Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Poker Workstation, intel Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• Monster435
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-02-2022
Hallo Tweakers, Ik heb al eerder een topic geopend, maar dat ging over een Ryzen build poker pc. Ik denk echter dat ik genoeg heb aan de graphics op de 8700, en dus wil ik ook graag nog wat feedback op deze build.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt mijn poker pc, ik wil er dan verder ook niks anders op installeren. Hierbij maak ik gebruik van Holdem Manager 2, waar ik mijn analyses van handen in doe.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig geluid, geen games, optimale snelheid..

Ga je overklokken?
Absoluut niet

Wat verwacht je van ons?
Ik heb deze pc zelf samengesteld, ik zou graag feedback hebben over de build, wat er beter kan en waarom. ik twijfel vooral over de behuizing, het ssd m.2 NVMe (lijkt me in mijn geval bruikbaar vanwege de database), en het moederbord. Ik zit ook nog te twijfelen of ik niet genoeg heb aan 8gb RAM. alvast bedankt.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700 Boxed€ 313,-€ 313,-
1MSI Z370 SLI PLUS€ 150,-€ 150,-
1Phanteks Eclipse P300€ 56,-€ 56,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 155,95€ 155,95
1be quiet! Pure Power 10 500W€ 64,10€ 64,10
1Samsung 960 EVO 250GB€ 125,25€ 125,25
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 864,30

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Poker desktop hulp nodig dus...

En ik denk, dat als je ineens van heel platform wisselt, dat je dus je startpost even goed moet motiveren waarom je geen Ryzen meer wil.

En met enige nuance; een aantal vragen van de community aan jou in het andere topic, zijn relatief onbeantwoord gebleven; het posten van nieuwe onderdelen zonder verder motivatie in dat andere topic, betekent niet dat we er allemaal wat aan hebben. En zeker niet de mensen die volgende week hier komen registreren voor een "poker power desktop" te krijgen/zoeken/bouwen.

Ergo; mijn mening is dat deze startpost een beetje te simpel is. Haal info uit je andere topic, consolideer keuzes en argumenten en dan kunnen we over de rest van de vragen nog wel eens discussieren, denk ik...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan prima verder in Poker desktop hulp nodig. Dicht.

Dit topic is gesloten.