Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:45
Jaymone schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Goed nieuws! Ben ook in afwachting van hun, gekozen voor betalen bij afhalen
Hoe laat had jij besteld?
09:12 ongeveer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:34
MJHH93 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:35:
Het bedrag is vanochtend door Mediamarkt van mijn CC afgeschreven. Had gekozen voor ophalen in de winkel 3 november. Op de website van Mediamarkt staat het volgende:

[...]

Ik ben benieuwd.. :)
Weet Niet of je hier juist zo blij mee moet zijn. Wat ik heb begrepen is dat de Mediamarkt (filialen) pas op Donderdag weten wat hun voorraad wordt op Vrijdag. Dan zouden ze nu dus nog onmogelijk kunnen weten wie verzekerd is van een telefoon en dan kan het dus goed zijn dat je lang je centen kwijt bent.

(Deze info gaat over een fysiek filiaal, of dit ook zo werkt voor de internetshop weet ik niet. Afhaal orders gaan in ieder geval uit de voorraad van de webwinkel en niet van het filiaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:36
DVDB schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:54:
[...]

Nee, een aantal zullen verkocht worden via providers. Waar Apple ook andere afspraken mee heeft. Een vriend van me werkt bij coolblue. En zij krijgen 0 voorraad. En daardoor is er bij hen ook beslist geen valse beloften te geven. Omdat daar in het verleden heel veel klanten lastig voor waren.
MJHH93 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:35:
Het bedrag is vanochtend door Mediamarkt van mijn CC afgeschreven. Had gekozen voor ophalen in de winkel 3 november. Op de website van Mediamarkt staat het volgende:

[...]

Ik ben benieuwd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
BekSide schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:13:
[...]

Weet Niet of je hier juist zo blij mee moet zijn. Wat ik heb begrepen is dat de Mediamarkt (filialen) pas op Donderdag weten wat hun voorraad wordt op Vrijdag. Dan zouden ze nu dus nog onmogelijk kunnen weten wie verzekerd is van een telefoon en dan kan het dus goed zijn dat je lang je centen kwijt bent.

(Deze info gaat over een fysiek filiaal, of dit ook zo werkt voor de internetshop weet ik niet. Afhaal orders gaan in ieder geval uit de voorraad van de webwinkel en niet van het filiaal.)
Vandaag worden de webshop bestellingen verdeeld, is mij verteld

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 23:52
Tomskii5 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:01:
[...]

Is er bij jou iets gecharged op je CC? Of ook gewoon mail ter bevestiging van ophaling? Indien je die 64GB gisteren nog hebt kunnen scoren: dat was mijn 2de reservatie die ik geannuleerd heb omdat ik voor de 256GB ga :-)
Nee nog niks gecharged op men Cc.
Enkel mailtje waarin men reservering voor Apple Store Brussel bevestigd word.

64gb heb ik vrijdag gereserveerd bij Apple zelf ze.
Kan altijd vragen of er nog ne 256 beschikbaar is vrijdag maar die kans is klein. :)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Bij mij inmiddels ook gereserveerd op mijn CC, ophalen bij Apple store met tijdslot 3 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04 22:48
BekSide schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:13:
[...]

Dat kunnen ze toch niet maken, ik heb geen cc maar als het bedrag er al af is, en dan wachten tot 27nov is uit den boze, Ik denk dat het gewoon de systemen zijn die nu waarden geven die niet kloppen, 3nov is 3 nov en Apple weet vanuit het verleden best hoeveel nodig zijn om dit te voorkomen, de webwinkels daarentegen, weet ik niet of die zo voorzichtig zijn want dat zijn deren met andere deals en voorwaarden, providers daarentegen zullen wel snel kunnen leveren, daar zijn de voorwaarden ook wel vast opzicht.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-04 22:52
Rickth64 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:58:
Nog meer mensen via KPN besteld? Hebben jullie ook een mailtje “uw iPhone is gereserveerd” gehad? En dat je hem zogenaamd als een van de eersten krijgt ;)
Hier hetzelfde. 9:02 besteld, om 9:14 bevestiging van reservering gehad en sindsdien geen updates meer.
In het online overzicht staat de status ook nog op Controleren.
Ook staat er dat ze zodra het toestel leverbaar is, zullen bellen om een bezorgafspraak te maken.Er staat wel dat ze dat doen door te bellen naar 050-3689322, dat volgens mij juist het nummer is dat ik moet bellen om de afspraak te maken. Staat dat er bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
mell33 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:51:
[...]

Dat kunnen ze toch niet maken, ik heb geen cc maar als het bedrag er al af is, en dan wachten tot 27nov is uit den boze, Ik denk dat het gewoon de systemen zijn die nu waarden geven die niet kloppen, 3nov is 3 nov en Apple weet vanuit het verleden best hoeveel nodig zijn om dit te voorkomen, de webwinkels daarentegen, weet ik niet of die zo voorzichtig zijn want dat zijn deren met andere deals en voorwaarden, providers daarentegen zullen wel snel kunnen leveren, daar zijn de voorwaarden ook wel vast opzicht.
Bij Apple zelf is het volgens mij ook zo als er geld afgeschreven is dat je zeker bent van levering op 3-Nov. dan is er ook al een toestel aan jou toegewezen. (Bij mij nog niks afgeschreven helaas, levering 20-27nov.)

Maar een winkel als Mediamarkt wil gewoon het maximale aan geld binnen harken, al is het maar tijdelijk. Die reserveren het gewoon van de creditcard en leveren pas een maand later.

Heb daarnaast dus ook nog een order bij Mediamarkt lopen met afhalen en betalen bij afhalen..... hier dus geen info over.

[ Voor 8% gewijzigd door BekSide op 30-10-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Snakefoodjah schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Kan altijd vragen of er nog ne 256 beschikbaar is vrijdag maar die kans is klein. :)
Als je gekozen hebt voor afhaling in Apple Store Brussel zal er ook niks van je CC afgaan. Je dient in de Apple Store zelf te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:32
Snakefoodjah schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Vrees er ook voor idd. 64GB zou te klein worden voor mij, dan maar eerstvolgende grootte dus 256GB :p. The wait is killing me

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
DVDB schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Als je gekozen hebt voor afhaling in Apple Store Brussel zal er ook niks van je CC afgaan. Je dient in de Apple Store zelf te betalen.
Dacht ik ook maar ik lees hier dan dat mensen met afhaling in Amsterdam wel gecharged worden....

Dus gewoon ter plaatse betalen met cc, contant of Bancontact ... :)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
DVDB schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Dat is niet waar. Mijn CC is gister al belast voor het hele bedrag. Ophalen in Amsterdam op 3 november.

Geldt voor meerdere mensen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 979059

Peabz21 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Dat is niet waar. Mijn CC is gister al belast voor het hele bedrag. Ophalen in Amsterdam op 3 november.

Correct.. dacht ook dat het anders zou zijn ..
Vannacht inderdaad het hele bedrag als reservering zichtbaar !

Dus wanneer wordt het dan een echte afschrijving en geen reservering ?
bij het ophalen ?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 979059 op 30-10-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
[...]

Misschien is dit enkel geldig in Nederland?
2jaar geleden had ik reservering in Lille en daar heb ik ook ter plaatse gewoon moeten betalen...

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-04 09:59
Op mijn CC staat het bedrag nog gereserveerd en niet zodanig als afgeschreven. Het lijkt me prima in orde, maar sinds dit mijn eerste aankoop via mijn CC is zou ik enige opheldering wel waarderen. Iemand?

Edit: ik krijg hem bezorgd a.s. vrijdag.

[ Voor 9% gewijzigd door Tesio op 30-10-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DVDB schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:54:
[...]

Nee, een aantal zullen verkocht worden via providers. Waar Apple ook andere afspraken mee heeft. Een vriend van me werkt bij coolblue. En zij krijgen 0 voorraad. En daardoor is er bij hen ook beslist geen valse beloften te geven. Omdat daar in het verleden heel veel klanten lastig voor waren.
Wat betreft Coolblue dat is niet helemaal correct.
Ze doen inderdaad niet aan pre-order..

Ze krijgen hele kleine voorraad en hebben enkele vaste klanten gebeld die ingeschreven stonden voor de iphone X alert met de vraag of ze a.s. vrijdag in het bezit willen zijn van de Iphone X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Tesio schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:10:
Op mijn CC staat het bedrag nog gereserveerd en niet zodanig als afgeschreven. Het lijkt me prima in orde, maar sinds dit mijn eerste aankoop via mijn CC is zou ik enige opheldering wel waarderen. Iemand?

Edit: ik krijg hem bezorgd a.s. vrijdag.
Afschrijving gebeurt pas zodra het verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:30

Toppe

Oké ✅

MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

Bij mij is het gewoon afgeschreven hoor, al is dit via Bunq en een MasterCard direct gekoppeld aan een betaal rekening!

[ Voor 72% gewijzigd door Toppe op 30-10-2017 11:18 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 13:51
Toppe schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:17:
[...]

Bij mij is het gewoon afgeschreven hoor, al is dit via Bunq en een MasterCard direct gekoppeld aan een betaal rekening!
En je bunq MasterCard is een debit card, geen creditcard. Dus ja, je geld wordt direct afgeschreven.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVDB
Snakefoodjah schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Dacht ik ook maar ik lees hier dan dat mensen met afhaling in Amsterdam wel gecharged worden....

Dus gewoon ter plaatse betalen met cc, contant of Bancontact ... :)
in Nederland is deze optie ook niet meer beschikbaar om een of andere reden. Daar betaal je meteen en blijft je toestel 7 dagen max beschikbaar liggen. Wij reserveren en moeten de aangegeven dag komen of hij is niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
[...]

Zoals ik hierboven al zei, dat is voor Nederland het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-04 14:49
liemjordi schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Hier hetzelfde. 9:02 besteld, om 9:14 bevestiging van reservering gehad en sindsdien geen updates meer.
Ook staat er dat ze zodra het toestel leverbaar is, zullen bellen om een bezorgafspraak te maken.Er staat wel dat ze dat doen door te bellen naar 050-3689322, dat volgens mij juist het nummer is dat ik moet bellen om de afspraak te maken. Staat dat er bij jou ook?
Nee. Dat staat bij mij nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

bardi-1 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:19:
[...]

En je bunq MasterCard is een debit card, geen creditcard. Dus ja, je geld wordt direct afgeschreven.
Dat bedoel ik :p ik ga er vanuit dat het gewoon gaat lukken! Heb er zin in! Met gierende banden richting Haarlem B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
DVDB schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
in Nederland is deze optie ook niet meer beschikbaar om een of andere reden. Daar betaal je meteen en blijft je toestel 7 dagen max beschikbaar liggen. Wij reserveren en moeten de aangegeven dag komen of hij is niet meer beschikbaar.
Aha, dat verklaard het één en ander. Zie ook enkel de reservering via de url in de mail (en niet gewoon als ik inlog op mijn apple account) dus das best verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 21:38
MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

Bij mij “helaas” al wel volledig afgeschreven, maar nog niet verzonden tot op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Exxus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Bij mij “helaas” al wel volledig afgeschreven, maar nog niet verzonden tot op dit moment.
Is het afhaal? Mijne staat ook nog niet op verzonden namelijk

Ik denk dat hij pas donderdag op de status ‘verzonden naar Apple store’ zal springen

[ Voor 14% gewijzigd door Toppe op 30-10-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Dan zal je hem ook snel krijgen. er is net een stuk op de fp, het staat er niet bij maar ik denk dat als je het bedrag afgetrokken ziet, je hem ook snel krijgt, En als je langer moet wachten zullen ze het er niet aftrekken.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Ontvang net van een verkoper in Dubai op Snapchat een filmpje van de iPhone X en dat 'ie ze nu verkoopt. 19.999 AED (4600 EUR) voor 64GB. Nog best een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-04 10:35
MediaMarkt Duitsland, zojuist een mail ontvangen:

Liebe Kundin,
lieber Kunde,

vielen Dank für Ihre Bestellung bei www.mediamarkt.de!

Auch in diesem Jahr stellt Apple zur Veröffentlichung des neuen iPhone X nur eine vergleichsweise geringe Anzahl bereit. Aus diesem Grund können wir Ihnen zum offiziellen Verkaufsstart (03.11.2017) eine Abholbereitschaft in Ihrem Markt leider nicht garantieren.
Wichtig: Bitte warten Sie deshalb bis Sie Ihre Abholbestätigung per E-Mailten erhalten, bevor Sie Ihren Media Markt zu Abholung aufsuchen, damit Sie den Laden auch mit Ihrem iPhone X verlassen.

In der Frage der Lieferzeiten sind wir maßgeblich von den tatsächlichen Liefermengen des Herstellers abhängig, erhalten jedoch kontinuierlich Nachlieferungen, um offenen Bestellungen schnellstens nachzukommen.
Als MediaMarkt Kunde können Sie sich sicher sein, dass wir unsere Möglichstes tun, Ihr neues iPhone X schnellstmöglich zu beschaffen.

Wir bedanken uns für Ihr Vertrauen und Ihre Geduld!

Viele Grüße

Ihr Media Markt E-Business Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 21:38
Toppe schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Is het afhaal? Mijne staat ook nog niet op verzonden namelijk

Ik denk dat hij pas donderdag op de status ‘verzonden naar Apple store’ zal springen
Nee, is echt bezorging aankomende vrijdag. Heb wel een Amex kaart, maar zou geen verschil moeten maken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onur.b
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02-2023
Bij mij is het totale bedrag gereserveerd op mijn CC , ik mag me iPhone vrijdag ophalen bij de Apple store in Amsterdam. maar mijn status staat nog op 'artikelen worden verwerkt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:25
Vodafone moet ook eens informatie gaan geven! Ik word zenuwachtig :D

Facebook chat:

Hi Patrick! We beginnen vanaf 3 november met leveren. We contacteren je per mail voor het maken van een leverafspraak. Pas zodra er een iPhone aan je bestelling is gekoppeld wordt het nummerbehoud aangevraagd. Dit om te voorkomen dat we je nummer eerder overnemen op ons netwerk dan dat je de simkaart en iPhone hebt ontvangen. We zijn dan dus wel nog even afhankelijk van je huidige provider of het nummerbehoud direct wordt goedgekeurd.

Het leverschema voor de bestellingen die niet direct geleverd kunnen worden verwachten we in de loop van de 3e op onze website te plaatsen (www.vodafone.nl/levertijd). ^Vera

[ Voor 82% gewijzigd door overtones op 30-10-2017 12:03 ]

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:52:
Ontvang net van een verkoper in Dubai op Snapchat een filmpje van de iPhone X en dat 'ie ze nu verkoopt. 19.999 AED (4600 EUR) voor 64GB. Nog best een nette prijs.
Dat is wel raar.
Vanmorgen nog een stuk gelezen dat Apple alle demo's voor in de winkel heeft geblokkeerd dar deze niet geactiveerd kunnen worden. Neem aan dat dat ook voor de normale toestellen zal gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Systemadmin schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:53:
MediaMarkt Duitsland, zojuist een mail ontvangen:

Liebe Kundin,
lieber Kunde,

vielen Dank für Ihre Bestellung bei www.mediamarkt.de!

Auch in diesem Jahr stellt Apple zur Veröffentlichung des neuen iPhone X nur eine vergleichsweise geringe Anzahl bereit. Aus diesem Grund können wir Ihnen zum offiziellen Verkaufsstart (03.11.2017) eine Abholbereitschaft in Ihrem Markt leider nicht garantieren.
Wichtig: Bitte warten Sie deshalb bis Sie Ihre Abholbestätigung per E-Mailten erhalten, bevor Sie Ihren Media Markt zu Abholung aufsuchen, damit Sie den Laden auch mit Ihrem iPhone X verlassen.

In der Frage der Lieferzeiten sind wir maßgeblich von den tatsächlichen Liefermengen des Herstellers abhängig, erhalten jedoch kontinuierlich Nachlieferungen, um offenen Bestellungen schnellstens nachzukommen.
Als MediaMarkt Kunde können Sie sich sicher sein, dass wir unsere Möglichstes tun, Ihr neues iPhone X schnellstmöglich zu beschaffen.

Wir bedanken uns für Ihr Vertrauen und Ihre Geduld!

Viele Grüße

Ihr Media Markt E-Business Team
En dit geldt ook voor de mobile.nl en belsimpel sites.
Providers zullen het misschien wel beter doen. en Apple zelf natuurlijk.
Ik heb hem nog niet besteld, Maar ik kan wachten, en misschien bestel ik over een week wel, als 27 Nov vast staat enz, even dit aanzien. Ik zou super geïrriteerd zijn als afspraken langer duren. Ik ken mezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
BekSide schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:00:
[...]

Dat is wel raar.
Vanmorgen nog een stuk gelezen dat Apple alle demo's voor in de winkel heeft geblokkeerd dar deze niet geactiveerd kunnen worden. Neem aan dat dat ook voor de normale toestellen zal gelden.
Dat is ook de reden waarom ik nu niet meteen naar die winkel ren =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:14
Hier is het geld al volledig van de creditcard afgeboekt. De reservering is dus echt omgezet in een betaling. Leverdatum staat voor vrijdag 3 november.

Ik neem aan dat de toestellen al in Nederland liggen en er daarom nog 'Verzending wordt voorbereid' staat. Als ze in China zouden liggen, zou het wel erg laat zijn om ze nu nog te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Dennisweb schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:13:
Hier is het geld al volledig van de creditcard afgeboekt. De reservering is dus echt omgezet in een betaling. Leverdatum staat voor vrijdag 3 november.

Ik neem aan dat de toestellen al in Nederland liggen en er daarom nog 'Verzending wordt voorbereid' staat. Als ze in China zouden liggen, zou het wel erg laat zijn om ze nu nog te versturen.
Niet onmogelijk hoor. UPS krijgt een pakketje makkelijk in 3 dagen aan de andere kant van de wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:05
MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:14:
[...]

Niet onmogelijk hoor. UPS krijgt een pakketje makkelijk in 3 dagen aan de andere kant van de wereld :P
Bij mijn vorige bestellingen werden de parketten pas in Eindhoven op verzending verzonden gezet na scan van DHL. Als ze uit China worden verstuurd per vliegtuig na Nederland, verandert de status niet. Zodra het geld is gereserveerd van je CC, zou ik zeggen dat ze in het proces zitten en dat je kan verwachten dat je de iPhone vrijdag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-04 18:29
Wie verzend de iPhones eigenlijk? UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Danielson schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:20:
Wie verzend de iPhones eigenlijk? UPS?
DHL Express waarschijnlijk, maar kan ook ineens UPS worden weer. Bij de iPhone 8 was het DHL Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 12:50
Iemand MediaMarkt NL al gesproken? Wanneer kunnen zij met zekerheid zeggen of ze een bestelling op 3 November kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Xplosivv schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:21:
Iemand MediaMarkt NL al gesproken? Wanneer kunnen zij met zekerheid zeggen of ze een bestelling op 3 November kunnen leveren?
Pas donderdagavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:57
Xplosivv schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:21:
Krijg je later deze week te horen. Ik weet haast wel zeker dat ik er via de MediaMarkt 1 ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 12:50
NotSoSteady schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:25:
[...]

Krijg je later deze week te horen. Ik weet haast wel zeker dat ik er via de MediaMarkt 1 ontvang.
Yikes, wordt dus nog even spannend. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
overtones schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:59:
Vodafone moet ook eens informatie gaan geven! Ik word zenuwachtig :D

Facebook chat:

Hi Patrick! We beginnen vanaf 3 november met leveren. We contacteren je per mail voor het maken van een leverafspraak. Pas zodra er een iPhone aan je bestelling is gekoppeld wordt het nummerbehoud aangevraagd. Dit om te voorkomen dat we je nummer eerder overnemen op ons netwerk dan dat je de simkaart en iPhone hebt ontvangen. We zijn dan dus wel nog even afhankelijk van je huidige provider of het nummerbehoud direct wordt goedgekeurd.

Het leverschema voor de bestellingen die niet direct geleverd kunnen worden verwachten we in de loop van de 3e op onze website te plaatsen (www.vodafone.nl/levertijd). ^Vera
ok, thx voor de info, zijn jullie al wel begonnen met het koppelen van iPhones aan bestellingen?

Nee, er zijn op dit moment zijn er nog een iPhones gekoppeld. Je ontvangt een bericht zodra dit wel het geval is. ^Vera

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

liemjordi schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Bij mij hetzelfde:
Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone X 64GB, Space Gray goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone X 64GB, Space Gray leverbaar is, bellen wij u met het nummer 050-3689322 voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte.
Besteld, euh weet niet precies, bevestiging om 9:17

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Systemadmin
Als je nu een iPhone besteld op Bol.com staat er Donderdag 2 november ipv 1 november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:56
Systemadmin schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:27:
Als je nu een iPhone besteld op Bol.com staat er Donderdag 2 november ipv 1 november..
Too good to be true. Als dit een zekerheidje was had ik meteen €1329 gelapt.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
diotav schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:52:
[...]
Wie weet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomskii5
Coolblue pakt dat m.i. veel beter aan. Geen pre-order, je kan bestellen wanneer ze ze hebben zolang de voorraad strekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Misschien nog een tip voor anderen die vooralsnog geen kans maken, download Visual Ping voor Chrome, zet de Coolblue productpagina erin en laat hem bijvoorbeeld iedere 5 minuten de pagina controleren, dan ontvang je een notificatie wanneer de pagina veranderd (op voorraad is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Laatst online: 12-03 10:39

pjvandesande

GC.Collect(head);

diotav schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:52:
[...]
Je kunt prima een gokje wagen, als ze niet op tijd leveren kun je kosteloos annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-04 22:23
Iemand die bij Tele2 heeft bestelt en inmiddels wat gehoord over de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Waar zie je dat staan? Ik zie op de productpagina's alleen staan "Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar".

Ik ben ook skeptisch als het aankomt op pre-orders, wel vind ik dat Bol.com het over het algemeen beter doet dan de meeste andere partijen en redelijk voorzichtig is met pre-orders open zetten voor unconfirmed voorraad. Ook is op de site van Bol.com de iPhone X niet direct te vinden (alleen als je een deeplink hebt of even google gebruikt) wat het allicht een interessantere partij maakt om te pre-orderen. Ik zou in dit stadium in ieder geval niet meer pre-orderen maar gewoon wachten tot vrijdag en hopen dat er ergens wat vrij komt binnen een paar dagen/weken, denk dat dat sneller is dan je geld op 1 partij zetten.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4V3 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:01:
[...]

Waar zie je dat staan? Ik zie op de productpagina's alleen staan "Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar".

Ik ben ook skeptisch als het aankomt op pre-orders, wel vind ik dat Bol.com het over het algemeen beter doet dan de meeste andere partijen en redelijk voorzichtig is met pre-orders open zetten voor unconfirmed voorraad. Ook is op de site van Bol.com de iPhone X niet direct te vinden (alleen als je een deeplink hebt of even google gebruikt) wat het allicht een interessantere partij maakt om te pre-orderen. Ik zou in dit stadium in ieder geval niet meer pre-orderen maar gewoon wachten tot vrijdag en hopen dat er ergens wat vrij komt binnen een paar dagen/weken, denk dat dat sneller is dan je geld op 1 partij zetten.
??
ik ga gewoon naar bol.com en zoek op iphone x 256gb en hebbes.
Hoeze niet direct kunnen vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

D4V3 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:01:
[...]

Ik zou in dit stadium in ieder geval niet meer pre-orderen maar gewoon wachten tot vrijdag en hopen dat er ergens wat vrij komt binnen een paar dagen/weken, denk dat dat sneller is dan je geld op 1 partij zetten.
Mijn tactiek is juist om op zo veel mogelijk plekken te pre-orderen, en mocht ik dan nog achter het net vissen actief gaan zoeken op vrijdag. Juist door dat prachtige herroepingsrecht is het een prima techniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pjvandesande schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:06:
[...]

Mijn tactiek is juist om op zo veel mogelijk plekken te pre-orderen, en mocht ik dan nog achter het net vissen actief gaan zoeken op vrijdag. Juist door dat prachtige herroepingsrecht is het een prima techniek :)
Bij sommige winkel is het wel betalen bij de pre-order (niet overal)...
Dus dat gaan dan aardig in de papieren lopen ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Anoniem: 979059 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

??
ik ga gewoon naar bol.com en zoek op iphone x 256gb en hebbes.
Hoeze niet direct kunnen vinden ?
Ah, ik heb telkens alleen op "iphone x" gezocht, ik verwacht dan gewoon een iphone x op de eerste pagina maar dat zijn alleen maar hoesjes, ik had inderdaad beter moeten zoeken maar denk dat er al veel mensen zijn die hier al op afhaken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a0ew8OT.png

Zo veel mogelijk pre-orders plaatsen en dan terugsturen is ook een mogelijkheid uiteraard, het mag per wet, maar vind het alleen niet heel netjes.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Systemadmin
D4V3 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Ah, ik heb telkens alleen op "iphone x" gezocht, ik verwacht dan gewoon een iphone x op de eerste pagina maar dat zijn alleen maar hoesjes, ik had inderdaad beter moeten zoeken maar denk dat er al veel mensen zijn die hier al op afhaken.

[afbeelding]

Zo veel mogelijk pre-orders plaatsen en dan terugsturen is ook een mogelijkheid uiteraard, het mag per wet, maar vind het alleen niet heel netjes.
Wanneer je het toestel in je winkelwagen hebt en wilt afrekenen zie je het volgende.
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kjLCLm/2017_10_30_14_14_06_bol_com_Bestellen.png

URL: https://www.bol.com/nl/p/...cegrijs/9200000082608104/

[ Voor 9% gewijzigd door Systemadmin op 30-10-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik ben ook in Dubai binnenkort voor een overstap maar bij mijn weten is FaceTime daar permanent disabled. Weet niet of die kleine besparing dan wel de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:42
Klopt. Ik heb al een tijdje een preorder staan op 1 november. Maar de klantenservice geeft ook aan dat dit helaas niet klopt en orders uitgeleverd gaan worden op basis van datum/tijd bestelling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Fuwor schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

Klopt. Ik heb al een tijdje een preorder staan op 1 november. Maar de klantenservice geeft ook aan dat dit helaas niet klopt en orders uitgeleverd gaan worden op basis van datum/tijd bestelling. ;)
Dan zou het netjes zijn als ze het op zijn minst aanpassen naar vrijdag 3 november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Systemadmin schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Wanneer je het toestel in je winkelwagen hebt en wilt afrekenen zie je het volgende.
[afbeelding]

URL: https://www.bol.com/nl/p/...cegrijs/9200000082608104/
Sowieso ga je hem niet 02 november in huis hebben.
Geloof er niets van.... zelfs nog eerder dan dat je hem rechtstreeks bij Apple besteld of ophaalt in de Store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Bij mij is de volledige € 1.159,- nu van reservering naar 'in rekening gebracht' gegaan op m'n Creditcard.
Besteld op Apple.com met levering a.s. vrijdag 3 november.

Status is nog wel Verzending wordt voorbereid

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 30-10-2017 14:23 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Anoniem: 979059 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Bij sommige winkel is het wel betalen bij de pre-order (niet overal)...
Dus dat gaan dan aardig in de papieren lopen ;) ;)
Dat klopt, maar dat geld ben je maar eventjes kwijt. En je loopt ook kans om meerdere telefoons op de release of vlak na de release dag in je handen te hebben. Deze zijn dan meer geld waar dan het aankoopbedrag. Hiermee maak je een mede-tweaker blij of je gaat voor easy money via eBay of marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Fuwor schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

Volgens bol.com klantenservice zullen ze 2november leveren. Zojuist contact met ze gehad. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVDB
Ibix schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Volgens bol.com klantenservice zullen ze 2november leveren. Zojuist contact met ze gehad. :/
Die mensen aan de helpdesk weten ook helemaal niks. Die zien net als jij dezelfde info op de website waar bijstaat 2 november. Is in het verleden al vaak voorgevallen. Niet alleen bij iPhones, maar vooral bij games en films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Boomlaars schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:17:
Ik ben ook in Dubai binnenkort voor een overstap maar bij mijn weten is FaceTime daar permanent disabled. Weet niet of die kleine besparing dan wel de moeite is.
Dat klopt. Verwachting is wel dat die blokkade binnenkort opgeheven wordt. Saudi-Arabië heeft dat ook al gedaan. Als je niet in Dubai woont is het het misschien niet voor iedereen waard om hier te kopen. Zeker als je veel gebruik maakt van Facetime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Systemadmin
Zojuist een mail ontvangen van Bol.com:

Beste meneer X,

Eerder heb je al telefonisch contact gehad met één van mijn collega´s.

Die heeft je vraag doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Daar hebben we inmiddels een antwoord van terug ontvangen:

Dit is een foutje op de website en wordt aangewerkt. De levering zal op basis van volgorde worden uitgeleverd. Later deze week zal daar meer over bekend worden.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze stellen in reactie op de email of door telefonisch contact op te nemen.

Fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Yvonne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hooguit 2 november versturen en dan 3 november in huis.
02 november in huis gaat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

[...]

Mijn eerste bestelling bij bol.com met leverdatum 1 november gaat er volgens recent contact via de klanten service ook gewoon nog op tijd komen. Ze geven aan dat ze meer geleverd krijgen dan verwacht.

Vorige jaar stelde bol.com mij teleur, maar wie weet gaan ze het dit keer waar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:02
Heeft iemand die bij Vodafone besteld heeft al gehoord gekregen wanneer de iPhone x wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Ik ben nu aan het onderhandelen met een verkoper om vandaag de iPhone X in m'n handen te hebben. Twijfel heel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
D4V3 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

[afbeelding]

Niet netjes, sorry maar de meeste bedrijven zijn niet netjes. Kijk naar Belsimpel, die sturen je doodleuk een melding met het nieuws dat ze een foutje hebben gemaakt en dat de losse toestellen niet op 3 november worden geleverd, maar 8 weken later. Waarom? Omdat ze meer geld verdienen aan abonnementen. Daarnaast heb ik het nog niet eens over de partijen die maar pre-orders blijven aannemen met een levertijd die totaal niet reëel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:03

swv

NotSoSteady schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:45:
[...]

Niet netjes, sorry maar de meeste bedrijven zijn niet netjes. Kijk naar Belsimpel, die sturen je doodleuk een melding met het nieuws dat ze een foutje hebben gemaakt en dat de losse toestellen niet op 3 november worden geleverd, maar 8 weken later. Waarom? Omdat ze meer geld verdienen aan abonnementen. Daarnaast heb ik het nog niet eens over de partijen die maar pre-orders blijven aannemen met een levertijd die totaal niet reëel is.
Onzin. Belsimpel krijgt net als alle andere retailers toestellen van providers geleverd welke niet los verkocht mogen worden. Er staat bij de levertijd niet voor niets ‘provider afhankelijk’. Alleen toestellen uit grijze import (zoals Belsimpel doet) en geleverd door Apple (leveranciers) worden los verkocht. Dit zijn kleinere aantallen dus langere levertijd.

Als Vodafone een toestel levert eisen zij dat die icm een Vodafone abonnement wordt verkocht. Logisch toch? Voor de klant wel verwarrend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Anoniem: 979059 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Hooguit 2 november versturen en dan 3 november in huis.
02 november in huis gaat niet gebeuren.
Precies, alles beter dan 20-27 november(apple.nl bestelling). Let the waiting game begin *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
swv schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:49:
[...]

Onzin. Belsimpel krijgt net als alle andere retailers toestellen van providers geleverd welke niet los verkocht mogen worden. Er staat bij de levertijd niet voor niets ‘provider afhankelijk’. Alleen toestellen uit grijze import (zoals Belsimpel doet) en geleverd door Apple (leveranciers) worden los verkocht.

Als Vodafone een toestel levert eisen zij dat die icm een Vodafone abonnement wordt verkocht. Logisch toch? Voor de klant wel verwarrend natuurlijk.
Bullshit. Ze zetten alles wat ze krijgen in voor abonnementen, pas als de drukte voorbij is gaan ze losse toestellen leveren. Dat is typisch het gedrag van Belsimpel, een uitermate louche partij.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 30-10-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
NickC schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:41:
Heeft iemand die bij Vodafone besteld heeft al gehoord gekregen wanneer de iPhone x wordt geleverd?
Zie mijn posts eerder in het topic.

overtones in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"

[ Voor 15% gewijzigd door overtones op 30-10-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 12:22

_Christiaan_

Master of SOG

pjvandesande schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Mijn eerste bestelling bij bol.com met leverdatum 1 november gaat er volgens recent contact via de klanten service ook gewoon nog op tijd komen. Ze geven aan dat ze meer geleverd krijgen dan verwacht.

Vorige jaar stelde bol.com mij teleur, maar wie weet gaan ze het dit keer waar maken.
Je kan beter mailen naar de klantenservice, en meteen duidelijk erbij zetten dat 1 november niet mogelijk is. Dan zetten ze je vraag door naar iemand die meer inzicht in het systeem heeft. Zie mijn eerdere post _Christiaan_ in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
_Christiaan_ schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:54:
[...]

Je kan beter mailen naar de klantenservice, en meteen duidelijk erbij zetten dat 1 november niet mogelijk is. Dan zetten ze je vraag door naar iemand die meer inzicht in het systeem heeft. Zie mijn eerdere post _Christiaan_ in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"
Ja, laten we 3000 mailtjes sturen naar Bol.com. 8)

Wacht gewoon af totdat je meer krijgt te horen. Er zijn bovendien ook mensen die al vanaf 09:02 een pre-order bij Bol.com hebben geplaatst. Ieder jaar zien we dit soort loze woorden van retailers verschijnen en uiteindelijk blijkt het altijd tegen te vallen.

[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 30-10-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Ben benieuwd of iemand zn status al aangepast van 'Verzending wordt voorbereid' naar een ander status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Kopen of niet? :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p0q98hH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Ik zie 9x winst en 1x een mooie telefoonupgrade voor jezelf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
pjvandesande schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:06:
[...]

Ik zie 9x winst en 1x een mooie telefoonupgrade voor jezelf :9
€3500 om hem nu in m'n handen te hebben :P Twijfel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-04 12:40
Die foto is 2 dagen geleden al voorbij gekomen, obvious troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael0106
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-04-2020
Je weet dat dat een foto van internet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
michael0106 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:07:
Je weet dat dat een foto van internet is?
Zal nog is om wat meer foto's vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:56
MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

:|

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Die foto had ik ook al eerder gepost, via 9to5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jh0t
  • Laatst online: 24-04 20:36
Mensen die bij Vodafone hebben besteld via de website let op:

Er is wat misgegaan met vele orders die vroegtijdig op de website zijn geplaatst waardoor er geen inkomens- en lastentoets is doorgekomen. Deze bestellingen moeten worden geannuleerd en opnieuw worden doorgevoerd! Dit betekent dus dat je weer achteraan komt te staan.

Ik heb op vrijdag om 9:15 mijn bestelling doorgekregen en had een soort bevestiging ontvangen. In afwachting van een nieuwe definitieve bevestiging nam ik vandaag contact op met Vodafone. Zij hebben mij vermeld dat de inkomens- en lastentoets niet juist is doorgevoerd (heb hier niks over moeten invullen destijds). Net gebeld en na 5x doorverbonden te worden dit alsnog gedaan. Zij heeft mijn vorige bestelling geannuleerd en een nieuwe in het systeem gezet. Ze hebben ook aangegeven dat dit bij heel veel bestellingen verkeerd is doorgevoerd.

TL;DR Geen definitieve bevestiging gehad? Neem even contact op met Vodafone om te kijken of de order juist is doorgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Jaymone schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:09:
[...]

Die foto had ik ook al eerder gepost, via 9to5
Ik ga er gewoon langs, dan zien we het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:06:
[...]

Jaloers! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-04 15:13
Zijn er hier al mensen die in UPS My Choice hun Apple Store order kunnen traceren?
Of met referentienummer zoals beschreven staat op MacRumors.

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
jh0t schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:10:
Mensen die bij Vodafone hebben besteld via de website let op:

Er is wat misgegaan met vele orders die vroegtijdig op de website zijn geplaatst waardoor er geen inkomens- en lastentoets is doorgekomen. Deze bestellingen moeten worden geannuleerd en opnieuw worden doorgevoerd! Dit betekent dus dat je weer achteraan komt te staan.

Ik heb op vrijdag om 9:15 mijn bestelling doorgekregen en had een soort bevestiging ontvangen. In afwachting van een nieuwe definitieve bevestiging nam ik vandaag contact op met Vodafone. Zij hebben mij vermeld dat de inkomens- en lastentoets niet juist is doorgevoerd (heb hier niks over moeten invullen destijds). Net gebeld en na 5x doorverbonden te worden dit alsnog gedaan. Zij heeft mijn vorige bestelling geannuleerd en een nieuwe in het systeem gezet. Ze hebben ook aangegeven dat dit bij heel veel bestellingen verkeerd is doorgevoerd.

TL;DR Geen definitieve bevestiging gehad? Neem even contact op met Vodafone om te kijken of de order juist is doorgevoerd.
Hoe ziet de definitieve bevestiging er dan uit? Had jij bijvoorbeeld je contract niet binnen gekregen per mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:06:
[...]

Ik moest hier echt heel hard om lachen 8)7

Foto is al enige tijd geleden voorbij gekomen en als je er een reverse image search op los laat kom je ook op veel hits ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh0t
  • Laatst online: 24-04 20:36
overtones schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:14:
[...]

Hoe ziet de definitieve bevestiging er dan uit? Had jij bijvoorbeeld je contract niet binnen gekregen per mail?
Dit heb ik gekregen: Bedankt voor je bestelling
Alsjeblieft! Dit is alvast de bevestiging van je bestelling.

En nu?
Nu hoef je alleen nog maar een paar dagen te wachten terwijl we bezig zijn met je contractaanvraag.

Verder niks gehad. Daarom nam ik even contact op en toen werd mij dat verteld.. Ik vind het ronduit asociaal dat ze niet eerst even contact opnemen. Nu moest ik hier zelf achteraan gaan en dan kom je er achter dat ze je bestelling moeten annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb_
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-10-2023
moca007 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:01:
Iemand die bij Tele2 heeft bestelt en inmiddels wat gehoord over de levering?
Alleen dat Tele2 4 november wordt geleverd en zij dan zullen beginnen met leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
@jh0t zeker bizar en asociaal, ik kreeg in eerste instantie een soort gelijke mail:

Bedankt, we hebben je bestelling ontvangen. Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud, duurt het verwerken iets langer. We hebben namelijk eerst toestemming nodig van je huidige provider voordat we verder kunnen.

2 minuten later kreeg ik het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:15

pposthoorn

Constructeur

MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:10:
[...]

Ik ga er gewoon langs, dan zien we het wel :P
Ik zou geen geld meenemen, en zeker niet alleen gaan :9
Pagina: 1 2 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.