Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 10:50
Is er nou een demo beschikbaar voor op de PC? Zoek het al ff en lijken allemaal dode wegen: http://www.eurogamer.net/...le-now-on-consoles-and-pc bijv en https://www.gamespot.com/...o-out-now-o/1100-6455157/ en zelfs op Bethesda zelf: https://bethesda.net/en/a...e-new-colossus-free-trial

Ze praten allemaal over een PC demo maar nergens linkjes of waar ik het kan downloaden om uit te proberen?

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13:41
quote:
SOTD schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 02:55:
Is er nou een demo beschikbaar voor op de PC? Zoek het al ff en lijken allemaal dode wegen: http://www.eurogamer.net/...le-now-on-consoles-and-pc bijv en https://www.gamespot.com/...o-out-now-o/1100-6455157/ en zelfs op Bethesda zelf: https://bethesda.net/en/a...e-new-colossus-free-trial

Ze praten allemaal over een PC demo maar nergens linkjes of waar ik het kan downloaden om uit te proberen?
Waarom zo druk maken over de ''demo''? De game kost overal ongeveer 22$ dat is peanuts met wat je voor terugkrijgt aan gameplay. Ik zou minder moeite doen met zoeken naar een Demo en de game aanschaffen. Dan constant moeite doen naar een demo zoeken voor 1 stuk van de complete game.

spoiler:
Wat is Do or Die vervelend met de eindbaas zeg. Ik ben zeker op dezelfde stuk 40x doodgegaan.
Heb toen maar gewoon geprobeerd totdat ze uitkwamen uit hun hol alles om mij heen kapot geschoten en ben toen vervolgens via de ladder naar boven gerend. En vanuit boven ze allemaal kapot gemaakt zonder dat ik geraakt kan worden. Anders was het voor mij echt niet te doen.
Op youtube spelen ze allemaal op easy...

• SOTD
quote:
theduke1989 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:04:
[...]

Waarom zo druk maken over de ''demo''? De game kost overal ongeveer 22$ dat is peanuts met wat je voor terugkrijgt aan gameplay. Ik zou minder moeite doen met zoeken naar een Demo en de game aanschaffen. Dan constant moeite doen naar een demo zoeken voor 1 stuk van de complete game.
Ik wil geen miskoop doen. 22 euro ga ik niet dood van maar werkt het wel goed en soepel op mijn pc en vind ik het wel leuk? Als het kan speel ik graag de demo en kom ik hier vragen of iemand weet waar ik moet zijn.

• theduke1989
System Requirements
Windows - Minimum
  • Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
  • Memory: 8 GB RAM
  • Storage: 55 GB available space
  • Graphics: Nvidia GTX 770 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
Windows - Recommended
  • Processor: Intel Core i7-4770/AMD FX-9370 or better
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB/AMD Radeon RX 470 4GB or better
Is niet zo moeilijk te vinden, als je dit kan aanhouden draait het prima. De game draait zelfs op mijn oudere i7 3770K / R290X / 32GB prima op FHD(HD/ULTRA) soepel.

Of het een miskoop is? Ja als je van klassieke shooters houdt. Is dit zeker de game die je moet kopen. Het is niet de oudere Call of Duty of Battlefield. Maar echt de old-skool run/shoot game. Met altijd nog armor/ammunition zoeken door het speelveld.

Daarnaast als je wilt weten hoe de game is. Kan je ook bijvoorbeeld Wolfenstein: The new Order kopen €6,- deze is de voorloper. Kan je meteen zien of je het tof vindt of niet. Want Colussus speelt verder...

theduke1989 wijzigde deze reactie 02-01-2018 08:56 (9%)

• Vibuthi
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14-02 12:00
Voor mij is dit toch de tegenvaller van het jaar.

De Gameplay (Xbox one X) rammelt aan alle kanten:

Waar The New Order nog het meeste op Halo CE leek: JIJ benaderd een ruimte en het initiatief ligt bij JOU. Lijkt The New Colossus meer op Uncharted: Je loopt een ruimte in, haalt een schakelaar over/begint het gevecht en vervolgens stromen vijanden van alle kanten de ruimte in.

Het is vaak volstrekt onduidelijk dat (en waarvandaan) je beschoten wordt en terwijl je denkt dat alles goed gaat val je ineens dood neer. Wat al snel leidt tot een vervelende trial & error gameplay die meer te maken heeft met het onthouden van vijandelijke posities dan met vaardigheid.

Het weapon-wheel is een steeds terugkerende bron van ergernis: langzaam, onduidelijk en onoverzichtelijk. Een leeg wapen is hierdoor vaak een doodvonnis.

Af en toe wissel ik spontaan van wapens: Dit kan gebeuren omdat er een "heavy weapon" tussen de munitie ligt die je aan het oppakken bent (of tijdens een reload), maar ik heb ook vaak meegemaakt dat mijn personage om onduidelijke reden ineens naar de assault rifle schakelt. (Wat wederom een doodvonnis kan zijn als dit betekent dat je hierdoor weer met je weapon-wheel moet gaan lopen klungelen terwijl je midden in een gevecht zit.

Het oppakken van wapens en munitie is wederom een ergernis: De helft van de tijd gaat het vanzelf, soms niet, en soms (veel te vaak) moet je jezelf veel te precies plaatsen om iets op te kunnen pakken.

Vijanden zijn extreme bullet-sponges.

Op de grond vallen na een explosie is de eerste keer wel grappig, maar als het later in het spel 5x achter elkaar gebeurd terwijl je niet eens in de gaten hebt waarom is de lol er snel vanaf.

Talloze irritante bugs: Vijanden die door muren lopen en teleporteren, vijanden die rechtop blijven staan als ze dood zijn, commanders die alarm slaan omdat je een andere commander die 50 meter verderop in een afgesloten ruimte staat vermoord etc. etc. etc.

Vreselijke vervelende luidruchtige "rock" "muziek" tijdens een aantal van de meest irritante gevechten in het spel.

Het spel lijkt constant te stotteren , ik kan niet bepalen of dit een daadwerkelijke performance issue is of dat mijn personage blijft hangen op dingen in de omgeving. (Nazilijken zijn de meest voor de hand liggende verdachten)

Een aantal cut-scenes zijn zo over-the-top dat ik er met plaatsvervangende schaamte naar zit te kijken.

Wolfenstein The New Order is één van mijn favoriete games aller tijden en heb ik met veel plezier minstens 6x uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden, dit vervolg heb ik na een paar uur op de makkelijkste moeilijkheidsgraad gezet om de rest van het verhaal te kunnen zien en was blij dat het afgelopen was, iets wat ik geloof ik nog nooit heb gehad.

Vibuthi wijzigde deze reactie 02-01-2018 13:19 (7%)

• theduke1989
quote:
Vibuthi schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:01:
Voor mij is dit toch de tegenvaller van het jaar.

De Gameplay (Xbox one X) rammelt aan alle kanten:

Waar The New Order nog het meeste op Halo CE leek: JIJ benaderd een ruimte en het initiatief ligt bij JOU. Lijkt The New Colossus meer op Uncharted: Je loopt een ruimte in, haalt een schakelaar over/begint het gevecht en vervolgens stromen vijanden van alle kanten de ruimte in.

Het is vaak volstrekt onduidelijk dat (en waarvandaan) je beschoten wordt en terwijl je denkt dat alles goed gaat val je ineens dood neer. Wat al snel leidt tot een vervelende trial & error gameplay die meer te maken heeft met het onthouden van vijandelijke posities dan met vaardigheid.

Het weapon-wheel is een steeds terugkerende bron van ergernis: langzaam, onduidelijk en onoverzichtelijk. Een leeg wapen is hierdoor vaak een doodvonnis.

Af en toe wissel ik spontaan van wapens: Dit kan gebeuren omdat er een "heavy weapon" tussen de munitie ligt die je aan het oppakken bent (of tijdens een reload), maar ik heb ook vaak meegemaakt dat mijn personage om onduidelijke reden ineens naar de assault rifle schakelt. (Wat wederom een doodvonnis kan zijn als dit betekent dat je hierdoor weer met je weapon-wheel moet gaan lopen klungelen terwijl je midden in een gevecht zit.

Het oppakken van wapens en munitie is wederom een ergernis: De helft van de tijd gaat het vanzelf, soms niet, en soms (veel te vaak) moet je jezelf veel te precies plaatsen om iets op te kunnen pakken.

Vijanden zijn extreme bullet-sponges.

Op de grond vallen na een explosie is de eerste keer wel grappig, maar als het later in het spel 5x achter elkaar gebeurd terwijl je niet eens in de gaten hebt waarom is de lol er snel vanaf.

Talloze irritante bugs: Vijanden die door muren lopen en teleporteren, vijanden die rechtop blijven staan als ze dood zijn, commanders die alarm slaan omdat je een andere commander die 50 meter verderop in een afgesloten ruimte staat vermoord etc. etc. etc.

Vreselijke vervelende luidruchtige "rock" "muziek" tijdens een aantal van de meest irritante gevechten in het spel.

Het spel lijkt constant te stotteren , ik kan niet bepalen of dit een daadwerkelijke performance issue is of dat mijn personage blijft hangen op dingen in de omgeving. (Nazilijken zijn de meest voor de hand liggende verdachten)

Een aantal cut-scenes zijn zo over-the-top dat ik er met plaatsvervangende schaamte naar zit te kijken.

Ik heb het spel op de makkelijkste moeilijkheidsgraad gezet om de rest van het verhaal te kunnen zien en was blij dat het afgelopen was, iets wat ik geloof ik nog nooit heb gehad.
Alle problemen die jij opnoemt kan ik me niet in terugvinden op PS4 PRO. Echt total geen last gehad van bugs in de game, en dit is niet wat ik iets probeer goed te praten. Eergisteren uitgespeeld. En geen enkel problem gehad. Ik speelde op Do or Die. Wat een qua moeilijkheidsgraad echt voor sommige niet aan te raden is. Laat staan de googste moeilijkheidsgraad.

• SOTD
Hmmm, kijk... daarom wil ik een demo. De specs had ik al gezien en daar voldoet mijn pc ruimschoots aan.

Ik hoor overigens erg weinig. Dus ik moet wel kunnen zien waarvandaan geschoten wordt. Als ik telkens doodgeschoten wordt zonder dat ik een idee heb waar het vandaan komt ben ik het heel snel zat. FEAR, COD MW2 en COD BO en Far Cry en Halo en Half Life 2 en Mass Effect trilogie enz enz waren goed te doen voor mij. Ook heb ik genoten van de oeroude Return to castle wolfenstein.

Misschien is er wel een the order demo, ik ga ff zoeken.

Uncharted ken ik alleen van naam dus ik kan er niet over oordelen.

SOTD wijzigde deze reactie 02-01-2018 15:40 (11%)

• azz_kikr
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:35

azz_kikr

Heet patatje :o

quote:
theduke1989 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Alle problemen die jij opnoemt kan ik me niet in terugvinden op PS4 PRO. Echt total geen last gehad van bugs in de game, en dit is niet wat ik iets probeer goed te praten. Eergisteren uitgespeeld. En geen enkel problem gehad. Ik speelde op Do or Die. Wat een qua moeilijkheidsgraad echt voor sommige niet aan te raden is. Laat staan de googste moeilijkheidsgraad.
Zelfde als "i am death incarnate" maar permadeath :D

• Vibuthi
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14-02 12:00
quote:
SOTD schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:38:
Hmmm, kijk... daarom wil ik een demo. De specs had ik al gezien en daar voldoet mijn pc ruimschoots aan.

Ik hoor overigens erg weinig. Dus ik moet wel kunnen zien waarvandaan geschoten wordt. Als ik telkens doodgeschoten wordt zonder dat ik een idee heb waar het vandaan komt ben ik het heel snel zat. FEAR, COD MW2 en COD BO en Far Cry en Halo en Half Life 2 en Mass Effect trilogie enz enz waren goed te doen voor mij. Ook heb ik genoten van de oeroude Return to castle wolfenstein.

De enigste visuele indicatie dat je beschoten/geraakt wordt is het teruglopen van je armorpunten.
Als je bijna dood bent wordt dan eindelijk het scherm zwart/wit en besef je dat er iets aan de hand is, tegen die tijd is het veelal te laat om nog uit te vogelen waar het vandaan komt.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat op een PC het spel beter speelbaar is omdat je (hopelijk) niet afhankelijk bent van een weapon-wheel en aanzienlijk sneller en nauwkeuriger kan richten en om je heen kan kijken. (Een betere FOV zal ook een hoop schelen)

Ik zou een demo van The New Order niet als maatstaf gebruiken voor The New Colossus;
De spellen zijn gewoonweg te verschillend.
En alhoewel The New Order ook absolutt een paar van de minpunten heeft. (Het oppakken van ammo, de bossfights die voornamelijk lastig zijn omdat je zicht beperkt is door rook/vuur en een zeer beperkte FOV)
is het mijns inziens een aanzienlijk leukere en beter afgewerkte game.
Het enigste punt waar The New Colossus het makkelijk wint zijn de graphics, maar verder vond ik het gewoon een matig spel.

Vibuthi wijzigde deze reactie 02-01-2018 17:01 (67%)

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-02 22:21
Een impressie van de game die wat mij betreft accuraat is en een conclusie die ik deel kan je vinden in de review van TotalBiscuit (PC versie).

• theduke1989
Beste alles

Ik heb de game uitgespeeld. En probeer nu dus alle commandeurs uit te schakelen. Meeste zijn uitgeschakeld. Maar mis nu nog een aantal enigmas om de rest te unlocken. Maar hoe moet ik nu de rest uitschakelen? Want kan niet opnieuw missies doen.iemsnd tips

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:24

Notna

Where are you?®

quote:
theduke1989 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:43:
Beste alles

Ik heb de game uitgespeeld. En probeer nu dus alle commandeurs uit te schakelen. Meeste zijn uitgeschakeld. Maar mis nu nog een aantal enigmas om de rest te unlocken. Maar hoe moet ik nu de rest uitschakelen? Want kan niet opnieuw missies doen.iemsnd tips
De missies op de battlemap kan je zo vaak herhalen als je wilt. Als je het wilt 'cheesen'; rush door de Mesquite (met je ouderlijk huis) map heen. Daar kan je in 2 minuten, 2 codes krijgen en meteen het level uitspringen, terug naar Eva's Hammer. Rinse en repeat.

Wat hier dus ook aangegeven is:

Scavy in "[Multi] Wolfenstein II: The New Colossus"

Notna wijzigde deze reactie 06-01-2018 17:49 (8%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• theduke1989
quote:
Notna schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:48:
[...]

De missies op de battlemap kan je zo vaak herhalen als je wilt. Als je het wilt 'cheesen'; rush door de Mesquite (met je ouderlijk huis) map heen. Daar kan je in 2 minuten, 2 codes krijgen en meteen het level uitspringen, terug naar Eva's Hammer. Rinse en repeat.

Wat hier dus ook aangegeven is:

Scavy in "[Multi] Wolfenstein II: The New Colossus"
Il heb die niet op de map helaas.moet dus andere levels.doe .

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
theduke1989 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:13:
[...]

Il heb die niet op de map helaas.moet dus andere levels.doe .
Dan eerst sparen zodat je Mesquite kan unlocken en die dan spammen totdat je alle codes hebt :)

• theduke1989
quote:
Notna schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:14:
[...]

Dan eerst sparen zodat je Mesquite kan unlocken en die dan spammen totdat je alle codes hebt :)
Danke, voor de heldere uitleg is inderdaad simpel. Mus noch zwei Uber commandos kaput machen. Und dann Ben ich fertig.

• theduke1989
Kann jemand mir sagen wat je nog kan doen als je alle Uber commandos kapot hebt gemaakt nog in de game kan doen?
Zelfs de laatste in Riverside met zijn grote fake robot vriendje is kapoet.

Want wanneer je start drukt krijg ik alsnog bij main: dat het niet afgerond is. Kan iemand me vertellen ?

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
theduke1989 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:18:
Kann jemand mir sagen wat je nog kan doen als je alle Uber commandos kapot hebt gemaakt nog in de game kan doen?

Want wanneer je start drukt krijg ik alsnog bij main: dat het niet afgerond is. Kan iemand me vertellen ?
Na de main story, kan je er voor kiezen alls ubercommandos dood te maken en tegelijkertijd ook alle collectibles te verzamelen. Als je de Season Pass ook hebt, kan je de DLC ook nog spelen in de vorm van The Freedom Chronicles. Afgezien van dat; niets.

Dat het spel overigens niet echt afgelopen is, komt dus door de optie om de Ubercommandos nog te vermoorden. Er is niet echt een definitief einde.

Alleen het spel opnieuw spelen op een andere moeilijkheidsgraad wellicht...

• theduke1989
Ik heb alle über Kommandos doodgemaakt. Op de killer board is alles klaar. Ga dan denk ik alles zoeken heb nog enkele te gaan .

• cvs79
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:56
quote:
SOTD schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:38:
Hmmm, kijk... daarom wil ik een demo. De specs had ik al gezien en daar voldoet mijn pc ruimschoots aan. op

Op steam staat een demo. http://store.steampowered...tein_II_The_New_Colossus/

• theduke1989
Hoeveel % hebben jullie de game uitgespeeld?

Ik zelf heb 52% uitgespeeld met
Onderandere'
- alle über Kommandos doodgemaakt gemaakt.
- alle records verzamelt.
- alle max toys verzamelt.

• ruftman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 11:37
quote:
StGermain schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 03:45:
[...]

De wereld buiten vergt uiteraard wat meer van je grafische kaart dan de indoor levels.
Inmiddels speel ik hem. Het draait als een zonnetje op mijn I7 860 met GTX 970 op high instellingen.

Vreemd genoeg wil fraps dan weer niet de fps laten zien.....

• Muggie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16-02 21:25

Muggie

8 pm

En uitgespeeld. Vond hem op het op een na moeilijkste niveau eigenlijk te makkelijk en te kort. Sommige punten moest ik wel vaak overdoen maar de eindbaas was in een keer klaar. In totaal 18 uur gespeeld tot de eindcredits. Had op wat meer zoekwerk gehoopt maar dat zit er al tijden niet meer in eigenlijk. Uitwerking is goed gedaan verder, nu nog een rondje om alle collectibles te verzamelen en lekker te knallen want dat is uitstekend voor elkaar.

PSN: mug_8pm

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-02 20:18
quote:
theduke1989 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:18:

Je kunt ook challenges doen, of zijn die onderdeel van de DLC ook? Dan krijg je beoordeling op tijd/killratio/etc.

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:11

westergas

rikkie_pc

Heerlijk spel met leuk uitgewerkte karakters/verhaal.
End credits gehad en heb me voor genomen dat ik alle Uber Commando's ga rossen en alle Max toys ga verzamelen.

rikkie de zwerver TweakersIII

• SOTD
Ik zit nu in een missie waar een container aan plafond steeds heen en weer in de kamer gaat. Met een laser kan ik de zijkanten wegsmelten maar hoe kom ik in godsnaam in dat ding? Er zit oa lichaamsbescherming in.

Heb al rond gekeken voor een alternatieve route om boven te komen zodat ik zo de container in kan wandelen, heb vanaf verschillende objecten staan te springen maar hij is heel erg slecht in springen en ergens erin komen. Dat hebben ze bij Prey beter gedaan.

Het moet kunnen, anders zou dat er niet in zitten maar vind ook geen howto daarover op internet (misschien verkeerde zoekwoorden: moving container new colossus). Iemand die me kan verlossen?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb vandeweek de laatste DLC uitgespeeld (Captain Wilkins): aan de ene kant *O* maar ook weer :/ want jammer dat het nu klaar is. Erg genoten van het spel, en soms echt wel even een level een flink aantal keer moeten doen omdat het toch wel pittig is. Die challenges zijn ook behoorlijk lastig, of ik ben nu echt oud te worden :P Al met al toffe game, ben zeer benieuwd wat er hierna nog gaat volgen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• SOTD
quote:
2Dutch schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:48:
Heb vandeweek de laatste DLC uitgespeeld (Captain Wilkins): aan de ene kant *O* maar ook weer :/ want jammer dat het nu klaar is. Erg genoten van het spel, en soms echt wel even een level een flink aantal keer moeten doen omdat het toch wel pittig is. Die challenges zijn ook behoorlijk lastig, of ik ben nu echt oud te worden :P Al met al toffe game, ben zeer benieuwd wat er hierna nog gaat volgen :)
Weet jij het antwoord op mijn vraag? :P
quote:
SOTD schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:40:
Ik zit nu in een missie waar een container aan plafond steeds heen en weer in de kamer gaat. Met een laser kan ik de zijkanten wegsmelten maar hoe kom ik in godsnaam in dat ding? Er zit oa lichaamsbescherming in.

Heb al rond gekeken voor een alternatieve route om boven te komen zodat ik zo de container in kan wandelen, heb vanaf verschillende objecten staan te springen maar hij is heel erg slecht in springen en ergens erin komen. Dat hebben ze bij Prey beter gedaan.

Het moet kunnen, anders zou dat er niet in zitten maar vind ook geen howto daarover op internet (misschien verkeerde zoekwoorden: moving container new colossus). Iemand die me kan verlossen?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

quote:
SOTD schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 19:14:
Weet jij het antwoord op mijn vraag? :P
Uh kan me wel een container herinneren waar ik met wat gespring in kon komen nadat ik zijkanten had gesmolten, had die stelten toen ook. Kan me het verder niet meer exact genoeg herinneren. Maar moet een walkthrough voor te vinden zijn op YouTube lijkt me, vooral bij die 100% gamers die elke hoek afspeuren :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• SOTD
quote:
2Dutch schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 19:25:
[...]

Uh kan me wel een container herinneren waar ik met wat gespring in kon komen nadat ik zijkanten had gesmolten, had die stelten toen ook. Kan me het verder niet meer exact genoeg herinneren. Maar moet een walkthrough voor te vinden zijn op YouTube lijkt me, vooral bij die 100% gamers die elke hoek afspeuren :P
Heb echt heleboel walkthroughs gekeken, vreemd genoeg geen 1 gevonden waarin ze in de heen en weer bewegende container springen. Ik heb idd de zijkanten eraf gesmolten, ben op van alles gaan staan maar ik word knetterhard naar achteren geduwt of hang ff half erin maar val dan eruit als ik erin wil springen, meerdere keren geprobeerd.

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:49
De game na lange tijd weer een kans gegeven op xbox one x, wat blijkt ze hebben de difficulty al enige tijd geleden getweaked. Binnen 1 try ben ik door het courthouse level gekomen. EINDELIJK is de game “gefixed”

Waar deel 1 in mijn boeken staat als een van de beste shooters van de afgelopen jaren, verpeste de difficulty in deel 2 een heel groot gedeelte van de fun. Hoewel, niet alles, de game is gewoon een stuk minder dan deel 1. Echter kan ik de game nu wel gewoon normaal uitspelen op xbox.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• theduke1989
@swoutr difficuilty zou geen issue moeten zijn toch? is meer de player issue.

Maar ga binnenkort maar eens weer de expansions kopen om alles uit te spelen.

theduke1989 wijzigde deze reactie 05-04-2018 15:44 (33%)

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:49
quote:
theduke1989 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:43:
@swoutr difficuilty zou geen issue moeten zijn toch? is meer de player issue.

Maar ga binnenkort maar eens weer de expansions kopen om alles uit te spelen.
Dat was het dus niet, de game was onmogelijk moeilijk. Op pc kreeg ik het na aardig wat try’s voor elkaar de game op een hogere difficulty uit te spelen, op console met een controller was het niet te doen.

Ik speel al 27 jaar games op console en pc altijd op hard of hoger, laatst nog halo 5 en Titanfall 2 uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad. Die games voelde fair op hard, niet zo oneerlijk “moeilijk” als wolfenstein 2. De balancing patch heeft het gelukkig gefixed.

Lag het aan de speler, dan was Bethesta vast niet met een patch gekomen. Of ze moeten mijn tweakers forum posts gelezen hebben ;).

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15:57
quote:
theduke1989 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:54:
System Requirements
Windows - Minimum
  • Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 770 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
Windows - Recommended
  • Processor: Intel Core i7-4770/AMD FX-9370 or better
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB/AMD Radeon RX 470 4GB or better
Is niet zo moeilijk te vinden, als je dit kan aanhouden draait het prima. De game draait zelfs op mijn oudere i7 3770K / R290X / 32GB prima op FHD(HD/ULTRA) soepel.

Of het een miskoop is? Ja als je van klassieke shooters houdt. Is dit zeker de game die je moet kopen. Het is niet de oudere Call of Duty of Battlefield. Maar echt de old-skool run/shoot game. Met altijd nog armor/ammunition zoeken door het speelveld.

Daarnaast als je wilt weten hoe de game is. Kan je ook bijvoorbeeld Wolfenstein: The new Order kopen €6,- deze is de voorloper. Kan je meteen zien of je het tof vindt of niet. Want Colussus speelt verder...
Even een "lok quote'

Ik gebruik bij Wolfenstein 2 de ingame benchmark en die geeft cijfers over fps, cpu en gpu. Bij de cijfers over mijn cpu zijn de cijfers meestal geel gekleurd en soms even rood. Wat betekent dat? Gpu cijfers zijn altijd groen.

CPU is: i7 3770K, GPU is MSI GTX 980

• SOTD
SOTD schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 19:50:
[...]

Heb echt heleboel walkthroughs gekeken, vreemd genoeg geen 1 gevonden waarin ze in de heen en weer bewegende container springen. Ik heb idd de zijkanten eraf gesmolten, ben op van alles gaan staan maar ik word knetterhard naar achteren geduwt of hang ff half erin maar val dan eruit als ik erin wil springen, meerdere keren geprobeerd.
Iemand nog oplossing hiervoor? :>

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:13
Is de X1 versie de moeite waard?

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-02 20:18
Persoonlijk vond ik van wel. Speelde goed en toffe game :)

• SOTD
Inmiddels dit spel inclusief de seasonpass toch maar gekocht. Vind het een erg leuke spel. De chronicles zijn erg vermakelijk. Iemand doodmaken door knetterhard tegen hem op te botsen, of door smalle openingen kruipen en 1 voor 1 vermoorden.

Meesterlijke spel. Hierna ga ik de new order ook maar proberen.

• SOTD
Ik heb volgens de war map slechts 1 wapenupgrade niet. Echter zie ik bij mijn wapens 2 lege vakjes. Lees oa op Google dat het een bug is. De 1 zegt dat er niet 1 maar 2 in de penthouse ligt (ik vind de 2e niet hoor). De ander zegt dat hij een Uberkommandant opdracht niet voltooid zodat hij oneindig vaak de wapenupgrade kan pakken. Weer een ander spreekt van een foutieve aanduiding in de war map, dat ie aangeeft dat ik hem wel heb maar toch niet zo is.

Eva Hammer wordt niet weergegeven met info op de warmap dus die heb ik handmatig gecontroleerd en zijm alle 3 leeg.

Heeft iemand de gouden tip?

Nog een andere vraag, ik kan die rugbypads ergens ophalen, betekent dit dat ik straks met mijn pak straks door buizen kan kruipen EN door deuren/vyanden kan rennen? Komt daarna steltlopen dan ook erbij?

• SOTD
SOTD schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:13:
Ik heb volgens de war map slechts 1 wapenupgrade niet. Echter zie ik bij mijn wapens 2 lege vakjes. Lees oa op Google dat het een bug is. De 1 zegt dat er niet 1 maar 2 in de penthouse ligt (ik vind de 2e niet hoor). De ander zegt dat hij een Uberkommandant opdracht niet voltooid zodat hij oneindig vaak de wapenupgrade kan pakken. Weer een ander spreekt van een foutieve aanduiding in de war map, dat ie aangeeft dat ik hem wel heb maar toch niet zo is.

Eva Hammer wordt niet weergegeven met info op de warmap dus die heb ik handmatig gecontroleerd en zijm alle 3 leeg.

Heeft iemand de gouden tip?

Nog een andere vraag, ik kan die rugbypads ergens ophalen, betekent dit dat ik straks met mijn pak straks door buizen kan kruipen EN door deuren/vyanden kan rennen? Komt daarna steltlopen dan ook erbij?
Wapenupgrade is opgelost, ik had Venus over het hoofd gezien en bij transporthal kon ik nog 1 upgrade halen.

Inmiddels heb ik de Ram Shackles en Battle Walker ook al. Dus ja op mijn vraag. Ik dacht dat ik moest kiezen en het bij 1 van de 3 bleef.

Toen ik de battle walker nog niet had had ik een commandant gedood op de 2e verdieping waar ik niet bij kon. Vond het zonde de Enigma kaart achter te laten en gelukkig kon ik het lijk met raketkogels naar beneden schieten.

Ik geniet erg van het spel, sommige stukjes zijn meesterlijk gedaan, zoals hoe Hitler zich gedraagt op Venus.

• SOTD
MetalSonic schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:20:
[...]

Even een "lok quote'

Ik gebruik bij Wolfenstein 2 de ingame benchmark en die geeft cijfers over fps, cpu en gpu. Bij de cijfers over mijn cpu zijn de cijfers meestal geel gekleurd en soms even rood. Wat betekent dat? Gpu cijfers zijn altijd groen.

CPU is: i7 3770K, GPU is MSI GTX 980
Suf gezocht maar waar vind ik de ingame benchmark? Alles nagelopen in W2TNC maar zie niks? Ook via google word ik niks wijzer.

• MetalSonic
SOTD schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:58:
[...]

Suf gezocht maar waar vind ik de ingame benchmark? Alles nagelopen in W2TNC maar zie niks? Ook via google word ik niks wijzer.
In W2TNC kan je bij settings aangeven hoeveel je wilt dat er zichtbaar is. Settings of advanced settings..

En ik denk dat ik weet waarom 't af en toe rood is bij mij dat zijn waarschijnlijk de "frametimes" het verschil tussen het snelste en 't langzaamste dat 't duurt om een frame te genereren heeft bij mij soms dus grote verschillen. Achja dat zal dan wel, de gpu is nu immers alweer zo'n 2 generaties achterop

• SOTD
MetalSonic schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:44:
[...]

In W2TNC kan je bij settings aangeven hoeveel je wilt dat er zichtbaar is. Settings of advanced settings..

En ik denk dat ik weet waarom 't af en toe rood is bij mij dat zijn waarschijnlijk de "frametimes" het verschil tussen het snelste en 't langzaamste dat 't duurt om een frame te genereren heeft bij mij soms dus grote verschillen. Achja dat zal dan wel, de gpu is nu immers alweer zo'n 2 generaties achterop
Inmiddels gedaan, cpu is vaak rood, gpu minder vaak. Er verschijnt meer groen bij gpu als ik beweeg. Heel gek want mijn graka is wel datgene wat bij recommed grafish card staat: 1060GTX 6GB. Ook heb ik 16GB ram zoals bij recommed staat.

Cpu lijkt mij ook geen langzaam beestje: i7 6700K 4,0Ghz. Toch is ie best vaak rood, bijna continu.

Overigens mag je meuk misschien 2 generaties oud zijn, dit spel is ook alweer van 27 Oktober 2017.

Bijna klaar met gamen overigens, nog 4 ubercommandants. Dus nog ff genieten van deze game en dan moet ik weer op zoek naar een andere game.

Wat me wel stoort is dat er niet genoeg enigma kaarten zijn en ik dus sommige levels voor de 3e of 4e keer moet spelen.

Ook had ik regelmatig last van couldnt write crash dump. Zo een beetje alles geprobeerd wat google zegt maar uiteindelijk heeft Steam (of zo) het zelf opgelost want die melding is eindelijk weg.

• MetalSonic
SOTD schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:42:
[...]

Inmiddels gedaan, cpu is vaak rood, gpu minder vaak. Er verschijnt meer groen bij gpu als ik beweeg. Heel gek want mijn graka is wel datgene wat bij recommed grafish card staat: 1060GTX 6GB. Ook heb ik 16GB ram zoals bij recommed staat.

Cpu lijkt mij ook geen langzaam beestje: i7 6700K 4,0Ghz. Toch is ie best vaak rood, bijna continu.

Overigens mag je meuk misschien 2 generaties oud zijn, dit spel is ook alweer van 27 Oktober 2017.

Bijna klaar met gamen overigens, nog 4 ubercommandants. Dus nog ff genieten van deze game en dan moet ik weer op zoek naar een andere game.

Wat me wel stoort is dat er niet genoeg enigma kaarten zijn en ik dus sommige levels voor de 3e of 4e keer moet spelen.

Ook had ik regelmatig last van couldnt write crash dump. Zo een beetje alles geprobeerd wat google zegt maar uiteindelijk heeft Steam (of zo) het zelf opgelost want die melding is eindelijk weg.
Hmm vreemd dan snap ik de kleurtjes niet. Die CPU van jou zou meer dan goed genoeg moeten zijn. Loopt nu 3 generaties achter op de nieuwste cpu's. Die van mij loopt 6 generaties achter..... Je kaart is vergelijkbaar met die van mij..

Ach het zal wel ik heb Wolfenstein 1 & 2 uitgespeeld. Speelde beide heerlijk weg maar ik denk niet dat ik over 10 jaar terug kijk naar deze games met een gevoel van "WOW dat was epich, of dat ik de rillingen krijg van sommige muziek van het spel".

Beide waren 't voor mij heerlijke popcorn shooters, lekker uitspelen en dan niet meer aanraken. :)

• SOTD
MetalSonic schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:31:
[...]

Hmm vreemd dan snap ik de kleurtjes niet. Die CPU van jou zou meer dan goed genoeg moeten zijn. Loopt nu 3 generaties achter op de nieuwste cpu's. Die van mij loopt 6 generaties achter..... Je kaart is vergelijkbaar met die van mij..

Ach het zal wel ik heb Wolfenstein 1 & 2 uitgespeeld. Speelde beide heerlijk weg maar ik denk niet dat ik over 10 jaar terug kijk naar deze games met een gevoel van "WOW dat was epich, of dat ik de rillingen krijg van sommige muziek van het spel".

Beide waren 't voor mij heerlijke popcorn shooters, lekker uitspelen en dan niet meer aanraken. :)
Voor mij is het wel een WOW spel. Die onthoofding had ik niet verwacht, net als die droom en het pijnlijke besef dat het maar een droom was. Dat hele scène met Hitller was ook erg vermakelijk.

De shooter die jij maar weglegt na 1 keer spelen, dat is voor mij Gears of war 1 en 2 en 3. Judgment heb ik vaker opnieuw gespeeld, verhaallijn is subliem. Daarvan heb ik elke scène gezien als enige game ter wereld. GOW4 heb ik stukje van gespeeld maar ben er niet kapot van.

Heb jij de nieuwe Prey al eens uitgeprobeerd, of liever wat vond jij wel WOW?
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True