Wat @
4Real zegt.
In je openingspost geef je aan dat je dit 'voor een project moet doen', ik neem aan voor school? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij je huiswerk gaan maken, maar ookal is het geen schoolopdracht dan geldt nog steeds dat je zelf met iets zult moeten komen; wij kunnen je dan gericht helpen.
Lees anders sowieso even het
Devschuur beleid en het
Programming beleid dan zie je precies wat wij van jou verwachten; het is natuurlijk twee-richtingsverkeer.
In je openingpost geef je ook aan dat je een "
muziek Bibliotheek [moet] maken die alles van de Mysql Database pakt en in de tabel bibliotheek zet". Je post één regel pseudo-code met de vraag of iemand iets beters heeft. Ben je op de hoogte van de 'complexiteit' van dit verhaal? Volgens mij wil je:
- Verbinding openen met de database
- Relevantie informatie ophalen uit de database
- De opgevraagde informatie weergeven in een HTML-tabel aan de gebruiker
Dat ga je helaas niet in 10 regels en met alleen een php-variabele in een
<a href> stoppen niet redden vrees ik.
Wij willen je graag helpen maar je zult wel relevante code moeten posten. Wat heb je zelf al voor elkaar weten te krijgen? Waar loop je op vast / krijg je errors waar je niet uitkomt? En... hoe ziet je database eruit?
Als je helemaal nieuw bent in PHP kunt je misschien eens op
w3schools (of een soortgelijke site) kijken of je daarmee verder kunt. Kom je er niet uit, stel hier gericht je vragen dan wordt je ongetwijfeld geholpen!
[
Voor 11% gewijzigd door
Harrie_ op 26-10-2017 08:52
]