After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Te gebruiken op http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest. Laat maar weten als deze gebruikt wordt dan haal ik deze uit het bericht.
[ Voor 11% gewijzigd door dEBASERpIX op 06-11-2017 17:46 ]
[ Voor 40% gewijzigd door ice-T106 op 07-11-2017 16:31 ]
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
heb hier nog een code voor iemand : Gebruikt & Kado is besteld ... dank je voor de hulp
http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest. Laat maar weten als deze gebruikt wordt dan haal ik deze uit het bericht.
[ Voor 15% gewijzigd door Ghostface op 05-11-2017 12:27 . Reden: code gebruikt ]
[ Voor 100% gewijzigd door Chntl321 op 06-11-2017 17:20 ]
LU7QUL2E
Gebruikt, bedankt!
[ Voor 32% gewijzigd door JackRyan op 10-11-2017 18:43 ]
Ik dacht dat ik een bevestigingsmail had gekregen, maar ik zat scheef te kijken. Ik heb inderdaad ook geen mail gehad, wel een bevestiging op het scherm (had screenshot gemaakt):KrazyJay schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:00:
Goed, ik heb dus mijn eigen code gebruikt om het cadeau te kiezen. Ik heb mijn adres kunnen invullen, bevestiging op mijn scherm gezien, en vervolgens krijg ik een e-mail waarin staat dat ik een cadeau mag uitkiezen, maar geen bevestiging dat ik een cadeau gekozen heb. Mijn code opnieuw proberen geeft de foutmelding dat mijn code al gebruikt is. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?

Bij mij dus gebeurd!!Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:55:
Zelfs als mensen zelf de mail nog niet hebben gehad is die code al te gebruiken dus pas op met je code.Houdt hem voor jezelf en deel hem het liefst in een privé bericht. Een gewaarschuwd mens.......
Te laat opgemerkt!
Ik heb ook nog geen mail gehad dat ik iets besteld heb. Wel het cadeau besteld etc.KrazyJay schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:00:
Goed, ik heb dus mijn eigen code gebruikt om het cadeau te kiezen. Ik heb mijn adres kunnen invullen, bevestiging op mijn scherm gezien, en vervolgens krijg ik een e-mail waarin staat dat ik een cadeau mag uitkiezen, maar geen bevestiging dat ik een cadeau gekozen heb. Mijn code opnieuw proberen geeft de foutmelding dat mijn code al gebruikt is. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Geprobeerd, en is helaas niet mogelijk. Krijg de melding:Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:03:
Zijn de codes ook te gebruiken op de GU10 starter kits?
Helaas geen product(en) komen overeen met de aangegeven kortingscode.
Gebruikt! Dank je weljbtbnl schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:42:
***members only***
Graag een reactie als de code gebruikt is!
Gebruikt
Laat je even weten als je hem gebruikt hebt?
[ Voor 134% gewijzigd door Doubt op 05-11-2017 21:26 ]
-
Graag een reactie indien gebruikt
[ Voor 7% gewijzigd door Bert003 op 03-11-2017 11:20 ]
Members only:
Te gebruiken op http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest.
Laat maar weten als deze gebruikt wordt dan haal ik deze uit het bericht.
Te gebruiken op: http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest
[ Voor 101% gewijzigd door barry457 op 21-11-2017 10:41 ]
[ Voor 65% gewijzigd door Yorinn op 03-11-2017 22:43 ]
Link: http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest
Laat maar weten als je de code hebt gebruikt, dan verwijder ik hem hier
[ Voor 47% gewijzigd door Nickadin op 04-11-2017 10:21 ]
[ Voor 65% gewijzigd door ducolwd op 04-11-2017 22:35 ]
DM me voor de code. Als dit bericht er nog staat, dan is de code nog beschikbaar!
[ Voor 59% gewijzigd door Pimmeh op 08-11-2017 13:53 ]
ik kreeg een DM van iemand die mij code heeft gebruikt , maar hoe bestel ik mijn kado ?
heb geen mail gehad van dat ie gebruikt is ?
#wie helpt me ?
is gelukt ...
[ Voor 6% gewijzigd door Ghostface op 05-11-2017 12:28 ]
De mail met de link kreeg ik een dag nadat het bestelde was bezorgd, zal nog wel komen dus.Ghostface schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:19:
Beste,
ik kreeg een DM van iemand die mij code heeft gebruikt , maar hoe bestel ik mijn kado ?
heb geen mail gehad van dat ie gebruikt is ?
#wie helpt me ?
Gezien er al codes 'gekaapt' zijn zal ik de link hier niet plaatsen, ik DM hem wel even.
[ Voor 20% gewijzigd door Frenkyfresh op 05-11-2017 21:35 ]
Ik ben je bij voorbaat dankbaar! Laat je weten wanneer je hem gebruikt hebt? Dan haal ik de code weg.
[ Voor 31% gewijzigd door pixels66 op 06-11-2017 14:47 . Reden: Mo tag ]
Ik heb deze code gebruikt.Pepernootje schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:08:
Hier mijn code!
P8G50JJX
http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest. Laat maar weten als deze gebruikt wordt dan haal ik deze uit het bericht.
Dank.
Heel erg bedankt, deze heb ik daarnet gebruikt!dEBASERpIX schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:33:
Mijn actiecode:
***members only***
Te gebruiken op http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest. Laat maar weten als deze gebruikt wordt dan haal ik deze uit het bericht.
Ik heb deze code gebruikt, dank je wel.Doubt schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:18:
Wie kan ik blij maken met mijn code?
JQJFGA6L
6VxLxMxA En hij is weg
Laat even weten als je hem gebuikt hebt, dan edit ik mijn post.
[ Voor 9% gewijzigd door Powermage op 06-11-2017 12:42 ]
Kan je hem ook even naar mij zetten in een DM? Thnx!dragon2 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:58:
[...]
De mail met de link kreeg ik een dag nadat het bestelde was bezorgd, zal nog wel komen dus.
Gezien er al codes 'gekaapt' zijn zal ik de link hier niet plaatsen, ik DM hem wel even.
Zou je mij deze ook willen sturen? Geen mail gehad dat ik een cadeau uit mocht zoeken, maar wel DM van iemand die de code gebruikt heeft... Ben er bang voor.dragon2 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:58:
[...]
De mail met de link kreeg ik een dag nadat het bestelde was bezorgd, zal nog wel komen dus.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Sowieso hebben vele mensen die link dus blijkbaar..
xxxxxxx al gebruikt
Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.
[ Voor 11% gewijzigd door duc848 op 06-11-2017 09:31 ]
Ik heb ook (nog) geen bevestiging gehad (gebruikt op donderdag). Jullie wel inmiddels of ook nog niet?KrazyJay schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:00:
Nope. Helemaal niets.mattazing schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:47:
[...]
Ik heb ook (nog) geen bevestiging gehad (gebruikt op donderdag). Jullie wel inmiddels of ook nog niet?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 11:39 ]
Gebruikt, thx!Powermage schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:17:
Volgens mij is er meer aanbod dan vraag, maar mocht iemand nog een code nodig hebben:
xxx
Laat even weten als je hem gebuikt hebt, dan edit ik mijn post.
40D | 8 | 50 | 100 | 300
[ Voor 9% gewijzigd door SietzeJBL op 06-11-2017 11:53 ]
Update: Gebeld met de customerservice van Philips en die gaan het voor mij uitzoeken.
[ Voor 23% gewijzigd door TiMMieJ op 06-11-2017 11:21 ]
Thanks! Ik heb deze gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:06:
Ik heb nog een code beschikbaar voor een geïnteresseerde:
***members only***
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Dank je wel! Ik heb hem gebruikt. Ik post mijn code zodra ik hem heb.
[ Voor 3% gewijzigd door RebornVampie op 06-11-2017 11:48 ]
Beetje suf van die actie dat ze die code gebruiken, maar mocht iemand die link nog willen DMMen dan graag, mijn code is wel gebruikt, maar heb geen mail voor het kado te bestellen gezien nog, dus wil die direct bestellen voordat er misbruik van word gemaakt.Hooglander1 schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:24:
[...]
Zou je mij deze ook willen sturen? Geen mail gehad dat ik een cadeau uit mocht zoeken, maar wel DM van iemand die de code gebruikt heeft... Ben er bang voor.
[ Voor 79% gewijzigd door pixels66 op 06-11-2017 15:48 ]
[ Voor 5% gewijzigd door theblackhawk op 06-11-2017 15:56 ]
Thanks alvast!
[ Voor 5% gewijzigd door RFdeGroot op 06-11-2017 15:47 ]
Staat in de OP: http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feestRFdeGroot schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:47:
Zou iemand mij de link ook even willen sturen in een dm?
Thanks alvast!
____
Omdat mijn code er nog niet staat:
[ Voor 72% gewijzigd door Marinusvw op 06-11-2017 22:14 ]
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
Nee, bedoel de link om het cadeau te verzilveren zodat mijn code niet in de tussentijd door iemand anders gekaapt word (schijnt te gebeuren als ik de berichten hier zo lees)Marinusvw schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:47:
[...]
Staat in de OP: http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest
____
***members only***
Heb 'm al verzonden naar je net.. Zie je berichtenbox.RFdeGroot schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:51:
[...]
Nee, bedoel de link om het cadeau te verzilveren zodat mijn code niet in de tussentijd door iemand anders gekaapt word (schijnt te gebeuren als ik de berichten hier zo lees)
Thanks! Alleen heb geen bericht ontvangen... Zou je het nog eens willen proberen dan?pixels66 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:52:
[...]
Heb 'm al verzonden naar je net.. Zie je berichtenbox.
GEBRUIKT
Graag reactie wanneer gebruikt.
[ Voor 14% gewijzigd door baldyman op 06-11-2017 16:49 ]
Verwijderd
Mijn code gelijk uit het bericht gehaald maar is al door iemand anders gebruikt!!! Ook geen e-mail gekregen. Waarschijnlijk doordat de code gelijk gebruikt is.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 16:48 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Chntl321 op 06-11-2017 17:25 ]
Bedankt!Marinusvw schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:47:
[...]
Staat in de OP: http://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest
____
***members only***
Fijne mensen hier die meelezen, sneue figuren hier die die codes jatten dus.
Gebruikt bedankt! mijn code volgt later want heb mijn pasjes in nieuwe huis laten liggen dus denk dat ik die code pas krijg na betaling.Shartar schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:39:
Hierbij ook nog een code. Graag een reactie bij gebruik.![]()
***members only***
Het pakket bedoel je daarmee de startset of het kado? De startset met mijn code was 31 okt besteld, 1 nov binnen. Mijn kado heb ik op 2 nov besteld, nog geen bericht over gehad verder.TimDJ schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:53:
Iemand al bericht gehad dat het pakket daadwerkelijk is verzonden?
edit:
@Powermage @laredo @Hooglander1 @Ahoud @Verwijderd @Doubt enz
uit de voorwaarden:
Vragen of klachten over de Actie kunnen onder vermelding van “Philips Hue 5 jaar –‘Tell a friend actie’ kenbaar worden gemaakt door contact op te nemen met de Philips Lighting B.V., afdeling Customer Service via telefoonnummer 00800-74454775
Wellicht kunnen mensen van wie de code is gekaapt iets met dat telefoonnummer? Als inderdaad de kado's nog niet verstuurd zijn, valt er wellicht nog wat te blokkeren/her-adresseren?
[ Voor 44% gewijzigd door dragon2 op 06-11-2017 22:24 ]
In mijn geval bedoel ik starters set. 3 november besteld en email bevestiging zonder track code met mededeling dat ups contact via mail mij op hoogte houdt. Nog niks gekregendragon2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:12:
[...]
Het pakket bedoel je daarmee de startset of het kado? De startset met mijn code was 31 okt besteld, 1 nov binnen. Mijn kado heb ik op 2 nov besteld, nog geen bericht over gehad verder.
Beetje offtopic, mgoed. UPS doet niets in het weekend bij deze verkoper (=ouderwets&onhandig), en de mails van UPS belandden bij mij in het spamfilter, daar al gekeken?TimDJ schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:36:
[...]
In mijn geval bedoel ik starters set. 3 november besteld en email bevestiging zonder track code met mededeling dat ups contact via mail mij op hoogte houdt. Nog niks gekregen
Sowieso vind ik de tracking van UPS niet fijn, hij verdwijnt af en toe 'niet vindbaar' en dan ineens een bezorger voor je neus... Jammer dat je bij Light Gallery niet voor een pakketshop kan kiezen...
Ze geven zelf aan, levering binnen 2 werkdagen, dus je pakje zal morgen of overmorgen wel komen neem ik aan.
Bedankt
[ Voor 107% gewijzigd door mbretveld op 07-11-2017 07:29 ]
Je zou het kunnen proberen al keurt Philips zowiezo deze actie af dat mensen hun code op een forum zetten. En daarnaast hebben ze blijkbaar de code's niet gelinkt aan mailadressen. Je hebt best wel eens kans dat ze de actie afblazen omdat ze dit niet hadden verwacht...dragon2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:12:
[...]
Het pakket bedoel je daarmee de startset of het kado? De startset met mijn code was 31 okt besteld, 1 nov binnen. Mijn kado heb ik op 2 nov besteld, nog geen bericht over gehad verder.
edit:
uit de voorwaarden:
Vragen of klachten over de Actie kunnen onder vermelding van “Philips Hue 5 jaar –‘Tell a friend actie’ kenbaar worden gemaakt door contact op te nemen met de Philips Lighting B.V., afdeling Customer Service via telefoonnummer 00800-74454775
Wellicht kunnen mensen van wie de code is gekaapt iets met dat telefoonnummer? Als inderdaad de kado's nog niet verstuurd zijn, valt er wellicht nog wat te blokkeren/her-adresseren?
T gaat misschien wat te veel off topic.... maar het Kado, de code was dus al geclaimt.dragon2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:12:
[...]
edit:
uit de voorwaarden:
Er zitten hier een stel paupers die de codes bijhouden en wanneer er dus iemand de startset besteld (en meld) schijnbaar de kado's van andere claimen.
Maar sowieso is t suf dat Philips de kado code gelijk houd aan de startset code.
Doubt schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:38:
[...]
Je zou het kunnen proberen al keurt Philips zowiezo deze actie af dat mensen hun code op een forum zetten. En daarnaast hebben ze blijkbaar de code's niet gelinkt aan mailadressen. Je hebt best wel eens kans dat ze de actie afblazen omdat ze dit niet hadden verwacht...
Waarom zou Philips dit afkeuren? de bedoeling is dat mensen hun lampen kopen en dat nieuwe klanten fan worden, afblazen lijkt mij sterk.
[ Voor 18% gewijzigd door Powermage op 07-11-2017 00:36 ]
Misschien een idee, dat wanneer iemand wat besteld, dit eerst te melden middels een DM aan de eigenaar van de code.Powermage schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:35:
[...]
T gaat misschien wat te veel off topic.... maar het Kado, de code was dus al geclaimt.
Er zitten hier een stel paupers die de codes bijhouden en wanneer er dus iemand de startset besteld (en meld) schijnbaar de kado's van andere claimen.
Maar sowieso is t suf dat Philips de kado code gelijk houd aan de startset code.
[...]
Waarom zou Philips dit afkeuren? de bedoeling is dat mensen hun lampen kopen en dat nieuwe klanten fan worden, afblazen lijkt mij sterk.
[ Voor 8% gewijzigd door Nuevocasa op 09-11-2017 21:26 ]
Het lijkt erop dat er mensen zijn die *alle* codes die hier gepost zijn, vrijwel continue zitten te checken op de cadeau pagina; totdat er een set mee besteld is. Dan is binnen uren het cadeau weg.
Als ik me even verplaats in de zieke geest van de jattende medemens, dan heb ik nu een lijstje gemaakt van *alle* codes die in dit topic geplaatst zijn; en probeer ik elk half uur even of er eentje 'prijs is'. En weer een gratis HUE lamp. De kans dat de rechtmatige eigenaar van de code - die de moeite doet om een mede-tweaker wat korting te bezorgen - daadwerkelijk met z'n eigen cadeau naar huis gaat, lijkt vrijwel nul geworden.
Het is ordinaire diefstal; maar in feite zetten we deur zo ook wel wagenwijd open
Ik kreeg zojuist volgende mailtje van Philips;
Jou kortingscode is gebruikt bij het aanschaffen van een starterkit. We zien echter dat bij de aanvraag van het gratis geschenk op de speciale landingspagina de naam en het emailadres niet overeenkomt met jou gegevens.
We willen er graag voor zorgen dat ook de juiste persoon het geschenkje ontvangt. Laat je even weten of je inderdaad het gratis geschenkje naar iemand anders wilt laten sturen?
Zo niet, dan ontvangen we graag jou geschenkkeuze en adresgegevens zodat jij toch jouw geschenk krijgt.
[ Voor 41% gewijzigd door Yorinn op 07-11-2017 11:39 ]
Staat dit bericht er nog, dan is deze code nog vrij!
Code is gebruikt en ik heb gelijk een cadeau besteld.
[ Voor 17% gewijzigd door wim-vdv op 07-11-2017 16:46 ]
De code is beschikbaar zolang dit bericht er nog staat.
Gebruikt! Dank je wel
[ Voor 6% gewijzigd door sQuarecoW op 13-11-2017 15:39 ]
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Bedankt!Ekspert_NL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:16:
Mijn code, nog steeds ongebruikt:
Code:
***members only***
Te gebruiken op:
https://www.lightgallery.com/nl/acties/hue-feest
In de email staat echter duidelijk: u krijgt een email zodra wij zien dat uw unieke code is gebruikt... ik heb alleen deze email nooit gehad..
Ik snap het niet helemaal maar ben ik nu ook slachtoffer van de gekaapte cadeau bende
Nee, die mail schijnt nogal lang te duren...duc848 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:37:
Toch een vraag, gisteren heb ik mijn code in het topic gezet, en ik had binnen een uur een bedankje van een mede tweaker, dus ik heb de code verwijderd uit mijn originele bericht.
In de email staat echter duidelijk: u krijgt een email zodra wij zien dat uw unieke code is gebruikt... ik heb alleen deze email nooit gehad..
Ik snap het niet helemaal maar ben ik nu ook slachtoffer van de gekaapte cadeau bende?
[ Voor 16% gewijzigd door pixels66 op 07-11-2017 17:49 ]
[ Voor 3% gewijzigd door MrMarcus038 op 08-11-2017 19:25 ]
Even een DM sturen.
[ Voor 5% gewijzigd door baldyman op 08-11-2017 14:13 ]
Als iemand het linkje naar de cadeaupagina heeft zou ik dat erg waarderen, hopelijk kan ik het potentiële cadeau-kapen dan ook voor zijn
Edit: Bedankt voor de link... Helaas blijk ik te laat te zijn
[ Voor 14% gewijzigd door GmR op 08-11-2017 09:07 ]
Ik vind het wel hufterig gedrag dat mensen die codes kapen, *knip* Laten we dat maar niet doen.
Dank voor de link overigens!!
[ Voor 41% gewijzigd door Yorinn op 08-11-2017 09:46 ]
Dit topic is gesloten.
~[green]Wat willen we WEL in dit topic?
• Referral-codes voor Lightgallery
Een bedankje wordt altijd gewaardeerd.
Wat willen we NIET in dit topic?
• Dubbele / meerdere referral-codes. Ook je eigen code quoten en/of je oude post leeghalen valt onder dubbel-posten. (Post je je referral dubbel of meer dan één referral, dan word je laatste referral verwijderd om het topic schoon te houden. Bij herhaaldelijk dubbel plaatsen van je referral volgen er andere maatregelen.)
• Vragen om referrals.
• Discussies over Lightgallery en het verdienmodel
• Simpele vragen die Lightgallery ook kan beantwoorden
• Slowchat / offtopic-reacties
Let op: Dit zijn referralcodes, de poster verdient aan het gebruik van de code.
Gezien de vele codes die gekaapt worden door anderen, mogen er vanaf heden ook referrals per DM worden aangeboden. Let er hierbij wel op dat je in dit topic meld dat je een code aanbiedt en dat je je post ook wijzigt als je referral gebruikt is. Het vragen om referrals is nog steeds niet de bedoeling in dit topic.