Mijn vraag
Ik ben bezig met de laatste lootjes van mijn nieuwe game setup. Het betreft vooral FPS games.
Nu loop ik aan het einde en moeten er keuzes worden gemaakt wat betreft:
- Een goede (perfecte) game muis voor iemand met grote handen.
- Een super mooi en uitmuntend werkend keybord
- Een perfecte headset!
Relevante software en hardware die ik gebruik
De setup is in het kort een
i7 8700K
moederbord is/wordt waarschijnlijk een ASRock Z370 Extreme4
Verder wil ik eigenlijk zo min mogelijk hier delen, omdat ik graag echt alle opties open wil houden en jullie niet te veel een kant op wil sturen. Mocht er toch echt belangrijke dingen missen dan geef ik daar natuurlijk graag een reactie op.
De kosten staan ook niet vast dus mag zo gek als je wilt als je maar een goede reden ervoor hebt. Er moet dus wel echt een dikke plus zijn als het advies is om bijvoorbeeld een muis aan te raden van 200 eu
Alvast heel erg bedankt voor jullie advies! Ik heb er zelf weinig verstand van dus mocht je een advies geven zou je dan ook de reden van je advies erbij willen schrijven?
Groetjes Dragonfly
Ik ben bezig met de laatste lootjes van mijn nieuwe game setup. Het betreft vooral FPS games.
Nu loop ik aan het einde en moeten er keuzes worden gemaakt wat betreft:
- Een goede (perfecte) game muis voor iemand met grote handen.
- Een super mooi en uitmuntend werkend keybord
- Een perfecte headset!
Relevante software en hardware die ik gebruik
De setup is in het kort een
i7 8700K
moederbord is/wordt waarschijnlijk een ASRock Z370 Extreme4
Verder wil ik eigenlijk zo min mogelijk hier delen, omdat ik graag echt alle opties open wil houden en jullie niet te veel een kant op wil sturen. Mocht er toch echt belangrijke dingen missen dan geef ik daar natuurlijk graag een reactie op.
De kosten staan ook niet vast dus mag zo gek als je wilt als je maar een goede reden ervoor hebt. Er moet dus wel echt een dikke plus zijn als het advies is om bijvoorbeeld een muis aan te raden van 200 eu
Alvast heel erg bedankt voor jullie advies! Ik heb er zelf weinig verstand van dus mocht je een advies geven zou je dan ook de reden van je advies erbij willen schrijven?
Groetjes Dragonfly