• JR25
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:03
Hallo,

Momenteel ben ik opzoek naar een koptelefoon. Mijn budget hiervoor ligt op maximaal €50 (tenzij er significante verbeteringen zijn voor een iets hoger bedrag). De bijbehorende wensen:

- Over ear/On ear
- Draadloos Bluetooth
- Universele bediening
- Gesloten klankkast
- Microfoon
- Noice cancelling mooi meegenomen, maar geen must

Graag hoor ik jullie adviezen en eventuele ervaringen hierover. Ook hoor ik graag jullie advies aan de hand van bluetooth/niet bluetooth en over ear/on ear. Alternatieven zijn natuurlijk ook meer dan welkom!

Ik zoek een?
Koptelefoon

Wat is je budget?
Om en nabij €50. Wanneer de kwaliteit significant beter is bij een iets hogere prijs, sta ik daar ook open voor.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren tijdens het reizen, en verder gewoon normaal gebruik in combinatie met mobiel, laptop etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Ik heb in de Pricewatch de volgende modellen gevonden:

pricewatch: JBL T450BT (Zwart)

pricewatch: Philips SHB7250 (Zwart)

pricewatch: Sony MDR-ZX220BT (Zwart)

pricewatch: JVC HA-S40BT (Zwart)

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals aangegeven, twijfel ik nog licht over het bluetooth/geen bluetooth en de over ear/on ear. Hier zou ik graag jullie mening en advies horen!

[ Voor 42% gewijzigd door JR25 op 30-10-2017 13:41 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-11 16:12

M2M

medicijnman

De 4 uit je lijstje zijn allemaal "on ear"...

Dit lijstje is wellicht beter om uit te kiezen, maar een microfoon kun je het beste los bestellen...

[ Voor 77% gewijzigd door M2M op 28-10-2017 14:28 ]

-_-

• JR25
M2M schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:26:
De 4 uit je lijstje zijn allemaal "on ear"...

Dit lijstje is wellicht beter om uit te kiezen, maar een microfoon kun je het beste los bestellen...
Excuus, ik heb het aangepast. Over ear/On ear maakt niet uit.

[ Voor 3% gewijzigd door JR25 op 28-10-2017 14:30 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Er is een heel subforum voor dit soort vragen: Consumentenelektronica Aankoopadvies
Als je daar een topic had geopend, had je dit lijstje ter invulling gekregen:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Verder: welk vooronderzoek had je zelf al gedaan? Reviews lezen? Zo niet, doe dat alsnog.
Tot slot een hoop leesvoer: Het grote Headphones topic

Succes in je zoektocht :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• JR25
Dan mag dit topic op slot. Maak ik hem even aan in het desbetreffende subforum!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
The Eagle schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:51:
Er is een heel subforum voor dit soort vragen: Consumentenelektronica Aankoopadvies
Als je daar een topic had geopend, had je dit lijstje ter invulling gekregen:
Hoewel het inderdaad niet in de WAO hoort, vallen oortelefoons onder Mobile. Dus hoort het in Aankoopadvies Tablets en Telefoons en niet in CAA.
Verder: welk vooronderzoek had je zelf al gedaan? Reviews lezen? Zo niet, doe dat alsnog.
Tot slot een hoop leesvoer: Het grote Headphones topic
Zoals onderin vermeld staat:
. Hoofdtelefoons voor onderweg (mobiel gebruik) hebben namelijk een plaats gevonden in Wearables, Accessoires en Overige. In-ears vallen vast onder mobile-gebruik en moeten om die reden ook in dat subforum besproken worden...
Dus deze vraagt hoort ook daar niet thuis.

Ik verplaats dit topic even naar ATT en voor ervaringen e.d. kan je hier eens kijken: Het Algemene in-ear en oordopjes topic.

Feit blijft wel dat het topic een beetje aan de karige kant is, ervaringen van desbetreffende koptelefoons kan je eenvoudig zelf opzoeken lijkt me.

• JR25
In mijn post noem ik geen in-ear of oordopjes, het betreft hier een koptelefoon. Daarom heb ik een nieuwe post gemaakt in Consumenten Electronica Aankoopadvies.
Pagina: 1