Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1080p, soms een een filmke editen van de gopro. Ik speel vooral cities skyline, GW2, far cry en ik wil nog eens een deftig racegame aanschaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 - 600 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gigabyte Radeon RX 460 4 GB en ssd crucial mx300 275 GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve viedeokaart. De ssd van 275 ga ik gebruiken om alles van OS en andere programma's op te slaan. Voor mijn games ga ik een extra ssd voorzien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb het wel voor AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moet wifi inzitten. Het contact voor de LAN zit aan de andere kant van de woonkamer. Om online te gamen of downloaden steek ik de kabel erin, Gewoon surfen of offline gamen gebeurd met wifi
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een build gemaakt maar zit in de knoop met de wifi. Of jullie eens kunnen nakijken of alles samenwerkt. Ook tips voor wifiadapters zijn altijd welkom.
Vooral gamen op 1080p, soms een een filmke editen van de gopro. Ik speel vooral cities skyline, GW2, far cry en ik wil nog eens een deftig racegame aanschaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 - 600 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gigabyte Radeon RX 460 4 GB en ssd crucial mx300 275 GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve viedeokaart. De ssd van 275 ga ik gebruiken om alles van OS en andere programma's op te slaan. Voor mijn games ga ik een extra ssd voorzien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb het wel voor AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moet wifi inzitten. Het contact voor de LAN zit aan de andere kant van de woonkamer. Om online te gamen of downloaden steek ik de kabel erin, Gewoon surfen of offline gamen gebeurd met wifi
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een build gemaakt maar zit in de knoop met de wifi. Of jullie eens kunnen nakijken of alles samenwerkt. Ook tips voor wifiadapters zijn altijd welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 151,50 | € 151,50 |
| 1 | ASRock A320M-DGS | € 51,05 | € 51,05 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G4D240FSA | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 141,95 | € 141,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 541,45 | |