Ford Ka bj2006

Pagina: 1
Acties:
  • 781 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

ben van plan auto kopen zoals ford ka of ford fiesta

hebben jullie tips/evaring/info over deze auto
degene die ford ka of ford fiesta hebben hoe is jullie ervaring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56

Tomatoman

Fulltime prutser

Er zijn nu al twee topics van jou gesloten, telkens om dezelfde reden. Als je niet wilt dat dit nummer drie gaat worden, raad ik je aan je topicstart grondig aan te passen :)

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

houthakker

Poehé

Waarom kijk je niet even hier: \[C-BBG] Eerste auto voor starter met klein budget daar word ook de Ford Ka besproken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Tomatoman

welke 2 topics gesloten
en wat heb ik met deze topic verkeerd geschreven is niet bedoeld om reclame te maken wou weten of er degene die ford ka mee gereden hebben raden ze het aan om te kopemn of niet (reviews zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

CB deze maand een mooi overzicht van de kosten en de pech frequenties van diverse klassen auto's.
Vrijwel in elke bieb gratis te lezen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:10

Yucon

*broem*

Het is een beetje een afweging van je eigen vaardigheden. Ligt je specialiteit bij het vervangen van koppakkingen of het lassen van plaatwerk rond de tankdop? >:)

Dat je op tweakers zit is een pre. Electra is bij beide niet heel geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56

Tomatoman

Fulltime prutser

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:36:
@Tomatoman

welke 2 topics gesloten
en wat heb ik met deze topic verkeerd geschreven is niet bedoeld om reclame te maken wou weten of er degene die ford ka mee gereden hebben raden ze het aan om te kopemn of niet (reviews zeg maar)
vliegticket vergelijkingsite en Welke spaken en nippels, maar dat wist je zelf ook wel. Het terugkerende commentaar is dat als je een topic opent, er wat meer eigen initiatief van je wordt verwacht. Het enige wat je nu doet is een nogal algemene vraag in een topic gooien, maar verder vermeld je helemaal niets. Niet wat de aanleiding voor je vraag is, niet wat je zelf al hebt uitgezocht, niet waar je naar op zoek bent (bouwjaar, budget, enzovoort). Kennelijk heb je ook niet de topics gelezen die er al over dit onderwerp zijn. Gathering of Tweakers is geen afhaalloket waar je een vraag kunt neergooien en vervolgens achteroverleunen.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Tomatoman

vliegticket vergelijkinsite kon ik niet mee rop reageren topic werd gelijk afgesloten hier over geen bericht gestuurd aan me
over topic spaken en nippels ja klopt had er meer kunnen over zeggen was tussentijd druk met project werk vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@route99

wat is CB is dat zoiets als autoweek boekjes bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Consumenten Bond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Dit is een wel erg algemene vraag met een erg magere topic start. Enkele vragen die je jezelf sowieso moet stellen voor je hier een topic plaatst, zijn:
Wat heb je zelf al onderzocht?
Waarom denk je aan deze opties?
Wat zijn je eisen?
Wat zijn je twijfels hierover?
Etc.

Voor nu gaat deze dicht en mag je het later opnieuw proberen met een betere topic start.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.