Hallo Tweakers, Ik heb al eerder een topic geopend, maar dat ging over een Ryzen build poker pc. Ik denk echter dat ik genoeg heb aan de graphics op de 8700, en dus wil ik ook graag nog wat feedback op deze build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt mijn poker pc, ik wil er dan verder ook niks anders op installeren. Hierbij maak ik gebruik van Holdem Manager 2, waar ik mijn analyses van handen in doe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig geluid, geen games, optimale snelheid..
Ga je overklokken?
Absoluut niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb deze pc zelf samengesteld, ik zou graag feedback hebben over de build, wat er beter kan en waarom. ik twijfel vooral over de behuizing, het ssd m.2 NVMe (lijkt me in mijn geval bruikbaar vanwege de database), en het moederbord. Ik zit ook nog te twijfelen of ik niet genoeg heb aan 8gb RAM. alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt mijn poker pc, ik wil er dan verder ook niks anders op installeren. Hierbij maak ik gebruik van Holdem Manager 2, waar ik mijn analyses van handen in doe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig geluid, geen games, optimale snelheid..
Ga je overklokken?
Absoluut niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb deze pc zelf samengesteld, ik zou graag feedback hebben over de build, wat er beter kan en waarom. ik twijfel vooral over de behuizing, het ssd m.2 NVMe (lijkt me in mijn geval bruikbaar vanwege de database), en het moederbord. Ik zit ook nog te twijfelen of ik niet genoeg heb aan 8gb RAM. alvast bedankt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 313,- | € 313,- |
| 1 | MSI Z370 SLI PLUS | € 150,- | € 150,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P300 | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 155,95 | € 155,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 500W | € 64,10 | € 64,10 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 125,25 | € 125,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 864,30 | |