Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Welke F1 website vind jij het beste en waarom?

Pagina: 1
Acties:

• Sbakker1982
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:36
Ik ben benieuwd welke f1 websites jullie veel bezoeken en als prettig ervaren. En waarom.

Ikzelf ga vaak naar f1today.net. De layout is niet all that, maar ik vind het op de een of andere manier wel lekker weg lezen. Overigens kunnen alle zaken buiten het nieuws, stand en kalender gestolen worden. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:24

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat je hier meer hits en antwoorden krijgt: [F1] Seizoen 2017 - deel 2

Daar hebben we een mooi centraal topic :) (Niet dat ik er post, maar ik lurk er zo nu en dan).

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• Sbakker1982
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:36
quote:
Outerspace schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:33:
Ik denk dat je hier meer hits en antwoorden krijgt: [F1] Seizoen 2017 - deel 2

Daar hebben we een mooi centraal topic :) (Niet dat ik er post, maar ik lurk er zo nu en dan).
Ja ik twijfelde om daar te posten. Toen ik echter een apart topic over f1 uitzendingen zag, heb ik ook voor een apart topic gekozen!

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-08 17:23
Ik lees motorsport.com, gpupdate.
Twitter is eigenlijk een nog fijnerer bron.
Teams en veel rijders posten daar direct hun content.
Daarnaast is Youtube ook fijn, daar kun je opmerkingen en quotes van coureurs zelf lezen in plaats van de interpretatie en context die een journalist heeft.

• Alain
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
Ik lees gpupdate en daarnaast nog wat twitter accounts. Meerdere websites heeft geen zin, want ze melden toch hetzelfde.

Inderdaad ook youtube als ik de tijd ervoor heb. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True