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:26:
[...]

Het is onzin dat ik er zelf geen moeite in wol steken. Ik heb alle relevante info in de 1e post staan. Verder wil ik liever niks aanvullen omdat ik gekleurde beelden wil verkomen.

Sorry als ik wat bot uit de hoek kwam. Iets met slechte been en uit bed... 8)7
Dan proberen we het morgen nog een keer wanneer je wel het juiste been hebt gevonden. Dit is niet de instelling. Zonder input van jouw kant over wat je zelf gevonden hebt, houdt het op.

Daarbij hoort deze vraag in graag een laatste advies game pc inc monitor +-3500 eu.

[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 02-11-2017 18:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.