hoe maak ik een muziek bibliotheek die alle muziek vanuit ee

Pagina: 1
Acties:
  • 859 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreambox1964
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-08 13:56
Hallo (Mede)Tweakers.

Ik had een vraagje.
Voor een project moet ik een muziek Bibliotheek maken die alles van de Mysql Database pakt en in de tabel bibliotheek zet.

Zou iemand mij hiermee helpen.

Ik hoor het graag van u,

Laterzzz >:)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmerle
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 21:11
Deze vraag kan je zien aankomen: wat heb je zelf al geprobeerd?

Als ik 't zo lees wil je data uit een database weergeven op het scherm, wat zou neerkomen op een SELECT query en het resultaat netjes weergeven. Als je niet aangeeft welke talen je gebruikt en waar je vastloopt valt er echter niet veel meer over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreambox1964
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-08 13:56
Hi.

Ik wilde eigenlijk, een soort href in met php

Bijvoorbeeld
<a href="<?php echo['YouTube_Link']?>
Zoiets

Ik weet dat deze Php/html script gewoon compleet fout is.
maar heeft een verbeterde ?

ik hoor het graag van u

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

echo "<a href=\"$Url\">Klik hier</a>"

?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik zou hier graag een antwoord op willen geven, maar met de aangeleverde informatie kunnen wij niets. Je moet een muziek bibliotheek maken. Oké, dat is een begin, maar dan? Waar komt deze informatie vandaan? Hoe moet het getoond worden?

De muziek bibliotheek moet alles van een mysql database pakken en in de tabel bibliotheek zetten? Naar mijn weten staat de informatie in een mysql database al in tabellen.

Daarnaast gooi je een willekeurig stukje code neer wat iets zou moeten betekenen. Als ik aan de ene kant de database zie en dan een "echo" functie, dan mis ik nog een hele berg aan werking daar tussen in.
Misschien is het handig om eerst eens na te denken over wat nu precies je vraag is. Wat heb je zelf geprobeerd? Waar loop je tijdens het programmeren echt tegen aan? En zelf ook met stukken code aankomen, zodat een beter beeld krijgen waar je vast loopt. Uit de huidige vraag krijg ik meer het idee: "Waar kan ik een muziek bibliotheek downloaden, want ik kan niet programmeren.".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Wat @4Real zegt.

In je openingspost geef je aan dat je dit 'voor een project moet doen', ik neem aan voor school? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij je huiswerk gaan maken, maar ookal is het geen schoolopdracht dan geldt nog steeds dat je zelf met iets zult moeten komen; wij kunnen je dan gericht helpen.

Lees anders sowieso even het Devschuur beleid en het Programming beleid dan zie je precies wat wij van jou verwachten; het is natuurlijk twee-richtingsverkeer. :)

In je openingpost geef je ook aan dat je een "muziek Bibliotheek [moet] maken die alles van de Mysql Database pakt en in de tabel bibliotheek zet". Je post één regel pseudo-code met de vraag of iemand iets beters heeft. Ben je op de hoogte van de 'complexiteit' van dit verhaal? Volgens mij wil je:
  • Verbinding openen met de database
  • Relevantie informatie ophalen uit de database
  • De opgevraagde informatie weergeven in een HTML-tabel aan de gebruiker
Dat ga je helaas niet in 10 regels en met alleen een php-variabele in een <a href> stoppen niet redden vrees ik. :/

Wij willen je graag helpen maar je zult wel relevante code moeten posten. Wat heb je zelf al voor elkaar weten te krijgen? Waar loop je op vast / krijg je errors waar je niet uitkomt? En... hoe ziet je database eruit? :?

Als je helemaal nieuw bent in PHP kunt je misschien eens op w3schools (of een soortgelijke site) kijken of je daarmee verder kunt. Kom je er niet uit, stel hier gericht je vragen dan wordt je ongetwijfeld geholpen! d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Harrie_ op 26-10-2017 08:52 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Als je een kant-en-klare oplossing wil: https://koel.phanan.net/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar nee. Werk eerst zélf eens iets uit, we gaan het niet helemaal voor je uitdenken op basis van een stukje code dat nog geen twee seconden heeft gekost om te bedenken. Ik mis hier totaal je eigen inzet en zonder eigen inzet sta je er wat GoT betreft alleen voor. Zie De Quickstart.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.