Onterecht review (niet die van Bart)

Pagina: 1
Acties:
  • 855 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb zojuist een onterechte negatieve review gekregen. Ter verduidelijking dit gaat niet om de review van Bart van zondag, die heb eigenlijk wel verdient...

Dit gaat om iemand die niet blij is dat hij geen reactie heeft gehad op zijn bod op mijn videokaart die ik te koop had staan. Er waren namelijk zoveel reacties dat ik, in plaats van iedereen een persoonlijke reactie terug geven, ik een mededeling heb gedaan op het reactie gedeelte van mijn advertentie. Echter heeft deze tweaker dat niet gelezen en heeft nu dus een negatieve reactie achter gelaten.

Ik snap dat hij dat vervelend vind maar een negatieve beoordeling geven lijkt mij niet nodig. Ik maak zelf vaak genoeg mee dat ik een bod doe of zelfs de vraagprijs bied en dat ik desondanks zonder reactie het hem niet wordt. Dan laat ik geen negatieve review achter.

Ik heb trouwens al een uitleg gestuurd via een PM, maar dit is wellicht makkelijker/sneller

Graag hoor ik jullie mening en bij voorbaat dank!

Eli

[ Voor 4% gewijzigd door Eli98 op 23-10-2017 21:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Edit je topic even , hier zijn de regels voor het wijzigen van een review: How to - Feedback laten aanpassen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli98
  • Niet online
Bedankt voor de reactie, Ik kan de review uiteraard zelf niet wijzigen. En ik heb ondertussen al een uitleg PM verzonden naar de andere tweaker. Waar zou mijn post dan verder aan moeten voldoen? Titel kan ik niet meer aanpassen maa het gaat om een review van deze tweaker: EnigmA-X

Bij voorbaat dank :)

[ Voor 24% gewijzigd door Eli98 op 24-10-2017 07:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als je nou de link die Fietsbel geeft even leest, dan weet je wat je moet aanpassen in je eerste post ;)

Geen transactie is geen beoordeling. Dus de beoordeling van EnigmA-X is niet op zn plaats.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli98
  • Niet online
Oke het komt er dus op neer dat ik eerst moet wachten op een PM reactie van EnigmA-X en eerst samen tot een conclusie moet komen voordat ik hier een topic over kan maken? en wat als ik geen reactie terug krijg?

De titel kan ik niet wijzigen maar denk ook niet dat dat nu nog nodig is aangezien het al duidelijk is tussen wie het gaat. Maar mocht dat wel nodig zijn zou een admin/mod deze kan wijzigen naar "wijziging user review - EnigmA-X" dat is geen probleem :)

[ Voor 17% gewijzigd door Eli98 op 24-10-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Eli98 , ik heb de review bij deze verwijderd. Een beoordeling is alleen toegestaan na een (poging tot een) afgeronde transactie. Beoordelen op slechte communicatie valt daar niet onder.

@alle anderen: niet reageren als je geen partij bent.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.